Welke sniper Replica ga ik kiezen?...

Ik hou het voor nu ff bij mijn ASG TAC6, ben erom afgezeken en uitgelachen maar deze lichtgewicht replica heeft me tot nu toe goed gediend.
niet opvallen heeft ook zo zijn voordelen,

Wel moet ik zeggen dat ik ook op zijn tijd als een klein kind in de winkel sta te kijken bij de replica`s :)
Ziet er uit als een prima startersetje. kost geen drol, weegt hetzelfde, ziet er stoer uit.
En zo uit de doos prima te gebruiken denk ik. Ga maar wel alvast sparen, want er gaan nog vele replica's volgen. ;)
 
Heey, Is je sexy ding al binnen en heb je der al een keer kunnen uitproberen?
 
Goh helemaal vergeten...

WE GOT HIM!

Wat een pracht ding. Schiet heerlijk OTB en de upgrade parts heb ik al maar daar zoek ik ff een dagje voor uit. Morgen gaat De WLL MB4412 mee naar Gasselte! Dus zullen zie hoe die het in het 'veld' doet!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ties
Nou de eerste skirm was een feit; Conclusie, sniper is een class waar je echt voor kiest en is heel erg wennen (ik ga de challenge aan).

Ik ben tijdens de skirm nog op wat problemen gestuit die ik nu ga proberen te fixen; als ik een bb wil laden hoor ik soms 'klik' op dat moment gaat er geen bb in de kamer.
Soms (waar ik nu mee zit) kan ik de bolt helemaal niet terug duwen en stopt de bolt. Ik denk dat er nu een bb vast zit en ik ga op onderzoek uit.

Nog een must; upgraden, de snelheid moet echt omhoog zodat ik meer range krijg en dat de bb's harder aankomen; vandaag 4 personen sws geraakt maar geen call.... heel jammer maar denk dat het ook door de impact van de bb's komt..

Al met al een leerszame dag met helaas aan het eind een probleem... hoop em op te lossen.
 
Het probleem is opgelost. Zat een halve BB waar de bolt tegen aan zat te drukken en niet verder kon...

Aangezien ik m'n sniper al half uit mekaar had ben ik em maar helemaal uit mekaar gaan halen!

Tot nu to de Cylinder vervangen met stalen en de cylinderhead vervangen. Ben nu bij de barrelgroup en ik wil de bucking vervangen met een maple leaf bucking maar ik weet niet meer hoe die er precies op de nieuwe barrel moet... Welke kant boven enzo..

Als iemand mij daarmee kan helpen :D
 
Op de bucking zit een randje, die moet in het gleufje op de barrel. Dan valt de patch van de bucking in het window van je barrel. En dan de barrel met window naar boven in de hopup doen ^^
 
Nou... Heb em verkocht.

Afgelopen Zondag was ik in Gasselte en bij de FPS meting begon de Well MB4412 mij al te irriteren, hij feede geen bb's.. Nou ik dat ding ter plaatse uit elkaar gehaald maar kon er niet uitkomen. Dus 3/4 van de dag pistol only... Wat een troep!
Zelf zal ik ook wel wat fout gedaan hebben maar ik had er geen zin meer in, kwam een man naar mij toe die em ter plekke wel wou kopen (wss kende hij wel iemand die het zou fixen) dus ik was er vanaf!

Ik heb nu denk ik 100 reviews bekeken over de SSG24, van Novritsch ja, Colclusie; top ding volgens mensen die ermee geschoten hebben, shit ding volgens mensen die alleen maar foto's hebben gezien.

Ik denk dat dat em dus wordt. De Novritsch SSG24. M150 geeft met 46 bb's 345 fps 2.5j = 100 meter (volgens verschillende reviews)

Het zou ook leuk zijn als iemand uit NL even een review doet hier op ACN!

Al met al, ik maak dezelfde fouten als de meeste snipers I guess... maar we leren van fouten!
 
Op Youtube is een review te vinden van Silo Entertainment. Ik was aanwezig op de dag dat hij met dat ding ging skirmen... heb behoorlijk wat gevloek gehoord. Geen enkele sniper zal out of the box top notch zijn, zelfs de SSG24 niet. Ik hoor vaak mensen zeggen "ik schiet 100 meter", maar als je het gaat uitmeten valt het je vies tegen. De SSG zou 70m halen als je geluk hebt, maar voor goed en accuraat bereik heb je echt wel upgrades nodig.
 
Ja ik heb die review ook gezien maar daar is die toch juist positief? En dat gevloek kwam van hem of?
Ik heb ook een review gelezen over een vergelijk van een $2000 VSR en de SSG24
De VSR was ietsje beter... Nou dan liever 1500 minder hoor.

Het is wel moeilijk om tot een conclusie te komen.... Kijk Nov zal natuurlijk niet zijn product afkraken, maar iedereen die een video review doet vind dat ding geweldig, dat moet ook wel wat zeggen.
 
Ik denk dat je voor 100 euro minder een bar-10 kan upgraden die net zo ver schiet en accuraat als die ssg-24. Ik snap niet dat mensen niet een geupgrade sniper replica vergelijken uit dezelfde prijs range. Pak een bar-10 met upgrades die totaal net zo duur is en vergelijk hem met de ssg-24 en ik denk dat ze redelijk snel tot de conclusie komt dat het redelijk gelijk presteert.

Ik kan me nog ergens herinneren dat een paar man je ook een bar-10 hebben aangeraden omdat die makkelijk te upgraden is en goed werkt.
 
Ik denk dat je voor 100 euro minder een bar-10 kan upgraden die net zo ver schiet en accuraat als die ssg-24.

Ik kan me nog ergens herinneren dat een paar man je ook een bar-10 hebben aangeraden omdat die makkelijk te upgraden is en goed werkt.

Dit zijn feiten of gedachtes? Want ik lees ook topics waar bar-10 voor 800 euro worden geupgrade en dan idd super schieten maarja 800...

Idd ik dacht dat het goed ging komen met de Well maar dat ging niet zo well... Dus we zijn weer terug bij af.
Wat ik minder vind aan deze vsr 10 en de bar 10 is dat het voelt alsof je een nerf gun in je handen hebt.. Dit is bij de SSG24 dan weer anders.
 
Dit zijn feiten of gedachtes? Want ik lees ook topics waar bar-10 voor 800 euro worden geupgrade en dan idd super schieten maarja 800...

Idd ik dacht dat het goed ging komen met de Well maar dat ging niet zo well... Dus we zijn weer terug bij af.
Wat ik minder vind aan deze vsr 10 en de bar 10 is dat het voelt alsof je een nerf gun in je handen hebt.. Dit is bij de SSG24 dan weer anders.

Als je naar de juiste forums gaat en dan bedoel ik forums waar mensen veel van BASR's afweten, dan zul je zien dat veel mensen hetzelfde denken, daarnaast aan die SSG24 zijn ook nog echt wel verbeterpunten. Hoe weet je dat de bar-10/vsr-10 aanvoelt als een nerf gun en een ssg24 anders als je beide nog niet hebt vast gehad?
 
Als je naar de juiste forums gaat en dan bedoel ik forums waar mensen veel van BASR's afweten, dan zul je zien dat veel mensen hetzelfde denken, daarnaast aan die SSG24 zijn ook nog echt wel verbeterpunten. Hoe weet je dat de bar-10/vsr-10 aanvoelt als een nerf gun en een ssg24 anders als je beide nog niet hebt vast gehad?

Je noemt nu precies iets waarom ik zo twijfel over al die meningen. Hoe kan je iets reviewen als je het niet gebruikt hebt...
Hoor net wel dat de review van Silo niet helemaal betrouwbaar is aangezien die ook wat problemen had. Ik heb contact opgenomen met Qtac om te zien wat zij mij kunnen bieden in die prijs klasse.

Ik heb de VSR10 wel vast gehad ;) en de ssg24 is zwaarder, volgens de info.
 
Je noemt nu precies iets waarom ik zo twijfel over al die meningen. Hoe kan je iets reviewen als je het niet gebruikt hebt...
Hoor net wel dat de review van Silo niet helemaal betrouwbaar is aangezien die ook wat problemen had. Ik heb contact opgenomen met Qtac om te zien wat zij mij kunnen bieden in die prijs klasse.

Ik heb de VSR10 wel vast gehad ;) en de ssg24 is zwaarder, volgens de info.

Omdat het gebasseerd is op een modify m24 en de mensen die zich hier veel mee bezig houden echt wel een goed gegronde mening kunnen geven op basis van reviews en niet alles per se moeten hebben gebruikt. Ik bemoei me er verder niet mee maar ik vind die ssg24 echt weer overhyped, het zal vast goed presteren voor een ootb sniper maar het is nou niet de ultieme sniper zoals ik mensen er soms over hoor praten en ik denk dat je voor een soort gelijk bedrag zelf een sniper kan upgraden die beter schiet als de ssg24. Also als je het laat upgraden ben je altijd meer kwijt zeker bij qtac dat zijn zeker niet de goedkoopste.
 
Also: "Shipping price is 55 USD worldwide. It will take about 2 weeks until the gun arrives at your doorstep.
The gun gets shipped from the manufacturer in Asia directly to you via plane."

Betekent dat er boven op die 485 nog 55 USD komt + het feit dat je btw én invoer rechten mag gaan betalen ;) 3x raden op hoeveel euro je dan ongeveer zit... Juist (bijna) net zoveel als een jg bar van 800 euro.

Wil je er niet vanaf praten of beweren dat het een slecht ding is, maar voor veeeeeeeeeeeeeeeel minder kan je even veel zelf maken ;)
 
Also als je het laat upgraden ben je altijd meer kwijt zeker bij qtac dat zijn zeker niet de goedkoopste.

Ik ga het upgraden laten doen omdat ik te veel problemen had met het upgraden van de vorige sniper.. Dus dat extra heb ik ervoor over. Ik volg je advies en laat de SSG24 een beetje op de achtergrond.

Betekent dat er boven op die 485 nog 55 USD komt + het feit dat je btw én invoer rechten mag gaan betalen ;) 3x raden op hoeveel euro je dan ongeveer zit... Juist (bijna) net zoveel als een jg bar van 800 euro.
Wil je er niet vanaf praten of beweren dat het een slecht ding is, maar voor veeeeeeeeeeeeeeeel minder kan je even veel zelf maken ;)

Serieus die invoerrechten komen eroverheen? Dat weet je zeker?... I think I just made my mind up.
 
Ik ga het upgraden laten doen omdat ik te veel problemen had met het upgraden van de vorige sniper.. Dus dat extra heb ik ervoor over. Ik volg je advies en laat de SSG24 een beetje op de achtergrond.



Serieus die invoerrechten komen eroverheen? Dat weet je zeker?... I think I just made my mind up.

Ja want het komt uit azië... en vergeet de 21% btw niet ;)