Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Super tof dat graveren, iets om te onthouden!
Heel toffe replica!:)
 
  • Leuk
Waarderingen: lj.nl
@lj.nl
Wat waren de kosten daarvan?
Heb je zelf een mal moeten aanleveren of is dit vanuit een afbeelding gedaan??
Details please :)

Mvg Roy AKA Smitty
 
  • Leuk
Waarderingen: lj.nl en RG.
@lj.nl
Wat waren de kosten daarvan?
Heb je zelf een mal moeten aanleveren of is dit vanuit een afbeelding gedaan??
Details please :)

Mvg Roy AKA Smitty

Dit was best een dure (€140 in totaal met verzending etc).. Er moesten dan ook 3 onderdelen gegraveerd worden (upper receiver aan beide zijde, lower receiver, bolt).

Ik heb zelf de bestanden aangeleverd (Adobe Illustrator), maar volgens mij kan je het ook door lasergraverenxl laten doen, dat ze iets voor je namaken op basis van een afbeelding ofzo. (Zal er dan niet goedkoper op worden natuurlijk ;))

Geen idee of het ergens goedkoper kan (misschien heeft iemand anders nog ervaringen met een andere shop?), maar de kwaliteit en service hier is in ieder geval helemaal top. Dus voor een volgend project met een dure replica bel ik ze sowieso weer :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Super gaaf ding. Hoe is de trigger response en de stock range?
Nog niet echt de range getest, maar die is voor een (CQB) AEG prima. Had in ieder geval geen moeite bij Ghost Town en iemand met een MP9 vroeg me of ik iemand verderop wilde raken. Geen probleem ;-).

Ook qua trigger response geen klachten maar ik ben ook niet veel gewend. Er zit een mosfet in en ik speel met 3s (11.1v) lipo. Kan altijd sneller natuurlijk, maar voor een beginner als ik snappy genoeg. Trigger mag hooguit wat soepeler zijn voor mij.
 
Sinterklaas slaat mij over dit jaar dus heb het allemaal zelf weer moeten regelen;

Rainbow8:
Airsoft Masterpiece Enchanted Nozzle Set
Airsoft Masterpiece Rear Sight Plate with Fibre Optic
Airsoft Masterpiece Front Sight Fibre Optic
AIP Silicon Oil

Taiwangun:
Emersongear GEN2 Combat Gear uniform MB
Emersongear Tactical Assaulter Cap MB
Emersongear Lightweight Camouflage Gloves MB
Emersongear Fast PJ Helmet Replica MB
8FIELD Jump Plate Carrier V2 MB
8FIELD Padded Molle Combat Belt MB
8FIELD div pouches MB
 
Thanks for the info :)

Mvg Roy AKA Smitty


Dit was best een dure (€140 in totaal met verzending etc).. Er moesten dan ook 3 onderdelen gegraveerd worden (upper receiver aan beide zijde, lower receiver, bolt).

Ik heb zelf de bestanden aangeleverd (Adobe Illustrator), maar volgens mij kan je het ook door lasergraverenxl laten doen, dat ze iets voor je namaken op basis van een afbeelding ofzo. (Zal er dan niet goedkoper op worden natuurlijk ;))

Geen idee of het ergens goedkoper kan (misschien heeft iemand anders nog ervaringen met een andere shop?), maar de kwaliteit en service hier is in ieder geval helemaal top. Dus voor een volgend project met een dure replica bel ik ze sowieso weer :)
 
  • Leuk
Waarderingen: lj.nl
Een nieuwe scope, met zoom van 1.5-5X.
mjDcETf.jpg
 
Eventjes alle aankopen van de laatste tijd op een foto gezet!

K6-3sch helm (overgekocht van Strelok)
PKM Soviet sling van Redstar-Milita voor op de replica zodat ik dat ding niet de heletijd mee hoef te zeulen, die gaat natuurlijk ook op de PKM later. Hij zit voorlopig met een paar tairipjes vast, ik moet nog een M-lock sling point iets geval nogwattes aanschaffen.
Een random training knife van Cold Steel, ik vond het ontwerp wel erg tof dus nu moet ik er nog een schede voor maken. :)


47578330_266153127428565_6703893299888914432_n (1).jpg
 
DWIqfzp
is dat zo een centaur ding? de replica bedoel ik, tevreden van?

Hey Sherlockzor,

Dat is inderdaad een Arcturus Centaur B met het unieke serie nummer #1113, naja AKB-15 eigenlijk maargoed, heb deze direct aangeschaft toen ze op Taiwangun te koop stonden (de eerste dag.). Over het algemeen ben ik er erg tervreden mee, de enigste twee puntjes waar ik zelf mee zit is dat het omundig kloten is om constant de upper rail er af te moeten halen, je batterij er in te zetten en maar hopen dat de kabeltjes niet tussen de upper komen en de rest van de receiver, maar dat komt voornamelijk omdat ik een candybar form gebruik voor de batterij, een 7.4v sticktype zal er waarschijnlijk geen problemen mee hebben. Buiten dat, heeft het veertje van de lepel die de AK magazijnen vast houd soms de neiging om even los te schieten. Maar dat is een kwestie van even een schroevendraaier er onder steken en de veer weer terug drukken.

Ik zou wel zeggen..wees berijd om een hamer en een schroevendraaier / centerpons mee te nemen als je toch in het veld 'even' de batterij wilt vervangen. Maar hij schiet heerlijk en er komt een prachtig geluid uit en ik heb nog geen problemen gehad met een 11.1v Lipo er in met vaak zat op full auto en semi even lekker spammen. De hoeveelheid railspace is wel echt idiaal voor al je gadjets en greeblies die je er op wilt zetten, doordat het voornamelijk van gestampt staal en aluminium is, zit er wel redelijk gewicht achter maargoed dat is voor mij geen con en juist een voordeel. Dan heb ik het gevoel dat ik ook nog echt iets in de handen vast heb. :p

EDIT : Hij schiet wel te heet out of the box. Hij zit op 1.36 Jule gemiddeld op 312 FPS met .30 BB's met de orginele veer. (zie foto)

DWIqfzp.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053 en sherlockzor
WE Nuprol L3 LiPo Battery Compact Balance Charger, vond hem voor 5 euro bij Hes van Zweeden.. :rolleyes:
 
In de laatste paar dagen heb ik nog een paar dingen binnengekregen:
-X3200 MK3 Chrono
-Flip up beschermer voor mijn optics
-2 extra midcaps van CYMA
-Een zwarte 2-point/1-point sling + 2 QD sling mounts.

Na deze toevoegingen ziet mijn AA load-out er als volgt uit:
20181206_013206.jpg
 
Vorige week terug gekomen van een extra vakantie naar Tokio, uiteraard weer de nodige souvenirs meegenomen voor de collectie :mrgreen:

Tanaka M500 10.5 inch
2NKfFHB.jpg


Western Arms J.W. Hoag 6 inch custom 1911
PrCW6I7.jpg


Tokyo Marui M45A1
xZiIFXO.jpg


KSC M9A3
VsiN8iu.jpg


KSC Sig Sauer P230JP
JeJ8WXE.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita, HLQ en theaxewars
Afgelopen week een WE M4 RIS GBBR binnen gekregen die nu op de werkbank ligt om volledig omgebouwd te worden naar een Colt Canada C8NLD.
Onderdelen die reeds daarvoor binnen zijn is de rail met hand guards, red dot, barrel extender, stock, sling en sling mounts en de triangle iron sight.
Wat nog binnen moet komen is een M4 ambidextrous fire selector en ben op zoek naar iemand die markings in de replica kan graveren of er diep in laseren.


MVG Roy aka Smitty
 
en ben op zoek naar iemand die markings in de replica kan graveren of er diep in laseren.

MVG Roy aka Smitty

Kijk naar de laatste post van @lj.nl op deze pagina. De markeringen die hij op zijn Sig heeft laten doen zien er vlekkeloos uit.
 
Ziet er idd erg mooi uit maar moet bij mij dieper zitten en geen oppervlakte graveren/laseren.
Wil zoiets al op de foto hebben.

Mvg Roy aka Smitty

Kijk naar de laatste post van @lj.nl op deze pagina. De markeringen die hij op zijn Sig heeft laten doen zien er vlekkeloos uit.
 

Bijlagen

  • DSC_0577-1.jpg
    DSC_0577-1.jpg
    490,5 KB · Weergaven: 242
Ziet er idd erg mooi uit maar moet bij mij dieper zitten en geen oppervlakte graveren/laseren.
Wil zoiets al op de foto hebben.

Mvg Roy aka Smitty
Ze vertelden mij dat ze ook langer door kunnen laseren zodat het diepere markings worden. Hoe diep weet ik niet, maar vraag het even bij ze na, ze zijn zeer behulpzaam!
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Ik heb met Blackfriday een Krytac CRB besteld in foliage green. Twee weken geleden voor het eerst een skirm mee gedaan en ik moet zeggen dat ie prima bevalt. :) helemaal tevreden mee!