Als dit 100% de situatie is, Laat maar lekker in Azie dan (y) Ik steun onze Nederlandse retailers wel.
We hebben je gewaarschuwd.
Ik wil je overigens nog best weer helpen met parts uitzoeken en bouwen.
Waarom wil je niet zelf upgraden? @Ties is zelfs bereid te helpen. Ook ik zou wel willen helpen mocht je in de buurt wonen.
Het zal je een hoop geld schelen en je leert er onwijs veel van! Als er op het veld iets kapot gaat is qtac niet om het te maken, dan zal je het zelf moeten kunnen!
Ik gaf zeker niet na 1 probleem op. Heb meerdere keren dat ding uit mekaar gehad en weer in mekaar gezet. Meerdere upgrades zelf erin gezet en weet precies hoe een Well MB44xx serie eruit ziet. Ik was er alleen klaar mee dat ik elke skirm wel weer een probleem had. Ik wil dus een betrouwbare sniper. En het is nu wel duidelijk dat ik een fout heb gemaakt. Ik geef het toch ook toe? Laten we weer verder gaan. TM VSR10 is €150 duurder dan de BAR10. Nou is hier verder terug te lezen dat de BAR10 ook erg goed mee doet. Beter om die als basis te halen? Aangezien daar ook alle VSR10 onderdelen in kunnen. ??
Yesss eens en da is het echt je eigen ding.Tja, het is je eigen keus en je eigen geld. Maar ik blijf erbij: bouw hem zelf en laat hem niet bouwen.. En 2e handa is altijd een gok wat je koopt. Daar kan je eerder problemen mee krijgen als dat je alles nieuw koopt.
Yesss eens en da is het echt je eigen ding.
Welke JG Bar-10 moet ik halen dan? Omdat daar ook weer allemaal verschillende versies van zijn....
Ik zou ook voor de g-spec versie gaan, lekker compact en goede loop lengte voor zwaardere bb's. En als je m wil laten bouwen zou ik dat niet qtac laten doen, ze hebben niet alles wat je nodig hebt en moet je dus nog steeds naar een 2e winkel en wat je daar koopt er zelf in zetten.
Edit: Je/Ik kan voor 550 een complete Bar-10 bouwen (die heel netjes schiet) en daar kan zelfs nog 60 vanaf als er ergens een losse airsoft pro trigger te vinden is.
Ik zou gewoon een Maple leaf nub pakken bij een maple leaf bucking, gezien deze waarschijnlijk beter voor elkaar zijn gemaakt dan een namazu firefly nub en scheelt je ook nog eens wat. De EDGI barrels zijn heel duur dat je daar ook rekening mee houd, 500mm zal over de 130 euro gaan als het niet meer is. Ik had niet zo maar een lijstje gekopieerd van het internet ook al zal het meeste wel prima zijn trek ik mijn twijfels of degene waarvan je het lijstje hebt gekopieerd wel naar volume verhoudingen heeft gekeken.
Klopt het is ook maar een lijstje Ik heb even terug gekeken in de topic en zag al wel een lijstje staan voor de mb01. Komt dit overeen met de bar10?
Die bar10 is wel de goeie toch die ik heb geselecteerd?
Dat las ik net ook op een ander forum idd. Heeft met joules te maken. Wel grappig, Hij wou een sniper builden die 500fps schoot bij de meting maar met joules veel hoger uitkwam waardoor de bb's dus harder aankwamen. Best wel sneaky hahaalleen ik trek dus mijn twijfels bij de barrel lengte. Langer is niet beter.