Wenslijst mk2

campesteijn

Lima Charlie
27 jun 2014
1.267
896
Trophies
24
In navolging van @Jan zn mk1

Wat wil je graag nog hebben om je gear en of loadout compleet te maken of te upgraden?

Ik heb nog een paar dingen die ik wil en ook wel binnen afzienbare tijd zal aanschaffen:
- Ferro concepts slingster, een 2 punts sling.
- low riding belt holster van mile gear, kydex holster voor airsoft glocks
- earmor headset en ptt

Op de langere termijn wil graag een PTW. 10.5" max om ook binnen er nog goed mee uit de voeten te kunnen.

• Leuk
Waarderingen: Jan en michielvdz
Voor mijn Russian loadout:
  • E&L AK74U mod A
  • Bijbehorende mid cap magazijnen
  • Reflex sight
  • Digital Flora plate carrier
  • Digital Flora hydration pouch
  • Digital Flora Combat shirt
  • Digital Flora Combat pants

Voor mijn M4:
  • Tokyo Marui tracer unit
  • G&G tracers (rood en groen, laatste 10 rood en de rest groen zodat je weet wanneer je mag bijna leeg is)

@michielvdz je zou ipv 2 kleuren tracers ook alleen de eerste 10 ofzo tracers in je mag doen en de rest gewone bb's. De tracers werken nl 2 kanten op. Jij ziet waar je schiet, maar je tegenstander ziet waar jij vandaan schiet..

• Leuk
Waarderingen: Jan en michielvdz
Marpat of coyote helm (heb nog geen merk in gedachten)
2e magazijn voor m'n nieuwe m9
6 mid cap magazijnen voor m'n specna arms
hydration pouch
Marpat gear (eigenlijk alles behalve handschoenen, boots en tactical vast, die in coyote)

Hmmz, mijn lijstje:
-Ook de Ferro Slingster, maar al tijdje overal uitverkocht...
-Een andere radio: heb van de week Boacrap gekocht, om er thuis achter te komen dat deze niet mag in NL zonder vergunning... (Thanks shop)
-Kleding voor wat koudere weersomstandigheden (weet alleen niet welke camo :s)
-Andere tac-boots.
-Olie om mijn replica goed te houden

Laatst bewerkt:
Laagje onder je huidige camo werkt ook prima, @Gewitwel
Ik doe eerder een thermoshirt onder mn ubacs dan wat anders. En als het echt koud is, een thermolegging.

Edit: ik heb ferro concepts een berichtje gestuurd met de vraag of ze weten wanneer er weer slingsters beschikbaar komen..

Laatst bewerkt:
Screenshot_20171004-171344.png

Geinig topic! :-)

Op de wishlist staat nog een Glock om mijn huidige 1911 te vervangen. Die gaat op co2, maar wil toch naar greengas toe. Telkens die co2 capsules.. klaar mee!

Wacht op de UMAREX Glocks qua uitvoeringen en prijzen :-)

Daarnaast een volledige CQB outfit in MultiCam Black <3

@campesteijn M<isschien een idee om met een aantal mensen van dit forum een order compleet te maken, misschien dat we de prijs nog iets kunnen drukken.. ;)

Een aantal dingen die ik nog graag zou willen, maar ik even geen geld voor heb:
-Hk417/416 als DMR als er tegen die tijd een is zonder GBBR.
-Radio en PTT en Headset
-Helmet Cover M90
-Camera's

• Leuk
Waarderingen: mwilliam
Marpat gear (eigenlijk alles behalve handschoenen, boots en tactical vast, die in coyote)

He! Ik heb m'n MARPAT setje misschien te koop (Combat shirt & broek) beide van invader gear.

Denk dat ik hem twee of drie skirms gedragen.. mocht je interesse hebben..

Zelf heb ik bijna alles wel zo'n beetje. Wil alleen meer upgrades dan compleet maken.

• 3M Peltor Comtac XPI
  • 1-3x DMR scope
  • Iets betere coyote boots. Heb nu 101inc en ze gaan al een klein beetje kapot
  • Nieuwe scopecam (mijne is gisteren overleden
  • Tube powerbank voor scopecam in de buffertube.
Dingen die ik nog graag wil
  • Wolf grey loadout (grey shirt & broek, donkergrijze boots, donker grijs vest, donker grijze fast helm.
  • G28 DMR limited edition

Gezien de shop waar ik een Nambu wou bestellen nergens op reageerd staat de Nambu nog steeds op de wishlist. Echter de versie die ik zoek kan ik nergens vinden. Omdertussen weer een ticket naar Japan geboekt dus ik ga dat ding volgend jaar daar wel zoeken.
Maar ik wil voor die tijd wel nog wat leuks aanschaffen en heb ondertussen een lijst van een stuk of 7/8 replica's die ik wel aan mn collectie toe wil voegen, echter kan ik niet kiezen.

Dus mijn wens is dat ik eens een keuze kan maken :p

GEKLEURDE BB's!!!! Ik wil het tracer truckje gebruiken. De eerste 5 tot 10 in het magazijn zijn tracers zodat je weet wanneer je bijna zonder ammo zit. Als ik dan fel gekleurde BB's er in doe zie je dat misschien ook?

• Leuk
Waarderingen: Daburg
En die zijn plastic dus mag ook niet op de NL velden.

Maar mocht iemand .28 bio met een kleurtje vinden dan hoor ik dat ook graag.
( al mag dat officieel ook weer niet, alleen natuurlijke kleurtinten zijn toegestaan toch?)

GF rockets zij nou ook niet bepaald natuurlijke tinten. And no-one seems to care :rolleyes:

En die zijn plastic dus mag ook niet op de NL velden.

Maar mocht iemand .28 bio met een kleurtje vinden dan hoor ik dat ook graag.
( al mag dat officieel ook weer niet, alleen natuurlijke kleurtinten zijn toegestaan toch?)

Dacht dat dit alleen bij een paar velden was vanwege dieren die ze dan mogelijk zouden opeten?

Groenish is ook enigszins natuurlijk Evil ;)

Ik weet het niet zeker Rebel, daarom ook dat vraagteken.
Maar was zelf van mening dat het zelfs NABV regels zijn. Alleen weet het dus niet zeker.