Mogelijke komende wijziging door de NABV.

Als ik dan ook nog een puntje van aanvullende feedback/kritiek (die ik nog niet gelezen heb) mag geven op de communicatie, snap ik in zijn geheel niet dat facebook hier primair voor wordt gebruikt. Iedereen heeft op 1 december een nieuwsbrief ontvangen met de aankondiging van de nieuwe regels. Vervolgens wordt er via facebook een FAQ en info over de mondingsenergie gedeeld. Als ik in 'mijn NABV' kijk zie ik nergens iets terug onder nieuws of informatie. Dit zou dan toch het primaire platform moeten zijn voor communicatie naar leden. Waarbij een lid per mail een notificatie krijgt als er een nieuw bericht is. Als dit allemaal wat beter was ingeregeld kwam het geheel, voor mij persoonlijk, wat professioneler over.

Ik heb inderdaad helemaal niks meegekregen over die extra informatie. Linkje/samenvatting?
 
  • Leuk
Waarderingen: Goovscoov
Komt nog wel denk ik, het staat nu op fb omdat iemand het gelekt heeft
Blijkbaar staat het wel op de site en facebook..waarom dan niet in je mijnNABV portaal? Ik snap de volgorde niet en ik denk de NABV zelf ook niet meer. Niet iedereen kijkt dagelijks op de site of op facebook, maar wellicht wel als ze een notificatie in hun mailbox zouden krijgen met dat er nieuws of een bericht klaar staat in je mijnNABV. Hetzelfde concept als bij mijnoverheid.nl
 
Laatst bewerkt:
Kijk, dit vind ik nou netjes en onderbouwd. Goed bezig Maffo!
 
Dankje Crix. Mochten er hier mensen zijn die de brief mede zou willen ondertekenen, stuur me even een pb.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevinvr
Netjes en duidelijk verwoord @Maffo
Hoop dat dit ook enige reactie teweeg gaat brengen.

Mvg Roy
 
Mooie lap tekst, je behandeld duidelijk alle punten van kritiek. Ik ben benieuwd of je nog een inhoudelijke reactie krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Mooi verhaal Rich,lekker kort.
Hou ik van.

Maar ff zonder dollen; dat je dat stukje mis communicatie aan de kaak stelt doe j goe.
Ik ben alleen bang dat er weinig mee gaat gebeuren. :(
 
Goed verhaal!

Ik hoop dat je ook een net zo goed respons terug krijgt. en dat je die eventueel deelt met ons!
 
Jan treft het niet zeg.

Jan is een goed voorbeeld van iemand die het totaal niet treft met deze nieuwe regels.

Mooie lap tekst, je behandeld duidelijk alle punten van kritiek. Ik ben benieuwd of je nog een inhoudelijke reactie krijgt.

Maar ff zonder dollen; dat je dat stukje mis communicatie aan de kaak stelt doe j goe.
Ik ben alleen bang dat er weinig mee gaat gebeuren

Ik hoop dat ik er een reactie opkrijg. Niet geschoten altijd mis. Als ik helemaal geen reactie krijg weet ik wel direct op wie ik niet ga stemmen volgend jaar voor de volgende ledenraadsverkiezingen.

Ik hoop dat je ook een net zo goed respons terug krijgt. en dat je die eventueel deelt met ons!

Ik zal het zeker delen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Klinkt goed ook al heb ik her en der wel een andere mening zoals de 450 FPS op DMR, maar goed van mij had je er ook aan kunnen toevoegen dat ze het herkiezen van de ledenraad wel wat mogen vervroegen. Ik heb niet het gevoel dat de huidige ledenraad ons fatsoenlijk heeft vertegenwoordigd, de afgelopen 2 jaar en vind het ook uitermate bijzonder dat er leden in de ledenraad zitten, die winkeleigenaar zijn. Is vast en zeker ook een airsofter, maar je zit daar dan altijd met een deels eigen agenda. Gelukkig hebben we in ieder geval komend jaar überhaupt een nieuwe stemming en hoop dan ook dat er een stevige bezem doorheen gaat die zorgt voor een ledenraad die ons wel fatsoenlijk kan vertegenwoordigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en Denzel053
Ik heb er nog eens over nagedacht, het is mogelijk dat ze het CQB reglement specifiek hebben ontworpen om een geregulariseerde competitie op te zetten. moest dit zo zijn dan hadden ze een pak minder flak gevangen als dit duidelijker gecommuniceerd was denk ik.
 
Ik heb er nog eens over nagedacht, het is mogelijk dat ze het CQB reglement specifiek hebben ontworpen om een geregulariseerde competitie op te zetten. moest dit zo zijn dan hadden ze een pak minder flak gevangen als dit duidelijker gecommuniceerd was denk ik.

We hebben de afgelopen tijd gezien dat we beter geen aannames kunnen maken over de beweegredenen van de nabv/ledenraad. We zitten er elke keer naast, op een negatieve manier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en sherlockzor
Prima brief Maffo !
En zoals je ook verteld in je brief :

Door miscommunicatie en onduidelijke niet goed geformuleerde regels, bestaat de kans dat er nieuwe verenigingen opstaan en weer eigen regels gaan maken waardoor er straks helemaal velden met verschillende regels zijn.
Ik heb dit zelf al eens onder vonden in de wegracerij , hierdoor ben ik met mijn racemotor uitgeweken naar het buitenland.

Laten we dit vooral niet laten gebeuren voor airsoftend Nederland.

Schrijf dus ook een brief naar de NABV
Hoeft niet zo lang als die van Maffo hoor...
Als het maar netjes en onderbouwt is.

Patrick
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix