@Robin2k7 je zit prima op
.3 mag je max rond de 300 zitten gok ik
294 bovenste limiet bij 1.2 joule en 0.3 om precies te zijn.
@Robin2k7 je zit prima op
.3 mag je max rond de 300 zitten gok ik
Ik geef alleen maar aan dat die x radar geen joule meet hij wel erg compact dus neem ik hem mee tijdens een skirm , die tippmann varieerd nogal en dat weet ik zeker dat ik goed zit .
Beetje vage speculatie dit, of niet? Ik wacht wel tot de officiële bevestiging. Op zich goede zaak dat er meer gemeten gaat worden met het gewicht bb's waarmee je schiet, is niet meer dan logisch. Alhoewel ik de haat aan M4 DMR's snap, denk ik niet dat je daar regelgeving over kan gaan maken. Welk model zou dan wel/niet mogen? Wordt een beetje arbitrair dan.
@Peter Boudewijn een simpele trigger pull controle is tocj een veel fijner idee?
Het is zover ik weet niet echt speculatie en zit betreffend persoon in de ledencommisie(zoiets) van de NABV.
85 meter met 350 fps op 0.20
Airsoftmeters dan? ik zou het graag willen zien.
55 meter vs 85 is nog altijd een heel groot verschilIk haal redelijk nauwkeurig de 55 meter al heb ik natuurlijk ook te maken met die recoil maar voor een hpa systeempje prima vind ik , verder zou je in het veld meer mogen meten ik zie teveel gekloot aan replicas na de chrono meting .