Nieuw in deze Sport! Wie wilt mij helpen?

MarkSS

New Member
11 dec 2018
2
1
Trophies
2
Heey ik ben Mark 23 jaar uit Lelystad.

Dit komt misschien vrij brutaal over. Maar ik zoek eigenlijk iemand die mij wilt introduceren in deze mooie vorm van sport.
Ik kijk al vrij lang naar airsoft op youtube en heb nu toch de knoop doorgehakt.

Dus wie wilt mij helpen introduceren in deze sport??

Met vriendelijke groet,
Mark
 
Welkom!
Kijk ook een hier. Een thread met mensen die het zelfde idee hebben om in de sport te komen.
Je zit in de buurt van leuke velden dus dat moet helemaal goed komen.
Veel plezier alvast!
 
Welkom op het forum! Buiten het topic dat Crix al heeft gepost, heb ik ook een beginnershandleiding gemaakt. Hier vind je ook heel veel handige informatie voor als je begint.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
In Lelystad zit je voor de airsoft goed. Lekker in het midden van Nederland en een aantal velden in de omgeving. Veel plezier
 
Lelystad zit Balls and Arrows, die organiseren Open Skirms elke Zondag. Eens in de zoveel tijd op Zaterdag beginners Skirms. Je kan je daar aanmelden op de website en spelen met een huurkit, gewoon om te kijken of het iets voor je is.

Je kan gewoon in je eentje gaan, ik ging ook alleen en ik kon aanhaken met andere spelers. Airsofters zijn sociale dieren, hoe meer leden hoe meer vreugd!

En als je het leuk vindt (en die kans is groot), dan kan je je portomonee open trekken en zo gek maken als je wilt.