Vooruit zal ik dan even het lek zijn:
Nieuw beleid per sept nabv mbt joules
- het meten met 0.2gr bb's wordt 0.3gr
- Fps gaat weg en wordt Joules
Singelshot/DMR 1,8 joules met een rps van 2
snipers bolt action 2,4 joules zonder rof
overige 1.2 joules zonder rof
Dit heb ik al via 2 betrouwbare bronnen ontvangen die connecties hebben met personen binnen de NABV
Omdat er 3 kampen zijn:Nu denk ik dat er heel veel mensen toch wel nieuwsgierig zijn @Toothpick
Ik ben binnen wel eens echt bont en blauw geschoten, door iemand die kwa gevoel 3-4 keer harder schoot dan alle andere in die loods.
team genoten beaamde dat, (maar kwa fps net onder de grens (358 359-358) na 4 5 keer zijn kraantje en hop-up te hebben veranderd kwam I er doorheen (daarna nog aan van alles zien draaien maar heb ik geen verstand van)
Ach persoonlijk wil ik spelen met duidelijke regels,
Ik ben binnen wel eens echt bont en blauw geschoten, door iemand die kwa gevoel 3-4 keer harder schoot dan alle andere in die loods.
team genoten beaamde dat, (maar kwa fps net onder de grens (358 359-358) na 4 5 keer zijn kraantje en hop-up te hebben veranderd kwam I er doorheen (daarna nog aan van alles zien draaien maar heb ik geen verstand van)
hoe weinig orga's testen daadwerkelijk in het veld? gewoon al steekproefgewijs zie je bijna nooit (laat ik geen nooit zeggen omdat er misschien orga's zijn waar ik nog niet bij ben geweest die het wel actief doen).
speel daar binnen voornamelijk in de winter (als effe kan loop ik lekker buiten )Normaal hebben die dingen een slot en bij elke goede orga mag je niet spelen zonder verzegeling op je regulator. denk dat je eens ergens anders moet gaan spelen.