Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

3M Peltor rail adapters. Kosten rond de 80-100 euro maar je krijgt er real steel stuff voor terug. Je kan ze naast de 2 standen (vast en los) ook draaien zodat ze op de achterkant van je helm komen te zitten.

Ik hoop dat ze passen. Heb je een adres waar ik ze kan bestellen?
 
Hey iedereen!

Ik ben onlangs een body pin verloren van mijn Specna arms... Weet iemand waar je deze kan kopen? Het is een bodypin waar een klein schroefje ingaat om hem vast te zetten. Op internet heb ik niks kunnen vinden, wellicht dat jullie iets weten!
 
Hey iedereen!

Ik heb een shotgun gekocht als opknappertje en om daarna te verkopen. De verkoper had alleen geen shells meer dus ik kan hem dus niet testen wanneer hij gemaakt is.. Heeft iemand nog ergens 1 zielige shell ergens in een oude sok, of tussen de kussens van de bank? :) Die ik voor een prijsje kan overkopen! Ik wil namelijk niet een pack van 20 euro moeten kopen voor 8 shells, waarvan ik er maar 1 nodig heb.. Waarschijnlijk kunnen die wel verzonden worden via de post, of ik ben de 10 en 11e bij Delta 19 te vinden!

Alvast bedankt!
 
Hey iedereen!

Ik heb een shotgun gekocht als opknappertje en om daarna te verkopen. De verkoper had alleen geen shells meer dus ik kan hem dus niet testen wanneer hij gemaakt is.. Heeft iemand nog ergens 1 zielige shell ergens in een oude sok, of tussen de kussens van de bank? :) Die ik voor een prijsje kan overkopen! Ik wil namelijk niet een pack van 20 euro moeten kopen voor 8 shells, waarvan ik er maar 1 nodig heb.. Waarschijnlijk kunnen die wel verzonden worden via de post, of ik ben de 10 en 11e bij Delta 19 te vinden!

Alvast bedankt!
je kan in gasselte wel een shell van me krijgen
 
Hey iedereen! Ik ben wederom opzoek naar iets :)

Namelijk motor connectoren, dus de overzet stukjes die op de motor word aangesloten! Ik heb ze bij Com-Bat gezien alleen kosten ze daar 3 euro voor 4 connectoren. Dit lijkt mij zoiets dat op een chinese site maar een paar euro voor 100 kost, alleen heb ik nog niks kunnen vinden!

Alvast bedankt!
 
Spade connectors, zou even moeten kijken welke maat maar kosten bijvoorbeeld bij conrad idd max 10 euro cent per stuk.

EDIT: 2.8 x 0.5 zijn de afmetingen die je moet hebben, 2.8 mm slaat op de breedte van de spade connector en de 0.5mm slaat op de steekdikte en dus hoe straks hij geklemd zit op de motor. Je zou ook een bredere steekdikte kunnen nemen gezien 0.5mm aardig strak is en dan zelf krimpen met een tang. Iig kosten ze 8 cent per connector voor de goedkopere.
 
Laatst bewerkt:
Of ga ff langs de gemiddelde kleine stads electronica winkel of hobbymodelbouw winkel in de buurt met die gegevens.
Denk dat je dan een keer 20 cent per stuk betaald
 
Heeft iemand enig idee waar ik https://www.skirmshop.nl/en/we-tech-we-1911-meu-series-mag-lip.html kan krijgen maar dan voor een hi-capa?
ik heb er momenteel al 2 die stuk zijn... zojuist ook mijn tweede lekker fill valve dus gaat lekker met de pistol mags.

verder nog een idee waar ik goedkoop aan gas kan komen?

Ik heb een Armorer works HX1102 en 2 WE Mags en 1 AW mag. de WE mag is nu stuk.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand enig idee waar ik https://www.skirmshop.nl/en/we-tech-we-1911-meu-series-mag-lip.html kan krijgen maar dan voor een hi-capa?
ik heb er momenteel al 2 die stuk zijn... zojuist ook mijn tweede lekker fill valve dus gaat lekker met de pistol mags.

verder nog een idee waar ik goedkoop aan gas kan komen?

Ik heb een Armorer works HX1102 en 2 WE Mags en 1 AW mag. de WE mag is nu stuk.

goedkoop gas

https://www.greatoakdumpstore.nl/product-categorie/airsoft-2/gas-en-co2/
 
Heeft iemand enig idee waar ik https://www.skirmshop.nl/en/we-tech-we-1911-meu-series-mag-lip.html kan krijgen maar dan voor een hi-capa?
ik heb er momenteel al 2 die stuk zijn... zojuist ook mijn tweede lekker fill valve dus gaat lekker met de pistol mags.

verder nog een idee waar ik goedkoop aan gas kan komen?

Ik heb een Armorer works HX1102 en 2 WE Mags en 1 AW mag. de WE mag is nu stuk.

Heb zelf de WE-Hi capa 5.1 met ondertussen al 6 kapotte mags, die lipjes breken sneller als ik met mn ogen kan knipperen...