Hele weekend present!![]()
@NielsHoffland je kunt eventueel mijn m16 met een highcap en 2 midcaps lenen. Brokken is dokken.
En mocht je het hele weekend blijven, dan zul je even met @Tactical Bear moeten overleggen of hij t erg vindt om hem mee terug te nemen..
En mocht je het hele weekend blijven, dan zul je even met @Tactical Bear moeten overleggen of hij t erg vindt om hem mee terug te nemen..
Hey ik ben er het hele weekend bij! Dus ik zou graag de m16 lenen. Ik zal even vragen aan @Tactical Bear of hij zondag de replica mee kan nemen. Anders probeer ik voor zondag iets anders te lenen en eventueel huren.
En natuurlijk als er iets kapot gaat betaal ik de schade.
Ja ik heb alles behalve een replica die komt namelijk as maandag binnen.@NielsHoffland , heb je wel iets van eigen gear?
^ dit dusals ik dit allemaal zo lees, baal ik wel dat ik er niet bij kan zijn
als ik dit allemaal zo lees, baal ik wel dat ik er niet bij kan zijn
Terechtnee geintje... volgende keer beter!
Even voor iedereen die gaat.. en die uit het zuiden komt.. Qtac (in wouw) is super kut bezig geweest en heeft m'n bestelling verneukt voor m'n GBB magazijnen.
Is er iemand die in de buurt van wouw woont en bereid is om vrijdag last minute een bestelling op te halen voor me? Zodat ik ook met m'n GBB kan spelen...
Zou heel cool zijn! Doei!
Ik ga
Ik ga vrijdag bij Qtac mijn c02 1911 ophalen. Dus ik kan het meenemen.