Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

Idd de Cyma CM.030 of de CM.127 beide een afgeleide van het Glock model.

Kleine lipo erin en gaan met dat ding!

Groet,
Peter
 
Hey iedereen! Ik ben opzoek naar een veertje voor een SA gearbox. Het gaat om het stukje veerte rechts van de trigger. Hert veertje gaat de GB in en naar dat zilvere plaatje. Enig idee wat dat is? Alvast bedankt!

https://imgur.com/a/4IFkM
 
Is een veertje die niet zo snel te vinden is omdat niet elke fabrikant dit gebruikt, VFC bijvoorbeeld wel, maar G&G en ICS weer niet. Beste wat je kan doen is iemand zoeken die een specna heeft en dit gedeactiveerd, specna arms zelf mailen en vragen om een vervanging of VFC de exploded view van een HK416 opzoeken en hun om een veertje vragen en in het ergste geval zou je een ARL spring kunnen modificeren.
 
Is een veertje die niet zo snel te vinden is omdat niet elke fabrikant dit gebruikt, VFC bijvoorbeeld wel, maar G&G en ICS weer niet. Beste wat je kan doen is iemand zoeken die een specna heeft en dit gedeactiveerd, specna arms zelf mailen en vragen om een vervanging of VFC de exploded view van een HK416 opzoeken en hun om een veertje vragen en in het ergste geval zou je een ARL spring kunnen modificeren.


Weet jij zo wat het nut is van dat veertje? Als ik dat plaatje wat strakker vast zet.. Geeft dat dan problemen? Het probleem was dat hij naar onder hing waardoor ik niet kon herladen. Dan hing hij namelijk in de weg..
 
Weet jij zo wat het nut is van dat veertje? Als ik dat plaatje wat strakker vast zet.. Geeft dat dan problemen? Het probleem was dat hij naar onder hing waardoor ik niet kon herladen. Dan hing hij namelijk in de weg..

Oh ja dat is voor de bolt catch, daarmee werkt de fake bolt plate enzo, zodat die naar achteren staat als je de charging handle naar achteren trekt. Als die los zit en er geen bolt catch door heen zit dan hang hij voor de mag release knop en werkt het niet goed. Als je er geen interesse in hebt kan je ook gewoon het eraf schroeven en weg halen.
 
Oh ja dat is voor de bolt catch, daarmee werkt de fake bolt plate enzo, zodat die naar achteren staat als je de charging handle naar achteren trekt. Als die los zit en er geen bolt catch door heen zit dan hang hij voor de mag release knop en werkt het niet goed. Als je er geen interesse in hebt kan je ook gewoon het eraf schroeven en weg halen.

Aah oke, dat maakt mij persoonlijk niet zo veel uit. Dat afscherm plaatje is zowiezo een ramp.. Werkt voor geen meter xd
 
Ben opzoek naar een Airsoft Innovations Tornado! Iemand enig idee wáár ze nog te krijgen zijn, of welke 2e hands platformen? Houd uiteraard ACN al in de gaten, evenals Airsoft.nl en Airsoftmarktplaats, maar tevergeefs.
 
Als je op de airsoft FB marktplaats een oproepje plaatst zijn er genoeg. Alleen wel 2de hands en ik zou er maximaal 30 a 40 euro voor betalen.
 
Hoezo geen fan van? xd Dit is de pagina: airsoft replica's (verkoop & ruil & vraag)

Ik zei al 'ik zet m'n vooroordelen even uit' ;)

Maar niet zo'n fan omdat ik hoor dat het merendeel van de ontevreden replica-eigenaren daar vandaan komen. Maar dat zegt natuurlijk niets over de pagina zelf, hoop ik.. ;)
 
Hoi!

Ik ben opzoek naar een Elite force H8R of Umarex Brodax voor een beginnend project waar ik aan werk.
Tot nu toe heb ik ze alleen gevonden in de USA met meer verscheep kosten dan de prijs van de replica zelfs...
Ook gunfire en alle ander bekende sites leverde ook niks op.
Evike is tot nu het goedkoopst wat ik vond (kom je nog uit op dik 80 euro) https://www.evike.com/products/69962/


Heeft iemand er een of weet iemand waar deze binnen Europa (of zonder verzend kosten) te koop is?

Groetjes Tim!
 
Elite force en Umarex zijn rebranders, Elite force is ook speciaal voor de USA markt en een deel van Umarex is dat ook dus wordt moeilijk om die te vinden zonder de OEM te weten, daarmee zou je wel een source kunnen vinden binnen de EU of Azie, maar ik acht de kans klein voor deze 2 want ik heb ze ook nog nergens gezien.
 
Elite force en Umarex zijn rebranders, Elite force is ook speciaal voor de USA markt en een deel van Umarex is dat ook dus wordt moeilijk om die te vinden zonder de OEM te weten, daarmee zou je wel een source kunnen vinden binnen de EU of Azie, maar ik acht de kans klein voor deze 2 want ik heb ze ook nog nergens gezien.

Ah, jammer...

zijn er verder nog Co2 revolvers met die disc "clip"?
 
Toevallig kan ik je dat precies vertellen, gezien ik zelf een H8R heb :p

Die ga je nergens anders vinden dan in de USA gezien deze alleen daar door Umarex/Elite Force is uitgebracht en er ook geen plannen zijn voor een EU release. Aldus de reactie die ik kreeg van Umarex DE.

Naar mijn weten is Umarex wel de OEM van de H8R gezien dit een afgeleide is van hun 4.5mm pellet airgun, de Brodax. Let op! Deze laatste is dus geen airsoft replica en ik vermoed ook niet legaal in Nederland, gezien het wel en echt lijkende revolver is die metalen pellets schiet.

Ik heb mijn H8R bij Evike gekocht toen deze in de aanbieding was en zolang je (nagenoeg) niks anders (groots) besteld kan je voor een goedkopere verzendmethode kiezen. Zo heb ik het gedaan, want ik moest hem toch hebben :p

Oh het houdt rekening dat er mogelijk nog 21% BTW bovenop de totaalprijs (producten+verzendkosten) komt en een 15-17 euro aan inklaringskosten. Zelf heb ik geluk gehad en dit niet hoeven betalen.
 
Hoi,

Ik ben opzoek naar klikbare helmadapters voor een Comtac II headset van Z-tactical, eigenlijk wat er in dit filmpje wordt getoond. De originele van Z-tactical hebben dit niet.
 
Hoi,

Ik ben opzoek naar klikbare helmadapters voor een Comtac II headset van Z-tactical, eigenlijk wat er in dit filmpje wordt getoond. De originele van Z-tactical hebben dit niet.

3M Peltor rail adapters. Kosten rond de 80-100 euro maar je krijgt er real steel stuff voor terug. Je kan ze naast de 2 standen (vast en los) ook draaien zodat ze op de achterkant van je helm komen te zitten.