Bunker Hill 26 en 27 augustus

Nee dat hoeft niet. Bij de briefing pak je een kleur bandje en doe je die om. Daarna tellen de marshalls hoeveel leden elk team heeft en worden de teams eventueel gebalanceerd.

• Leuk
Waarderingen: Sadiek
Ook handig om te onthouden: veiligheidshesjes zijn na de hit verplicht! Dus niet vergeten. Ze verkochten daar op locatie vorige keer alleen nog kill-rags à 15 euro

• Leuk
Waarderingen: Jan, Robbie en Sadiek
Ik kom niet op vrijdagavond maar gewoon zaterdag omdat ik deze week nog nachtdiensten heb en dan nog een beetje kan bijslapen =P
Hebben jullie als ACN ook ergens een vaste kampeerstek waar ik evt een uitklaptafel kan neerzetten?

Oeh uitklaptafel, das een goeie. Die kan ik ook wel meenemen.

• Leuk
Waarderingen: Jan
@NielsHoffland je kunt eventueel mijn m16 met een highcap en 2 midcaps lenen. Brokken is dokken.;)

En mocht je het hele weekend blijven, dan zul je even met @Tactical Bear moeten overleggen of hij t erg vindt om hem mee terug te nemen..

Hey ik ben er het hele weekend bij! Dus ik zou graag de m16 lenen :). Ik zal even vragen aan @Tactical Bear of hij zondag de replica mee kan nemen. Anders probeer ik voor zondag iets anders te lenen en eventueel huren.

En natuurlijk als er iets kapot gaat betaal ik de schade.

• Leuk
Waarderingen: Vladimir
En mocht je het hele weekend blijven, dan zul je even met @Tactical Bear moeten overleggen of hij t erg vindt om hem mee terug te nemen..

Voor mij geen probleem om hem mee te nemen naar huis, moeten we alleen even een goede datum weer hebben om hem terug naar z'n baasje te brengen :P

Hey ik ben er het hele weekend bij! Dus ik zou graag de m16 lenen :). Ik zal even vragen aan @Tactical Bear of hij zondag de replica mee kan nemen. Anders probeer ik voor zondag iets anders te lenen en eventueel huren.

En natuurlijk als er iets kapot gaat betaal ik de schade.

Gaaf dat je er bij bent! Ik reageer even op je PM en dan komt het goed :) Je kan altijd nog voor 1 dag lenen :)

• Leuk
Waarderingen: michiel80
als ik dit allemaal zo lees, baal ik wel dat ik er niet bij kan zijn

als ik dit allemaal zo lees, baal ik wel dat ik er niet bij kan zijn

Terecht :p nee geintje... volgende keer beter!

Even voor iedereen die gaat.. en die uit het zuiden komt.. Qtac (in wouw) is super kut bezig geweest en heeft m'n bestelling verneukt voor m'n GBB magazijnen.

Is er iemand die in de buurt van wouw woont en bereid is om vrijdag last minute een bestelling op te halen voor me? Zodat ik ook met m'n GBB kan spelen...

Zou heel cool zijn! Doei!

• Leuk
Waarderingen: Jan
Ik ga
Terecht :p nee geintje... volgende keer beter!

Even voor iedereen die gaat.. en die uit het zuiden komt.. Qtac (in wouw) is super kut bezig geweest en heeft m'n bestelling verneukt voor m'n GBB magazijnen.

Is er iemand die in de buurt van wouw woont en bereid is om vrijdag last minute een bestelling op te halen voor me? Zodat ik ook met m'n GBB kan spelen...

Zou heel cool zijn! Doei!

Ik ga vrijdag bij Qtac mijn c02 1911 ophalen. Dus ik kan het meenemen.

• Leuk
Waarderingen: michiel80