Bunker Hill 26 en 27 augustus

Aah, dat is fijn :) dan ben ik er waarschijnlijk bij!

Als je naar de website gaat, klik je op inschrijven.

Vervolgens kies je voor de specifieke dag of heel het weekend.

Dan krijg je een pagina waar je een hoop informatie moet invullen. En dan krijg je ergens in het midden de optie: "Type deelnemer" als je daar op klikt, kun je introduce aanklikken.

Als je de rest goed even doorleest en alles dubbel checked, kom je er waarschijnlijk wel uit.

Mocht je nog vragen hebben of over iets twijfelen qua inschrijven, gewoon hier vragen!

Succes en alvast veel plezier!
 
Dan ben ik (helaas) op vakantie . Veel plezier allemaal! De volgende keer ben ik van de partij.
 
Hé mannen en ladies, vraagje; op de website van Bunker Hill staat dat er water en elektriciteit beschikbaar is. Is dit toevallig (ook) bij de tenten? Als in: kan ik een haspel meenemen en inprikken? Of alleen bij de kantine?

En zo ja, wanneer is deze geopend ivm opladen LiPo's zaterdagavond voor zondag.
 
@JorisvZ er zijn haspels aanwezig bij de tenten. Zorg ervoor dat je een stekkerdoos en/of eigen haspel meeneemt zodat je de stroom dicht bij je tent kan hebben. Er moeten meerdere tenten een haspel delen.

Water kun je halen in het toiletgebouw!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris, Jan en lotte
@NielsHoffland ,
als je je/jullie inschryven,bestel dan meteen een huurkit,
je mag zelf natuurlyk ook bb's meenemen of daar een zak kopen
 
@NielsHoffland ,
als je je/jullie inschryven,bestel dan meteen een huurkit,
je mag zelf natuurlyk ook bb's meenemen of daar een zak kopen


Ja zal ik zeker doen, ik moet alleen nog even wachten, want de vriend waarmee ik ga moet nog zijn rijbewijs halen zn examen is volgende week. Als hij die niet haalt hebben we geen vervoer. ;)
 
Ik heb een Midland G9 met Dual Channel. Enige nadeel daarvan is dat je niet op eigen houtje je second channel kan oproepen. Ik wil nog wel een keer een porto erbij voor squad-channel. Dan kan ik beide oproepen wanneer ik wil. Alleen dan het liefst op een headset zodat ik niet de tegenstander van radio geluiden ga voorzien idd!
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
..... Heb ook sinds kort een Baofeng, maar heb me nog niet verdiept in dual channel. Wel handig om te weten.
Welk type. Je hebt dual watch en dual ptt. Dual watch is lastig met communiceren. Daarom heb ik dual ptt

Ik heb een Midland G9 met Dual Channel. Enige nadeel daarvan is dat je niet op eigen houtje je second channel kan oproepen. Ik wil nog wel een keer een porto erbij voor squad-channel. Dan kan ik beide oproepen wanneer ik wil. Alleen dan het liefst op een headset zodat ik niet de tegenstander van radio geluiden ga voorzien idd!
Dat is idd niet handig. Kun je er ook dual ptt op aansluiten volgens handleiding? Dat zou handig zijn.
 
Mhm ik ga proberen de zaterdag te gaan als vervoer mij lukt :)

je kan altijd aangeven waar je vandaan komt zodat evt mensen in de buurt die plekje hebben die kunnen aanbieden. (niet geschoten=altijd mis)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Hey iedereen! Ik kom waarschijnlijk naar Bunkerhill op zaterdag 26 augustus. Ik heb al bijna al mijn spullen bij elkaar. Alleen mis ik nog een replica. De replica die ik ga bestellen zal helaas niet optijd binnen komen. Is er iemand waarvan ik een replica kan lenen? Tegen vergoeding eventueel of te koop eventueel. Ik kan ook voor 30 euro een introducé pakket kopen alleen heb ik de spullen die erbij komen niet allemaal nodig. En ik denk dat een introducé die niks heeft meer aan dit pakket heeft. Als ik niks heb bij op het moment dat ik ga inschrijven volgende week, zal ik alsnog een introducé pakket huren.

Alvast bedankt iedereen!
-Niels
 
Laatst bewerkt:
Hey iedereen! Ik kom waarschijnlijk naar Bunkerhill op zaterdag 26 augustus. Ik heb al bijna al mijn spullen bij elkaar. Alleen mis ik nog een replica. De replica die ik ga bestellen zal helaas niet optijd binnen komen. Is er iemand waarvan ik een replica kan lenen? Tegen vergoeding eventueel of te koop eventueel. Ik kan ook voor 30 euro een introducé pakket kopen alleen heb ik de spullen die erbij komen niet allemaal nodig. En ik denk dat een introducé die niks heeft meer aan dit pakket heeft. Als ik niks heb bij op het moment dat ik ga inschrijven volgende week, zal ik alsnog een introducé pakket huren.

Alvast bedankt iedereen!
-Niels

Ik heb mijn G36c als back-up mee.
Die mag je gebruiken en mocht hij je bevallen dan kunnen we over verkoop een boompje opzetten. ;)

But if you break it,you buy it. o_O
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Ik heb mijn G36c als back-up mee.
Die mag je gebruiken en mocht hij je bevallen dan kunnen we over verkoop een boompje opzetten. ;)

But if you break it,you buy it. o_O

Dat zou perfect zijn :)

Ik stuur je wel even een PB, dan storen we niemand anders met ons gesprek. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
je kan altijd aangeven waar je vandaan komt zodat evt mensen in de buurt die plekje hebben die kunnen aanbieden. (niet geschoten=altijd mis)

True, ik kom uit Edam gelegen in Noord-Holland als iemand daar toevallig langs rijdt en nog een plekje over heeft :) (voor de zaterdag alleen, zondag lukt helaas niet)

Gelukt, sinds vandaag officieel NABV-lid, dus direct ingeschreven voor Aftermath..:cool:
Op Zaterdag ben ik aanwezig dus

Oeh gaaf, tot zaterdag!!