@lj.nl
Wat waren de kosten daarvan?
Heb je zelf een mal moeten aanleveren of is dit vanuit een afbeelding gedaan??
Details please
Mvg Roy AKA Smitty
Nog niet echt de range getest, maar die is voor een (CQB) AEG prima. Had in ieder geval geen moeite bij Ghost Town en iemand met een MP9 vroeg me of ik iemand verderop wilde raken. Geen probleem ;-).Super gaaf ding. Hoe is de trigger response en de stock range?
Dit was best een dure (€140 in totaal met verzending etc).. Er moesten dan ook 3 onderdelen gegraveerd worden (upper receiver aan beide zijde, lower receiver, bolt).
Ik heb zelf de bestanden aangeleverd (Adobe Illustrator), maar volgens mij kan je het ook door lasergraverenxl laten doen, dat ze iets voor je namaken op basis van een afbeelding ofzo. (Zal er dan niet goedkoper op worden natuurlijk )
Geen idee of het ergens goedkoper kan (misschien heeft iemand anders nog ervaringen met een andere shop?), maar de kwaliteit en service hier is in ieder geval helemaal top. Dus voor een volgend project met een dure replica bel ik ze sowieso weer
is dat zo een centaur ding? de replica bedoel ik, tevreden van?
en ben op zoek naar iemand die markings in de replica kan graveren of er diep in laseren.
MVG Roy aka Smitty
Kijk naar de laatste post van @lj.nl op deze pagina. De markeringen die hij op zijn Sig heeft laten doen zien er vlekkeloos uit.
Ze vertelden mij dat ze ook langer door kunnen laseren zodat het diepere markings worden. Hoe diep weet ik niet, maar vraag het even bij ze na, ze zijn zeer behulpzaam!Ziet er idd erg mooi uit maar moet bij mij dieper zitten en geen oppervlakte graveren/laseren.
Wil zoiets al op de foto hebben.
Mvg Roy aka Smitty