Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

vandaag gekocht bij bunker501 in enschede.
we g18c

eenmaal thuis keek ik over sommige onderdelen overeen kwamen van me andere glock 17
en uit eindelijk de loop verandert. dus nu helemaal zwart met gouden loop.
wat vinde jullie ervan ? mooi of de zwarte weer terug zetten ?
g18c.JPG
g18c1.JPG
g18c2.JPG
g18c3.JPG
g18c4.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan, Rick191 en Sadiek
Zwart met goud ziet er goed uit! Al is het niet helemaal tactisch verantwoord :p
 
Ik vind zwart op zwart ook mooier als het gaat om de kleur van de outerbarrel (zeg ik met m'n afwijkende kleur slide)...
 
vandaag gekocht bij bunker501 in enschede.
we g18c

eenmaal thuis keek ik over sommige onderdelen overeen kwamen van me andere glock 17
en uit eindelijk de loop verandert. dus nu helemaal zwart met gouden loop.
wat vinde jullie ervan ? mooi of de zwarte weer terug zetten ?Bekijk bijlage 442 Bekijk bijlage 443 Bekijk bijlage 444 Bekijk bijlage 445 Bekijk bijlage 446

Hoe goed zijn de g18c van WE?
Zullen er snel problemen ontstaan kort.na aanschaf?

Lees op internet dat zelfs de slede overbreekt en veel al de air nozzle kapot gaat?

Wou er zelf 1 gaan kopen maar ben nu niet meer zo zeker....
 
Hoe goed zijn de g18c van WE?
Zullen er snel problemen ontstaan kort.na aanschaf?

Lees op internet dat zelfs de slede overbreekt en veel al de air nozzle kapot gaat?

Wou er zelf 1 gaan kopen maar ben nu niet meer zo zeker....

Ik heb er laatst ook een gekocht. En ja ze staan er nogal om bekend om nozzle's te slopen, en dan vooraal bij veel full-auto gebruik. Dus ik heb er gelijk maar twee reserve nozzles meebesteld. Maar ik heb via google ook al een aantal modificaties gevonden die dat probleem grotendeels zouden moeten verhelpen.

Daarnaast heb ik hem vooral gekocht voor de heb/fun en niet al mijn primaire sidearm voor skirms en vond ik de looks out of the box erg tof, dus heb de kwaaltjes maar voor lief genomen.
 
Nou ik wil hem hebben voor men vaste side arm. Maar wel dan op semi en dan af en toe voor de fun eens ff full auto.

Maar had de nozzle al gevonden bij anareus en lijkt me idd verstandig er 1 a 2 extra tepakken. Maar hoe snel moet ik problemen verwachten vanaf hoeveel bbs is hier wat op te zeggen?

Verder heb ik me 1911 gisteren aan een collega van de andere dienst versproken.
Dit zou ik nog wel kunnen tegen houden maarja die g18c steekt me de ogen uit haha
 
2017-02-25 12.49.54.jpg
2017-02-25 12.49.21.jpg
2017-02-25 12.49.05.jpg

Na lang wikken en wegen welke nieuwe side arm ik graag wou... ben ik vanmorgen naar unit13 in Sittard maar eens een kijkje gaan nemen in de nieuwe gun shop.en die ziet er gelik uit en je begint te kwijlen als je binnen komt!

Maar goed uit eindelijk ben ik voor deze gegaan :

WE-TECH HI-CAPA 5.1 K


Hij schoot heel lekker en voelde goed aan zelfs nog beter dan men oude blackwater 1911. En dubbele magazijn capaciteit dan de blackwater.

Ben er heel tevreden mee!
 
Bekijk bijlage 455 Bekijk bijlage 456 Bekijk bijlage 457
Na lang wikken en wegen welke nieuwe side arm ik graag wou... ben ik vanmorgen naar unit13 in Sittard maar eens een kijkje gaan nemen in de nieuwe gun shop.en die ziet er gelik uit en je begint te kwijlen als je binnen komt!

Maar goed uit eindelijk ben ik voor deze gegaan :

WE-TECH HI-CAPA 5.1 K


Hij schoot heel lekker en voelde goed aan zelfs nog beter dan men oude blackwater 1911. En dubbele magazijn capaciteit dan de blackwater.

Ben er heel tevreden mee!

Volgens mij heb je een goede keuze gemaakt. Geen mooier kleed dan die stad die elk kind vroeger had. Vele uren op gespeeld.
 
Hallooo,
Paar maanden geleden al mijn hele outfit gekocht bij Dutch Stock Store te Den Haag(super service btw).

Foto's Warrior Assault Gear:

IMG-20130816-WA0011.jpg


Nu afgelopen week dan eindelijk me replica's aangeschaft.

Foto's replica's(WE M4A1 kantana RIS + Walther PPQ):
IMAG1275.jpg

Helemaal blij mee natuurlijk maar wilde nog een Magpul ASAP slingmount wederom naar den Haag gereden en na wat bij vijlen van de slingmount....
IMAG1322.jpg

Eindresultaat:
IMAG1325.jpg

Nu nog kijken hoe mijn fps is en wat kleine aanpassingen (iets meer TAN kleur er in) dan kunnen we gaan spelen...Dus tot snel op de velden!

Groeten Roy!
Heey Roy,

Mag ik vragen wat je die outfit in totaal heeft gekost? (dan bedoel ik alleen de tactical kleding)

Gr,
Steyn
 
Zo voor de lente nog even mijn replica ingepakt;

QD sling swivel, RIS slingmount met een 2-point sling in ATACS-FG,
rolletje woodland camo tape

DvByikx.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Setje gas valve tools
stapeltje prototype 3D geprinte parts
selectie TM Hi-Capa upgrade parts hierover binnenkort meer in de project sectie van het forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Eindelijk kan ik dan volgende week mijn eerste apparaat gaan ophalen bij QTAC!

De pas is binnen, en na een aantal skirms met een huurapparaat gespeeld te hebben ben ik toch wel ontzettend blij dat ik de volgende kan meedoen met mijn eigen apparaat!

Na veel vragen, proberen, en avonden lang youtube kijken ben ik uiteindelijk voor een ICS CXP-APE en een WE F226 mk25 gegaan. Foto's volgen uiteraard!

Het erge is dat ik nú al aan op zoek ben naar mijn volgende aa.

Ik zie jullie op het veld!
 
Eindelijk kan ik dan volgende week mijn eerste apparaat gaan ophalen bij QTAC!

De pas is binnen, en na een aantal skirms met een huurapparaat gespeeld te hebben ben ik toch wel ontzettend blij dat ik de volgende kan meedoen met mijn eigen apparaat!

Na veel vragen, proberen, en avonden lang youtube kijken ben ik uiteindelijk voor een ICS CXP-APE en een WE F226 mk25 gegaan. Foto's volgen uiteraard!

Het erge is dat ik nú al aan op zoek ben naar mijn volgende aa.

Ik zie jullie op het veld!

Ah goeie keuze :) en het altijd op zoek zijn naar de volgende is pretty normal XD.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dingofox
Eindelijk kan ik dan volgende week mijn eerste apparaat gaan ophalen bij QTAC!

De pas is binnen, en na een aantal skirms met een huurapparaat gespeeld te hebben ben ik toch wel ontzettend blij dat ik de volgende kan meedoen met mijn eigen apparaat!

Na veel vragen, proberen, en avonden lang youtube kijken ben ik uiteindelijk voor een ICS CXP-APE en een WE F226 mk25 gegaan. Foto's volgen uiteraard!

Het erge is dat ik nú al aan op zoek ben naar mijn volgende aa.

Ik zie jullie op het veld!

Mooie replica's! Zeker die APE.. ik ken nog iemand met een unieke APE te koop :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Dingofox
Wij kennen dat.o_O
Telkens weer op zoek naar een nieuwe "vlam".
Ik bijv.had me voorgenomen geen replica's meer te kopen maar ik betrap mij er telkens op dak toch nog naar 2 schoonheden blijf kijken.
Allebei beeldschone poolse beauty's waar ik geen genoeg van kan krijgen,pfff.:p
De APS ASR 116 en de GFC GFG49.
Onze waipenkast is al zo vol.:rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: Dingofox
*/ offtopic
Ik heb terwijl ik op weg was om mijn eerste replica op te halen bij unit 13 mijn tweede replica opgehaald. Dus ik had mijn 2de replica eerder in bezit dan mijn eerste en inmiddels staat de teller op 8 :rolleyes:
*\ offtopic

ontopic: vandaag mijn nieuwe outerbarrel voor m'n Hi-capa binnengekregen en m'n verkeerd ontvangen metalen slide weer retour gestuurd :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Dingofox