Mogelijke komende wijziging door de NABV.

Ik geef alleen maar aan dat die x radar geen joule meet hij wel erg compact dus neem ik hem mee tijdens een skirm , die tippmann varieerd nogal en dat weet ik zeker dat ik goed zit .

Oh ja dat kan, gewoon even de waarde onthouden welke je op het gewicht waar je mee speelt schiet of een tabelletje meenemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
dit zijn idd regels die ik ook eerder gehoord heb vanuit de ledenraad (zelf niet betrokken bij de NABV oid). kan mij er wel in vinden, al vind ik idd de ROF beperking wat jammer maar wel begrijpelijk.
 
@Peter Boudewijn ik begrijp hem niet
er zijn genoeg dmr spelers die op de 1.7joule zitten met hun gewicht en die geen gekke dingen doen net zoals jij en ik

een simpele trigger pull controle is tocj een veel fijner idee?
 
Beetje vage speculatie dit, of niet? Ik wacht wel tot de officiële bevestiging. Op zich goede zaak dat er meer gemeten gaat worden met het gewicht bb's waarmee je schiet, is niet meer dan logisch. Alhoewel ik de haat aan M4 DMR's snap, denk ik niet dat je daar regelgeving over kan gaan maken. Welk model zou dan wel/niet mogen? Wordt een beetje arbitrair dan.

Het is zover ik weet niet echt speculatie en zit betreffend persoon in de ledencommisie(zoiets) van de NABV.
 
@Rebelattack ik zie het voor me xd
en moet erom lachen :p

zonder dollen

deze 2 regels
de dmr moet niet direct mogen afgaan bij een licht tikje op de trekker(orga heeft het laatste woord en bepaald)
blade trigger mag niet op open events
 
Het is zover ik weet niet echt speculatie en zit betreffend persoon in de ledencommisie(zoiets) van de NABV.

Dat er iets aan zit te komen is geen speculatie, nee, maar ik zie hier nog te veel onzekerheden in om er nu al rekening mee te gaan houden.
 
Interessante discussie. Afhankelijk van de nieuwe regelgeving ga ik ook kijken of ik dan door ga met m'n DMR avontuurtje. Gelukkig heb ik wel al een Burst Wizard, maar toch. Ik ben héél erg benieuwd of een GBB hieronder gaat vallen!
 
Met 360 fps een lantaarnpaal op 85 meter ? Dat zou ik heel graag willen zien lol

Maar even on topic deze geruchten gaan al zo lang. Ik hoop dat ze gewoon besluiten te testen met veel zwaardere bbs dan haal je het er zo uit. Die verandering had er naar mijn mening al lang moeten zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
85 meter met 350 fps op 0.20

Airsoftmeters dan? ik zou het graag willen zien.
 
85 meter met 350 fps op 0.20

Airsoftmeters dan? ik zou het graag willen zien.

e02e5ffb5f980cd8262cf7f0ae00a4a9_press-x-to-doubt-memes-memesuper-la-noire-doubt-meme_419-238.jpg
 
Ik haal redelijk nauwkeurig de 55 meter al heb ik natuurlijk ook te maken met die recoil maar voor een hpa systeempje prima vind ik , verder zou je in het veld meer mogen meten ik zie teveel gekloot aan replicas na de chrono meting .
 
Ik haal redelijk nauwkeurig de 55 meter al heb ik natuurlijk ook te maken met die recoil maar voor een hpa systeempje prima vind ik , verder zou je in het veld meer mogen meten ik zie teveel gekloot aan replicas na de chrono meting .
55 meter vs 85 is nog altijd een heel groot verschil
 
Ik zie het altijd op forums en mij boeit het altijd weinig, als ik lekker schiet en mensen fatsoenlijk kan raken dan ben ik tevreden of dat nou 40, 50 of meer is, maar als mensen ongeloofwaardige waardes gaan roepen dan heb ik mijn doubt meme snel klaar staan XD. Zelfde geldt ook bij hardlopen allemaal van die mensen met sport horloges die alles gaan bijhouden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7 en sherlockzor
Agree men kan van alles roepen , ga eens in die nabv hal staan , 50 meter is een eind hoor haha

Vrijdag mijn eerste skirm dit jaar en voor het eerst in de avond.

Ben benieuwd
 
Even back on topic,

Ik vind de nieuwe FPS/ delay setting in ieder geval een verbetering van het oude systeem.
Nu kan je kiezen uit 360 en full auto, of 450 met single (zo snel als je kan op de meeste velden met DMR, enkele velden maar 2 sec).
Mensen die alleen single spelen kunnen nu wat dat betreft allemaal net zo goed 450 fps nemen, zit je alleen met je MED.

Dus straks met DMR wat FPS betreft nu gelijke stappen precies tussen sniper en normaale AEG in.
En door de delay ook wat RPS betreft. De 2 seconden van nu op sommige velden is te lang, maar single zo snel als je kan is ook niet echt eerlijk.

Wat mij betreft mogen ze meteen pistolen als DMR meteen weigeren.
Ik wil niet door iemand met 450 FPS op zijn pistool binnen 7 meter in door op mijn dak krijgen.
Niemand doet dat natuurlijk expres, net als joule creep, maar het feit is dat het gebeurd.

En voor normale DMR een herkenningspunt maken zodat je een DMR ook kan herkennen.
Dan weet je ook wie er met een DMR speelt en weet je ook meteen wat de MED is van die persoon.
Zelfde als bij de pistolen, kan natuurlijk ook een DMR MP5 bijv op 7 meter iemand als nog voor zn knar schieten.

Hoe denken jullie over het boven genoemde?