En daar ga jij dus direct de fout in.
Ik insinueer helemaal niets tav jou.
Je betrekt je zelf wel erg in het verhaal of niet?
Ik heb jou naam ook niet er in genoemd.
Ik zeg dus ZE en verwijs in het algemeen naar mensen die wel graag uitdelen maar niet kunnen ontvangen.
Mocht jij jou daardoor aangesproken voelen, zegt dit meer over jou als over mij.
Ik zeg dus dat het reeds fout is dat een stock replica al een hogere rof heeft als zijn echte broertje.
Wij noemen het een replica.
Dit zou dus inhouden dat hij zoveel mogelijk op de "echte" voorbeeld zou moeten lijken en ook zo fungeren.
Dit is niet het geval.
Wat mij dus gewoon het meeste stoort is dat iemand met wederom zo een waanzinnige RPS je direct 30 of 40 bb's op je bast knalt en je niet de kans krijgt om je hit te roepen en dan gewoon door blijven sproeien.
Krijgen ze dit zelf om de oren dan hoor je ze toch regelmatig meteen brullen.
Wederom LET OP ik bedoel JOU daar niet mee maar in het algemeen.
Zo beter??
Mvg Roy AKA Smitty
Ik insinueer helemaal niets tav jou.
Je betrekt je zelf wel erg in het verhaal of niet?
Ik heb jou naam ook niet er in genoemd.
Ik zeg dus ZE en verwijs in het algemeen naar mensen die wel graag uitdelen maar niet kunnen ontvangen.
Mocht jij jou daardoor aangesproken voelen, zegt dit meer over jou als over mij.
Ik zeg dus dat het reeds fout is dat een stock replica al een hogere rof heeft als zijn echte broertje.
Wij noemen het een replica.
Dit zou dus inhouden dat hij zoveel mogelijk op de "echte" voorbeeld zou moeten lijken en ook zo fungeren.
Dit is niet het geval.
Wat mij dus gewoon het meeste stoort is dat iemand met wederom zo een waanzinnige RPS je direct 30 of 40 bb's op je bast knalt en je niet de kans krijgt om je hit te roepen en dan gewoon door blijven sproeien.
Krijgen ze dit zelf om de oren dan hoor je ze toch regelmatig meteen brullen.
Wederom LET OP ik bedoel JOU daar niet mee maar in het algemeen.
Zo beter??
Mvg Roy AKA Smitty
Heb er totaal geen problemen mee om onder vuur van te liggen of geraakt te worden, het verschil zit hem tussen mensen die het fatsoenlijk gebruiken en alles een halve mid cap geven voor ze stoppen. Ik snap ook niet wat je wil insinueren met je bericht, dat ik het zelf wel gebruik maar niet tegen kan. Met dit soort berichten krijg ik wel echt het gevoel alsof we niks mogen voelen tijdens het skirmen.