R
Robin2k7
Gisteren (zaterdag 22 september) is er een ledenraadsvergadering geweest. Daar zal dit ook wel besproken zijn.
En zijn er nog belangrijke zaken besproken in het politbureau haha
Gisteren (zaterdag 22 september) is er een ledenraadsvergadering geweest. Daar zal dit ook wel besproken zijn.
En zijn er nog belangrijke zaken besproken in het politbureau haha
Geen idee, toen ik bij het nac arriveerde stonden er heel veel auto's maar binnen nauwelijks mensen. Toen ik vroeg waar al die auto's dan voor waren kreeg ik te horen dat er ledenraadsvergadering was.
Uit het onderzoek is gebleken dat niet in alle gevallen het hanteren van het maximale gewicht van de bb op 0,40 als uitkomst heeft dat de veiligheid en de maximale impact gegarandeerd is. Daarom wordt dit nog besproken ook in relatie tot de minimale schietafstand.
In deze grafiek kun je duidelijk zien dat een sniper met 0,40 nog steeds boven de gewenst maximale impact komt.
Binnen de regels van de nabv zoals ze op dit moment zijn heeft een 450 fps dmr geen delay nodig. Van de nabv hoeft dit enkel met 500 fps dmr's. De delay regel voor een delay op 450 fps dmr's is een oude regel die verschillende orga's (helaas) nog steeds toepassen (helaas omdat men dan elke gasbuks direct toegang tot de dmr klasse ontzegt)
Scheelt dat er een minimale afstand moet zijn voor dmr en boltaction snipers. Indoor ren je niet snel met zon ding rond denk ik. Plus meeste orga's controleren of je replica wel op een echte dmr lijkt.
Je zou er maar zo 1 tegen komen op 445 fps