Welke sniper Replica ga ik kiezen?...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Batavum
  • Startdatum Startdatum
Ik heb hem ook gekeken. Geweer ziet er goed uit en hij heeft er een leuk verhaaltje bij, maar hoe hij schiet weet niemand echt. In zijn laatste filmpjes speelt hij er wel mee, maar ik weet niet hoeveel daaraan nog aangepast is.
Er zijn er nu 99 beschikbaar (welke al uitverkocht zijn), maar tot 14 feb kun je hem pre-orderen waarna ze in maart geleverd worden.

Zou je een JG-Bar10 kunnen kopen en upgraden voor 430 euro (460$) en betere resultaten kunnen halen?

Okay, accepted.
Kan ik dan gewoon deze halen of is dit weer wat anders? Op gunfire zie ik namelijk heel wat versies maar snap niet meer welke de goede zijn..
vsr10? http://gunfire.nl/product-dut-1152208172-CM701B-Sniper-Rifle-Replica.html
MB01? http://gunfire.nl/product-dut-1152200729-Warrior-I-sniper-rifle-replica-olive.html

De MB01 is idd de goeie.

De Cyma vsr10 kan maar de dimensies van de magazijnen zijn wat anders en passen niet in de upgrade hopup zonder dat er een vijl bij aan te pas komt.
De JG Bar10:http://www.airsoft-entrepot.fr/jing-gong-bar10-gspec-367ks-avec-lunette.html

Als je Novritsch moet geloven heeft hij de ultieme sniper al voor je gemaakt:

Slechts 460USD en voorlopig maar 99st. beschikbaar.

Groet,
Peter
De MB01 is idd de goeie.

De Cyma vsr10 kan maar de dimensies van de magazijnen zijn wat anders en passen niet in de upgrade hopup zonder dat er een vijl bij aan te pas komt.
De JG Bar10:http://www.airsoft-entrepot.fr/jing-gong-bar10-gspec-367ks-avec-lunette.html

Hmm maar de MB4411D kan ik dus beter niet doen? Ik lees hier; http://forum.airsoft.nl/viewtopic.php?f=126&t=8415 een heel verhaal over dat de L96 parts er ook gewoon in passen, klussen wordt het sws wel, waarom dan niet voor een vette look gaan en dan de internals aanpassen? :p

Wil jullie ondertussen ook heel erg bedanken voor alle tips, echt super!

Novritch is over hyped en over priced. Het spul wat hij verkoopt is wel heel goed maar niet van hem, EdGi custom works is degene die alles maakt en een deal met hem heeft. Maar waarom ik zeg dat het over hyped is, is omdat we uiteindelijk nog steeds met (bio)plastic balletjes aan het schieten zijn. Heel je rifle kan wel PERFECT zijn maar als je ammo dat niet is heb je er niet veel aan. ;)

... heel verhaal over dat de L96 parts er ook gewoon in passen...!
Lees de >post van Reliku< nog maar een keer :p
Maar nog maals het licht er echt aan wat jij wil, wil je echt die mb4411 of wil je een robust(er) snipers rifle.

Novritch is over hyped en over priced. Het spul wat hij verkoopt is wel heel goed maar niet van hem, EdGi custom works is degene die alles maakt en een deal met hem heeft. Maar waarom ik zeg dat het over hyped is, is omdat we uiteindelijk nog steeds met (bio)plastic balletjes aan het schieten zijn. Heel je rifle kan wel PERFECT zijn maar als je ammo dat niet is heb je er niet veel aan. ;)

Lees de >post van Reliku< nog maar een keer :p
Maar nog maals het licht er echt aan wat jij wil, wil je echt die mb4411 of wil je een robust(er) snipers rifle.
Ik vind de mb4411 super sexy... hier lees ik ook dat hij wel upgradeble en ik zie ook parts staan op airsoftsniperparts ( kan gewoon via airsofpro.cz bestellen en is goedkoper) Dus ik weet niet echt wat het nou is haha of die nou wel up te graden is of niet... Als het niet zo is wil ik gaan voor de JG bar10 of de MB01

(http://gunfire.nl/product-dut-1152190936-MB04D-replica.html ook sexy ;) )

Het geweer van Novritsch zal heus wel aardig mee kunnen komen en is niet geheel unfair geprijsd. Vergeet niet dat hij al lang geen huis-tuin-keuken airsofter meer is. Wat hij doet verdient hij zijn brood mee, dus dat hij dan wat wil verdienen is zn goed recht.

Jongens please geen discussie over Novritsch. Veel respect voor die kerel, maar ik ga geen producten van hem halen. Dussss bedankt voor de headsup van zijn nieuwe sniper though, zal vet gaaf ding zijn :)

Hij is idd wel upgradeble maar niet met de parts uit mijn lijstje de hop up en die feeding ramp gewoon helemaal niet.

Het geweer van Novritsch zal heus wel aardig mee kunnen komen en is niet geheel unfair geprijsd. Vergeet niet dat hij al lang geen huis-tuin-keuken airsofter meer is. Wat hij doet verdient hij zijn brood mee, dus dat hij dan wat wil verdienen is zn goed recht.
Ja idd mee eens maar zolang wij nog met bio bb schieten en niet 650fps met ceramics is het gewoon dik overkill.

Hij is idd wel upgradeble maar niet met de parts uit mijn lijstje de hop up en die feeding ramp gewoon helemaal niet.
En uit jouw lijstje blijkt wel dat deze heel belangrijk zijn... Blijven we toch bij de JG bar en de MB01 he.. omdat ze zo goed upgradable zijn.

Alles waar Well MB44,11 bij staat in de omschrijving. :P De 90* piston is uitverkocht zie ik maar een betere piston kun je hier ook kopen.
Verder alleen de airsoftpro metal loding plate, zero trigger en metal cylinder.
Maar allerbelangrijkst een vsr style; barrel(unbridged), maple leaf 70* buking en maple leaf nub. And that's it.

r.
Maar allerbelangrijkst een vsr style; barrel(unbridged), maple leaf 70* buking en maple leaf nub. And that's it.

Oke op Gunfire heb ik in het mandje: MB4412D Sniper + Scope + bipod
Silencer Adapter for Well MB44xx and MB02 Replicas
Steel Cylinder for Well MB4404, 05, 10, 11, 12 Replicas
Op Airsoft shop: Marui L96 90 Degree Piston

Op Airsoftpro: CNC Zero Trigger for TM AWS and Well MB44xx - Version 2
Metal CNC loading plate for TM AWS and Well MB44xx

Waar kan ik die barrel, maple leaf buking en leaf nub vinden?

waarom een silencer adapter? Je inner barrel wil je over het algmeen toch niet langer maken dan hij nu is en afhankelijk van je cylinder:barrel ratio misschien zelfs korter.

waarom een silencer adapter? Je inner barrel wil je over het algmeen toch niet langer maken dan hij nu is en afhankelijk van je cylinder:barrel ratio misschien zelfs korter.
Lijkt me vet om een silencer erop te zetten. maar is niet nodig hoor :)

Idd veel info allemaal,
Je lijstje is al aardig compleet.

Die maple leaf spullen heb ik een pagina terug gepost, post #34 maar dan moet je wel de vsr variant vd bucking zoeken op die site.
Voor de loop kun je idd ook de pdi 6.01mm kopen maar dan wel de 303mm of 430mm ipv 552mm maar dat kan je beter bij reliku na vragen.en je kan ze trouwens ook in de eu vinden.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: dutch airborne
De MB4412A besteld!

Hou jullie op de hoogte met upgrades (y)

Kan niet wachten :D

Hartelijk dank boys voor de uitleg en tips.

• Leuk
Waarderingen: Peter en Ties
Ik hou het voor nu ff bij mijn ASG TAC6, ben erom afgezeken en uitgelachen maar deze lichtgewicht replica heeft me tot nu toe goed gediend.
niet opvallen heeft ook zo zijn voordelen,

Wel moet ik zeggen dat ik ook op zijn tijd als een klein kind in de winkel sta te kijken bij de replica`s :)