Klaagbaak!

Ook ik heb een klacht! Comms... Ik heb nu de "goedkope" Z-Tac Sordin comss met de bijkomende Z-Tac ptt voor de Baofeng maar die krengen werken maar niet... Elke skirm is het wel weer even afgelopen met ze.

Nu maar besloten om de real deal te kopen en voor een 3M Peltor Comtac (XP of XPI) te kopen!

Ik heb hier een realsteel Peltor 1 liggen, maar waar het bij mij mis gaat is een goede en betaalbare ampified PTT te vinden (echte zitten tussen de €100 en €150 nieuw), heb er 1 tweedehands gekocht op airsoft.nl voor €40 maar zoals het er naar uitziet is deze defect :(

Mocht jij een goede en betaalbare amplified PTT weten (aangepaste replica ptt mag ook) hou ik mij aanbevolen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
De Earmor PTT zijn in verschillende versie te koop, ook in Kenwood versie (welke op een baofeng past), let op de Z-tactical PTT werkt niet op een Earmor headset (of je moet hem openmaken en 2 draden verwisselen, maar dit vereist wat soldeer werk)

Iets anders om in je achterhoofd te houden, de Earmor headsets zijn veel beter als de Z-tactical maar hebben toch 2 minpunten: De Microphone Boom gaat heel snel los zitten waardoor de Mic alle kanten op danst. De Earmor PTT heeft als minpunt dat de push-to-talk knop snel defect raakt.

Earmor is van beide problemen op de hoogte en hebben op hun facebook pagina aangegeven dat de vernieuwde versies van de headset en de PTT deze problemen niet meer zou moeten hebben.

Dus het loont misschien wel om nog even te wachten.

@Sadiek @Camilo @campesteijn

Aardig review filmpje op youtube.

zoals @Cinerama al aangeeft. Losse mic boom. Ook wat white noise tijdens transmissie. Enig idee wanneer de nieuwe versies beschikbaar komen?

ON TOPIC: denkende dat je outfit compleet is, triggert iemand je om weer naar iets nieuws/ anders te kijken ( pointing finger at you @campesteijn). Ga je googlen, kom je om in varianten met elk zn voor maar ook weer nadelen. Ipv een korte searc en koop, zit je weer een avondje op dand bank te googlen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Blade en Camilo
@Sadiek @Camilo @campesteijn

Aardig review filmpje op youtube.

zoals @Cinerama al aangeeft. Losse mic boom. Ook wat white noise tijdens transmissie. Enig idee wanneer de nieuwe versies beschikbaar komen?

ON TOPIC: denkende dat je outfit compleet is, triggert iemand je om weer naar iets nieuws/ anders te kijken ( pointing finger at you @campesteijn). Ga je googlen, kom je om in varianten met elk zn voor maar ook weer nadelen. Ipv een korte searc en koop, zit je weer een avondje op dand bank te googlen.

Niet echt, maar hier wel een praatje van het nieuwe model.

https://www.facebook.com/opsmenofficial/posts/1391415224247765:0
 
@victor ik ben me van geen kwaad bewust. Dat is het risico van een airsoft forum bezoeken en lezen.. je kunt altijd dingen tegenkomen waarvan je denkt.. I WANT THAT. NOW. Or maybe tomorrow or next paycheck.. but I WANT!

Zoals een ferro concepts slingster...
 
Ook ik heb een klacht! Comms... Ik heb nu de "goedkope" Z-Tac Sordin comss met de bijkomende Z-Tac ptt voor de Baofeng maar die krengen werken maar niet... Elke skirm is het wel weer even afgelopen met ze.

Nu maar besloten om de real deal te kopen en voor een 3M Peltor Comtac (XP of XPI) te kopen!

Zijn dat dezelfde die je toen bij BH droeg? Ze zien er in ieder geval wel vet uit :D

Edit: Las net het antwoord terug xD
 
Damit, ik ben te laat met inschrijven voor de Tacsim in Gasselte.
 
Damit, I second that. Had graag de zondag gewild..
 
Kogellagers die er de avond voor een skirm uit klappen.... :mad:
 
Als in: GB fucked up nu? :(

Nee gelukkig alleen het lager. Als ik het niet had opgemerkt en er morgen mee was gaan spelen had ik een groter probleem gehad waarschijnlijk :eek: Maar de replica is wel uitgeschakeld voor morgen :(


Ah rip, nieuwe moeten halen en dan ook nog eens opnieuw shimmen wat ook kut is.

Jup en Jup.
Had juist net de shimming sweetspot gevonden :cool::(

Zit er wel aan te denken om voor solid bushings te gaan ipv kogellagers.
 
Klacht waar ik zelf volledig schuldig aan ben, en dus eigenlijk geen recht van spreken heb..:

Als ik NU (zaterdagavond, 21:00) beslis dat ik morgen naar de Efteling wil, is dat geen enkel probleem.

Beslis ik echter dat ik tóch wil Skirmen (and I just did..), is er uiteraard nergens meer plek :(
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Dat sommige mensen die ik ken te bescheiden zijn en daarom niet hun volledige potentieel bereiken. Koppig koppig koppig.
 
Dat sommige mensen die ik ken te bescheiden zijn en daarom niet hun volledige potentieel bereiken. Koppig koppig koppig.

Als dat over mij gaat, en ik ken je lang genoeg, dan laat ik je de volgende keer achter met een hangslot aan je rolstoel en een openbaar toilet. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Seppenwoolde
Dat er in deze tijden, tijd is gestopt door politici, in het genderneutraal maken van Nederland... Is er werkelijk niets belangrijkers op de agenda? Niet? Heb je goed gekeken? Kan je het nog steeds niet vinden?

Heb me hier echt over zitten opvreten gister X'D

Mja dat krijg je he als niemand meer wat kan heben iedereen maakt overal maar een drama van zelfde als wite en zwarte piet allemaal tijd verspiling omdat mensen gelijk beledigt zijn door van alles.....
 
Dat de sleepwet straks vanaf 1 januari van toepassing is waardoor je praktisch voor het minste en geringste je internet traffic voor 3 jaar getracked kan worden. Als het goed is kan het zelfs van een hele straat worden getracked als maar eentje iets fout doen.
 
Dat ik een replica bij Firesupport heb gekocht, met een fps upgrade om er achter te komen dat de veer is afgeknipt en niet eens is afgewerkt...