Dual sector gear, oftewel prrrt gun oftewel 50+ rps. Je kan niet ontkennen dat er op dit forum al wat topics zijn geweest met weinig liefde voor een hoge RPS. Het ging me ook meer om dat er een filmpje wordt gelinkt van een speler met een DSG die snel in semi schiet, waarmee er meteen een link wordt gelegd met een DMR en hoe die dan zo super snel kunnen schieten zonder delay. Blijkbaar weet niemand dat het een DSG is, prima, maar maak dan niet meteen aannames die niet kloppen. Ik ben het wat dat betreft ook eens met andere die voor mij hebben gepost betreffend de DMR, daar hoort een semi spamming replica niet in thuis, echter heeft dat niks te maken met het hebben van een hoge trigger response. Naar mijn mening gaat er ook niks fout zolang er geen veld regels worden overtreden in het filmpje. De rest was puur om duidelijk te maken dat het daarnaast op een DSG niet eens technisch mogelijk is om een fatsoenlijk DMR te bouwen ivm het al eerder genoemde gereduceerde luchtvolume en praktische FPS limiet.