!!! ACN Forum Leden Only Event: DEEL 1: animo check

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Michiel @WaterIsNat sorry michiel maar dan moeten snipers niet verder dan 35 meter schieten en een shotgun moet minstens 30 bbs in 1 schot kunnen lossen , een lmg hoort nu eenmaal dekking in een team te geven. 2 lmgs zou wel mogen dan?
 
+1 alleen afhankelijk van mijn rooster. Werk namelijk 3 weekenden van de maand
 
misschien lees ik er finaal overheen, maar dit gaat toch om een 1 daags event? Dan ben ik van de partij (onder voorbehoud van datum). Indien een weekend - TOP IDEE - maar daarvoor moet ik afhaken.

=ge'RSVP'ed

EDIT: mmm zie net dat het een kleine twee uur rijden is, hoop dat er voldoende koffie is om wakker te worden voordat de adrenaline losbarst....:cool:
 
misschien lees ik er finaal overheen, maar dit gaat toch om een 1 daags event? Dan ben ik van de partij (onder voorbehoud van datum). Indien een weekend - TOP IDEE - maar daarvoor moet ik afhaken.

=ge'RSVP'ed

EDIT: mmm zie net dat het een kleine twee uur rijden is, hoop dat er voldoende koffie is om wakker te worden voordat de adrenaline losbarst....:cool:

Misschien zijn er mensen waarmee je kan carpoolen, dat scheelt meestal een hoop.
 
misschien lees ik er finaal overheen, maar dit gaat toch om een 1 daags event? Dan ben ik van de partij (onder voorbehoud van datum). Indien een weekend - TOP IDEE - maar daarvoor moet ik afhaken.

=ge'RSVP'ed

EDIT: mmm zie net dat het een kleine twee uur rijden is, hoop dat er voldoende koffie is om wakker te worden voordat de adrenaline losbarst....:cool:

Het is 1 dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: victor
Animo zat volgens mij!
Ben benieuwd welke data jullie in gedachten hebben :D
 
Click here to RSVP

@Michiel is het trouwens mogelijk als gewone user om deze RSVP functie ook te gebruiken? Dat zou het plannen en inschrijven van openbare skirms een stuk makkelijker maken.

Ik zie nu vooral dat de topic starter manueel de topic start update als iemand in een daarop volgende post aangeeft dat hij/zij mee gaat doen.

EDIT to ADD: nevermind, zie net in de sticky van Jan, dat de RSVP functie door een moderator aangezet moet worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Dat is net geen 2 uur voor me rijden, maar ik ben nog nooit bij bunker hill geweest dus ik hou het zeker in de gaten. Ik zou eventueel ook nog voor 1 extra persoon aan kit kunnen verzorgen, zouden jullie het ook willen openstellen voor introducees.
Ik heb dus voorzichtig interesse, maar het hangt geheel af van welke datum en hoe ik dan sta qua verplichtingen.
 
Heb me net ook aangemeld.
Evt. Als mijn l85 het goed doet heb ik nog wat midcaps te lern (type m4)
 
Awesome guys!! :D Leuk dat er zoveel mensen interesse hebben!!
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
How i wish to join this event and meet all of you guys, especially it was nice to met Vladimir last Sunday at RSL.
But unfortunately my hand got broken last Sunday during the gameplay, and i don't know when i will get recover and being able to carry one of my ar15s, yet i'm writing with one hand only..
 
Ik doe graag mee,
Kunnen we direct iets organiseren voor het meerijden. Mensen mogen meerijden.
 
Dit lijkt mij zeker interessant, alleen ben ik afhankelijk van de datum. Als ik een weekenddienst moet draaien heb ik helaas geen schijn van kans.

Ik ga dit ook voorleggen aan iemand waar ik veel mee airsoft, dus het kan zijn dat wij met z'n tweeen zijn. Ook dat blijft onder voorbehoud van de datum. :)

Midcaps geen probleem, spelen wij allebei mee. ;P
 
Gaaf!

Bunker Hill is ook een mooi terrein.

Voor mij is e.e.a. wel afhankelijk van de datum, maar als het half kan ben ik er helemaal bij!

Groet,
Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.