Laatste bijdragen

• R
    rswrc reageerde op het onderwerp Indoor training locaties.
    Hoi paashaas, Ik woon in zuid limburg en ik weet dat venlo are077 op de dinsdagen cqb trainingen heeft. Is dat de locatie die je...
  • A
    Arnold reageerde op het onderwerp Mijn eerste sniper project.
    Nou half jaartje verder maar een update. De VSR-10 kloon bleek één grote bak ellende. Had dus een kloon die net geen kloon was, veel...
    • WhatsApp Image 2026-06-03 at 09.31.48.jpeg
  • P
    Pepijn kamphuis reageerde op het onderwerp Opzoek naar mensen.
    Hoi, Ik zoek gewoon een paar gasten om gezellig mee naar airsoft events mee te kunnen. Allebij. Ik ben bereid het voor zowel de fun...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Opzoek naar mensen.
    Hoi Pepijn, Ik had wat vragen: Wat zoek je in een airsoftteam? Wil je af en toe open skirms spelen of wil je serieuzer met de sport...
    • griepjpv60.jpg
  • P
    Beste iedereen, Mijn naam is Pepijn Kamphuis en ik woon in Enschede/twente. Ik ben een beginnende airsofter die opzoek is naar mensen...
  • gambit
    Dat hoor je overigens vaker in de community: prima voor BB's, gas, een magazijn of een snel onderdeel, maar minder vaak de eerste keuze...
  • C
    Dat dus, plus een opmerking dat ik wel gewoon kon bestellen. tuurlijk joh, ik laat het wel drie weken voor de deur zetten. maar dit was...
  • OmeMarkie
    OmeMarkie reageerde op het onderwerp M9A1 veer.
    Dank voor de reactie. Er is dus geen (web)shop hier in de buurt die dit soort dingen verkoopt begrijp ik. In America wel, maar die...
  • OmeMarkie
    OmeMarkie waardeerde LLV's bericht in het onderwerp M9A1 veer met Leuk Leuk.
    Als je t boekje nog hebt wat meestal bij je replica zit staat vaak achterin of voorin een exploded view van alle onderdelen met nummer...
  • OmeMarkie
    OmeMarkie waardeerde Paashaas's bericht in het onderwerp M9A1 veer met Leuk Leuk.
    Ik neem aan dat de fabrikant van de replica wel terug te vinden is op het wapen ? Dan even een exploded view googlen van dit ding zodat...
  • OmeMarkie
    OmeMarkie waardeerde Assault Captain's bericht in het onderwerp M9A1 veer met Leuk Leuk.
    Geen idee waar je ze kan krijgen. Maar bij mijn oude M9 is dit toen ook gebeurd. Gelukkig wel nog gevonden. Of je kijkt voor een 2de...
  • LLV
    LLV reageerde op het onderwerp Indoor training locaties.
    Hey dit ziet er geinig uit…
  • LLV
    Ik denk dat je zonder bewijzen moet uitkijken om zomaar deze verhalen het net op te knallen . Robin
  • LLV
    LLV waardeerde Paashaas's bericht in het onderwerp M9A1 veer met Leuk Leuk.
    Ik neem aan dat de fabrikant van de replica wel terug te vinden is op het wapen ? Dan even een exploded view googlen van dit ding zodat...
  • LLV
    LLV reageerde op het onderwerp M9A1 veer.
    Als je t boekje nog hebt wat meestal bij je replica zit staat vaak achterin of voorin een exploded view van alle onderdelen met nummer...