Je moet alleen niet je barrel te ver verbuigen dat je hem kapot maakt, zie je ook vaak genoeg voorbij komen, maar vet hoe je helemaal in DIY mods duikt
.

Njet, rifle is fine.
 Maar dat ziet er zo 'wilde-graag-scherpschutter-in-het-leger-worden-maar-werd-geplaatst-bij-een-of-andere-afgedankte-politieeenheid' uit.. En het staat als een vlag op een modderschip bij mijn digi flora
 Maar dat ziet er zo 'wilde-graag-scherpschutter-in-het-leger-worden-maar-werd-geplaatst-bij-een-of-andere-afgedankte-politieeenheid' uit.. En het staat als een vlag op een modderschip bij mijn digi flora 
 Ik neem daarom een onderlaag desert (tan) voor de highlights en dan patronen in forest green en mud brown eroverheen. Vegetatie voor het 'chaos' effect. Deze kleuren zouden op de meeste Nederlandse buitenvelden goed moeten werken, maar natuurlijk houd je dat het op één veld super werkt en op een ander veld misschien iets minder.
 Ik neem daarom een onderlaag desert (tan) voor de highlights en dan patronen in forest green en mud brown eroverheen. Vegetatie voor het 'chaos' effect. Deze kleuren zouden op de meeste Nederlandse buitenvelden goed moeten werken, maar natuurlijk houd je dat het op één veld super werkt en op een ander veld misschien iets minder. een foto van de replica zoals deze er nu uit ziet, met scope.
 een foto van de replica zoals deze er nu uit ziet, met scope.Dat betekent dan wel dat ik bij de chrono mijn hopup uit moet draaien
Cheating? Ik denk het niet, de FPS hoort met de hopup uit te gebeuren