Welke sniper Replica ga ik kiezen?...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Batavum
  • Startdatum Startdatum
Alles wat je buiten de EU besteld en boven de €22,- is zal je BTW (21%) en invoerrechten/inklaringskosten (€15-20) over moeten betalen.

We hebben je gewaarschuwd. :P

Over de ssg24, het is de beste sniper out of the box die nu op de markt is, punt. Kan ik of menig ander persoon voor het zelfde geld een bouwen die het zelfde al niet beter presteerd? Ja.

Ik wil je overigens nog best weer helpen met parts uitzoeken en bouwen.

We hebben je gewaarschuwd. :p

Ik wil je overigens nog best weer helpen met parts uitzoeken en bouwen.

Hee ties topper... Jup 100% waar..
Ik heb Qtac een bericht gestuurd om te kijken of zij ij een sniper kunnen leveren die zij voor die prijs kunnen upgraden en even goed al dan niet beter kunnen laten schieten. Ik ga er zelf niet meer mee bezig omdat ik faal op het technische vlak. Ik vond het leuk om een beetje te knutselen maar niet meer met dit soort apparaten..

Ik hou jullie wel op de hoogte wat er allemaal weer op m'n pad komt en hoe ik dit allemaal a oplossen. Ook ga ik bezig met camera spul! Scope cam heb ik thuis liggen, gopro en selfie cam moet ik nog fiksen :)

Dit keer volg ik wel de standaard replica's en adviezen! Niet meer geilen op toffe snipers die drama zijn kwa internals!

Van elke fout leren ;)

Waarom wil je niet zelf upgraden? @Ties is zelfs bereid te helpen. Ook ik zou wel willen helpen mocht je in de buurt wonen.

Het zal je een hoop geld schelen en je leert er onwijs veel van! Als er op het veld iets kapot gaat is qtac niet om het te maken, dan zal je het zelf moeten kunnen!

• Leuk
Waarderingen: Batavum
Waarom wil je niet zelf upgraden? @Ties is zelfs bereid te helpen. Ook ik zou wel willen helpen mocht je in de buurt wonen.

Het zal je een hoop geld schelen en je leert er onwijs veel van! Als er op het veld iets kapot gaat is qtac niet om het te maken, dan zal je het zelf moeten kunnen!

True... Ik heb alleen veel drama achter de rug met m'n vorige sniper... En wil gewoon dat het allemaal perfect gaat. Ik weet nu wel een beetje hoe de snipers er van binnen uit zien door al die tutorials maar ik ben niet meer zo zelfverzekerd na al die drama... Ik waardeer het zeer dat jullie willen hepen. Ik woon zelf in Noord Drenthe. Misschien wel leuk idee om te gaan knutselen ( hahaha ). Biertje erbij. maarja dan zit je nog met die parts... Volgens mij zijn ze allemaal nog wel verkrijg baar door goed te zoeken maar dat installeren wil ik niet meer alleen doen. Dusssss

Wat @bvdzeeuw al aangaf als er iets mis gaat en je hebt dat ding intern nog nooit open gehad, dan weet je nog niet hoe je snel iets kan fixen en loop je dus bij de eerste jam alsnog de hele dag met alleen een pistol rond. Je hebt het naar mijn mening snel opgegeven, een ding zat tegen en je hebt de replica al verkocht. Met een sniper spelen gaat ook niet altijd zonder nul problemen en misschien soms zelfs nog meer problemen dan bij een AEG. Je weet niet of QTAC alles perfect installeert en als die een fout maken ben je verder van huis dan dat je het zelf doet.

Er zijn meer dan genoeg mensen op het forum die je willen helpen en daarnaast is een BASR een relatief makkelijk systeem, zeker als je er eentje kiest waar veel mogelijkheden voor zijn en waar veel informatie over is, oftewel TM VSR-10.

Maar dat is mijn mening dus doe er mee wat je wilt.

Ik gaf zeker niet na 1 probleem op. Heb meerdere keren dat ding uit mekaar gehad en weer in mekaar gezet. Meerdere upgrades zelf erin gezet en weet precies hoe een Well MB44xx serie eruit ziet. Ik was er alleen klaar mee dat ik elke skirm wel weer een probleem had. Ik wil dus een betrouwbare sniper. En het is nu wel duidelijk dat ik een fout heb gemaakt. Ik geef het toch ook toe? Laten we weer verder gaan. TM VSR10 is €150 duurder dan de BAR10. Nou is hier verder terug te lezen dat de BAR10 ook erg goed mee doet. Beter om die als basis te halen? Aangezien daar ook alle VSR10 onderdelen in kunnen. ??

Ik gaf zeker niet na 1 probleem op. Heb meerdere keren dat ding uit mekaar gehad en weer in mekaar gezet. Meerdere upgrades zelf erin gezet en weet precies hoe een Well MB44xx serie eruit ziet. Ik was er alleen klaar mee dat ik elke skirm wel weer een probleem had. Ik wil dus een betrouwbare sniper. En het is nu wel duidelijk dat ik een fout heb gemaakt. Ik geef het toch ook toe? Laten we weer verder gaan. TM VSR10 is €150 duurder dan de BAR10. Nou is hier verder terug te lezen dat de BAR10 ook erg goed mee doet. Beter om die als basis te halen? Aangezien daar ook alle VSR10 onderdelen in kunnen. ??

Zoals ik het las was het alleen een skirm maar prima, het hoort er nou eenmaal bij. De laatste skirm die ik speelde was youtuber Cleanshot aanwezig, tijdens die skirm heeft hij ongeveer 80% van de dag in de safety gestaan vanwege problemen, zij het deels ook door de wolverine bolt maar het is even een voorbeeld dat met een sniper spelen niet zonder problemen komt.

Met TM VSR-10 bedoelde ik het systeem, origineel komt het systeem uit de TM VSR-10 en heeft Jing Gong dit in een eigen model gekopieerd met goedkopere interne en externe onderdelen. Welke replica je als basis neemt is helemaal aan jou, maar de meeste gaan idd voor de JG Bar-10 vanwege het feit dat dit een hoop geld scheelt en ze dit dan kunnen stoppen in interne upgrades.

Tja, het is je eigen keus en je eigen geld. Maar ik blijf erbij: bouw hem zelf en laat hem niet bouwen.. En 2e handa is altijd een gok wat je koopt. Daar kan je eerder problemen mee krijgen als dat je alles nieuw koopt.

• Leuk
Tja, het is je eigen keus en je eigen geld. Maar ik blijf erbij: bouw hem zelf en laat hem niet bouwen.. En 2e handa is altijd een gok wat je koopt. Daar kan je eerder problemen mee krijgen als dat je alles nieuw koopt.
Yesss eens en da is het echt je eigen ding.
Welke JG Bar-10 moet ik halen dan? Omdat daar ook weer allemaal verschillende versies van zijn....

Yesss eens en da is het echt je eigen ding.
Welke JG Bar-10 moet ik halen dan? Omdat daar ook weer allemaal verschillende versies van zijn....

Op airsoftentrepot moet je alle versies met een K in het serie nummer vermijden omdat dit een paar onderdelen van plastic heeft welke je juist van metaal wil hebben.

Ik zou ook voor de g-spec versie gaan, lekker compact en goede loop lengte voor zwaardere bb's. En als je m wil laten bouwen zou ik dat niet qtac laten doen, ze hebben niet alles wat je nodig hebt en moet je dus nog steeds naar een 2e winkel en wat je daar koopt er zelf in zetten.

Edit: Je/Ik kan voor 550 een complete Bar-10 bouwen (die heel netjes schiet) en daar kan zelfs nog 60 vanaf als er ergens een losse airsoft pro trigger te vinden is.

Laatst bewerkt:
Ik zou ook voor de g-spec versie gaan, lekker compact en goede loop lengte voor zwaardere bb's. En als je m wil laten bouwen zou ik dat niet qtac laten doen, ze hebben niet alles wat je nodig hebt en moet je dus nog steeds naar een 2e winkel en wat je daar koopt er zelf in zetten.

Edit: Je/Ik kan voor 550 een complete Bar-10 bouwen (die heel netjes schiet) en daar kan zelfs nog 60 vanaf als er ergens een losse airsoft pro trigger te vinden is.

Dan wordt het deze dus? http://www.airsoft-entrepot.fr/jing-gong-bar-gspec-367-avec-lunette.html

Laten we dan maar beginnen met de onderdelen.
Laylax PSS10 Zero Trigger
-Action Army 90 degree Piston
-Action Army VSR Hop Up Chamber
-Action Army Masamune Teflon Cylinder
-Action Army Spring Guide
-Maple leaf Diamond Bucking
-Namazu Firefly Nub
-EDGI Precision Barrel 6.01 500mm
-Action Army Vsr Gspec Spacers
-Action Army M130 spring

Dit lijstje vond ik onder die geupgrade Bar10 op airsoft.nl

Ik zou gewoon een Maple leaf nub pakken bij een maple leaf bucking, gezien deze waarschijnlijk beter voor elkaar zijn gemaakt dan een namazu firefly nub en scheelt je ook nog eens wat. De EDGI barrels zijn heel duur dat je daar ook rekening mee houd, 500mm zal over de 130 euro gaan als het niet meer is. Ik had niet zo maar een lijstje gekopieerd van het internet ook al zal het meeste wel prima zijn trek ik mijn twijfels of degene waarvan je het lijstje hebt gekopieerd wel naar volume verhoudingen heeft gekeken.

Ik zou gewoon een Maple leaf nub pakken bij een maple leaf bucking, gezien deze waarschijnlijk beter voor elkaar zijn gemaakt dan een namazu firefly nub en scheelt je ook nog eens wat. De EDGI barrels zijn heel duur dat je daar ook rekening mee houd, 500mm zal over de 130 euro gaan als het niet meer is. Ik had niet zo maar een lijstje gekopieerd van het internet ook al zal het meeste wel prima zijn trek ik mijn twijfels of degene waarvan je het lijstje hebt gekopieerd wel naar volume verhoudingen heeft gekeken.

Klopt het is ook maar een lijstje :p Ik heb even terug gekeken in de topic en zag al wel een lijstje staan voor de mb01. Komt dit overeen met de bar10?
Die bar10 is wel de goeie toch die ik heb geselecteerd?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou zeggen probeer is met wat snipers van andere forumleden te spelen voordat je een geheel ge-upgrade sniper gaat kopen / gaat bouwen.
Vind je een bepaald model fijner in de hand liggen, hoe is het gewicht (<-- alhoewel dit vrij makkelijk is aan te passen in veel gevallen), etc.
Naar mijn mening is er van de meeste standaard bolt action snipers best wat te maken als je er wat upgrades tegen aan gooit. Ik ben zelf ooit
voor L96 style gegaan, mede door de hoeveelheid parts die er beschikbaar is.

Ja ik weet het beetje mosterd na de maaltijd reactie, sowwy....

Mijn twee L96 broertjes in volle glorie:
i3bHAm.jpg

• Leuk
Klopt het is ook maar een lijstje :p Ik heb even terug gekeken in de topic en zag al wel een lijstje staan voor de mb01. Komt dit overeen met de bar10?
Die bar10 is wel de goeie toch die ik heb geselecteerd?

Replica is prima en als Ties een lijstje maakt zal het vast vergelijkbaar zijn met diegene die hij al eerder heeft gepost alleen dan voor de bar-10. Ik gok dat er ook een redelijk aantal onderdelen van hierboven terug zullen komen, alleen ik trek dus mijn twijfels bij de barrel lengte. Langer is niet beter.

• Leuk
alleen ik trek dus mijn twijfels bij de barrel lengte. Langer is niet beter.
Dat las ik net ook op een ander forum idd. Heeft met joules te maken. Wel grappig, Hij wou een sniper builden die 500fps schoot bij de meting maar met joules veel hoger uitkwam waardoor de bb's dus harder aankwamen. Best wel sneaky haha