Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

mensen ik ben op zoek naar een goede sling. Ik vind het steeds minder om de verrekte dure apparaten die ik gebruik aan een 5 euro sling te hangen. Alleen lijken Nederlandse winkels alleen maar beroerde kopieën te verkopen. Heeft iemand suggesties qua sling model en waar ik deze mogelijk zou kunnen kopen? Ik dacht zelf aan een magpull ms2/3.
 
mensen ik ben op zoek naar een goede sling. Ik vind het steeds minder om de verrekte dure apparaten die ik gebruik aan een 5 euro sling te hangen. Alleen lijken Nederlandse winkels alleen maar beroerde kopieën te verkopen. Heeft iemand suggesties qua sling model en waar ik deze mogelijk zou kunnen kopen? Ik dacht zelf aan een magpull ms2/3.
Check effe met @Boudewijn : kan heel veel leveren en neemt de tijd voor je als klant en goed advies (+5% extra korting ;))
 
mensen ik ben op zoek naar een goede sling. Ik vind het steeds minder om de verrekte dure apparaten die ik gebruik aan een 5 euro sling te hangen. Alleen lijken Nederlandse winkels alleen maar beroerde kopieën te verkopen. Heeft iemand suggesties qua sling model en waar ik deze mogelijk zou kunnen kopen? Ik dacht zelf aan een magpull ms2/3.

http://www.tactical-kit.co.uk/ferro-concepts-slingsters-19772-p.asp

Wim van 3division wacht op stock van deze slings in zn shop.. https://www.tactical-adventure.nl
En ik wacht met hem mee :p
 
IMAX B6AC is een goede, goedkoop te vinden op aliexpress. Ik zie wel dat de lipo die je gelinkt heb deans connectors heeft, heeft jouw replica ook deans?
 
  • Leuk
Waarderingen: Kaladorn
IMAX B6AC is een goede, goedkoop te vinden op aliexpress. Ik zie wel dat de lipo die je gelinkt heb deans connectors heeft, heeft jouw replica ook deans?
Nee maar ga hem om solderen naar deans. Zal eens naar je suggestie kijken bedankt
 
Ik gebruik voor mijn HK45 een IMI defense low-ride tesamen met een defense roto holster - op de laagste stand. Op zich werkt dat wel goed, het positioneert het holster ietwat lager. Echter, zit de kolf van de HK45 redelijk dicht op mijn dijbeen zodat het vastgrijpen van de replica niet echt soepeltjes gaat.

Nu zoek ik iets van een afstands ringetje dat tussen de low ride en het holster past. Iets dat hierop past..
IMI-Z2300-BK-1L.jpg


iemand een idee / suggestie?
 
mensen ik ben op zoek naar een goede sling. Ik vind het steeds minder om de verrekte dure apparaten die ik gebruik aan een 5 euro sling te hangen. Alleen lijken Nederlandse winkels alleen maar beroerde kopieën te verkopen. Heeft iemand suggesties qua sling model en waar ik deze mogelijk zou kunnen kopen? Ik dacht zelf aan een magpull ms2/3.
Ik kan je niet helpen maar heb dezelfde vraag. Ik speel met een tokyo marui HK417 met scopes en camera's begint die erg zwaar te worden (denk boven de 5kg) daarbij is die ook nog eens zeker 1 meter lang... iemand tips voor een goede sling?
 
Hey! Heeft er iemand ervaring met een Battlebelt RIg? En vooral waar je die kan vinden, ik kan de normale belts wel vinden. Maar ik kan nergens de belts vinden met harnas!
 
Laatst bewerkt:
Iemand enig idee waar ik extended mags kan vinden voor kwc colt 1911 ?

Liefst in Eu of nederland.

Edit : vergeten te melden dat ik Co2 mags zoek.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik voor mijn HK45 een IMI defense low-ride tesamen met een defense roto holster - op de laagste stand. Op zich werkt dat wel goed, het positioneert het holster ietwat lager. Echter, zit de kolf van de HK45 redelijk dicht op mijn dijbeen zodat het vastgrijpen van de replica niet echt soepeltjes gaat.

Nu zoek ik iets van een afstands ringetje dat tussen de low ride en het holster past. Iets dat hierop past..
iemand een idee / suggestie?

Ik heb zelf ook zo'n setup, gaat dat ringentje er juist niet voor zorgen dat het holster en de low ride elkaar niet meer "pakken"?
Waardoor je holster dus niet meer op de gewenste hoek blijft staan.
 
Ik heb zelf ook zo'n setup, gaat dat ringentje er juist niet voor zorgen dat het holster en de low ride elkaar niet meer "pakken"?
Waardoor je holster dus niet meer op de gewenste hoek blijft staan.

Vandaar ook de uitzichtsloze zoektocht naar een ringetje met de juiste vertanding aan boven / onderkant, zodat de afstand wat groter word, maar de holster en low ride nog wel “pakken”...

Ben inmiddels wat aan het uitproberen qua plek op de heup en hoek van het holster zodat ik makkelijker het pistool in de palm van mn hand kan grijpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz
Vandaar ook de uitzichtsloze zoektocht naar een ringetje met de juiste vertanding aan boven / onderkant, zodat de afstand wat groter word, maar de holster en low ride nog wel “pakken”...

Ben inmiddels wat aan het uitproberen qua plek op de heup en hoek van het holster zodat ik makkelijker het pistool in de palm van mn hand kan grijpen.
Vrees dat het neer gaat komen op thermisch vormen van de low ride mount (warm maken en ietwat naar buiten buigen) of een ring met de juiste vertanding aan twee kanten (laten) 3D printen
 
  • Leuk
Waarderingen: victor
momenteel ben ik mijn replica aan het voorzien van een nieuwe handguard.
hierbij zoek ik een silencer met de afmeting 14ccw draad en 60x34mm
de silencer mag niet breeder zijn dan 34mm anders past hij niet meer in de nieuwe rail.

wie kan mij helpen of weet waar ik die kan halen

gr jeroen