Nieuw schietvlees! +Vraagjes

Welkom op het forum! Ik denk dat je vragen intussen wel beantwoord zijn, maar je kan idd beter iets van een invader gear platecarrier halen dan degene die je eerst linkte. Uiteindelijk wil je toch wat beters en dan zit je weer met je oude spullen enzo ;)
En marpat past stukken beter bij woodland dan die Poolse Woodland (ook al is dat ook hele gave camo).
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle
Welkom op dit gezellige forum en in deze toffe sport.
Mooie main die H&K. :)
 
Yess bedankt allemaal, die 416 kostte inderdaad wel wat, maar ik ben er gelukkig wel blij mee.
 
Welkom Jelle! Die 416 ziet me er een partij goed uit en met een 1911a1 zit je altijd goed. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle
Hoi Jelle, Ik kom uit Alkmaar en ben bezig een groep uit de omgeving van Alkmaar te formeren. Als je eens zin hebt kun je eens aansluiten. We horen het graag, Groet Hans
 
Zelf gebruik ik geen vesten meer. Het staat wel stoer maar ben er niet weg van.Een goeie jas met voldoende zakken en je kunt er voor 2 of 3 uur alles kwijt wat nodig is. Tussendoor heb je vaak pauze. Daarnaast blijf je bewegelijker en het is minder warm.
Maar airsoft is ook een grote catwalk, iedereen moet lekker doen wat hij of zij wilt
 
Zelf gebruik ik geen vesten meer. Het staat wel stoer maar ben er niet weg van.Een goeie jas met voldoende zakken en je kunt er voor 2 of 3 uur alles kwijt wat nodig is. Tussendoor heb je vaak pauze. Daarnaast blijf je bewegelijker en het is minder warm.
Maar airsoft is ook een grote catwalk, iedereen moet lekker doen wat hij of zij wilt

Ha toevallig heb ik vandaag mijn Invader Gear gear (heh) binnengekregen. Het was inderdaad wel een beetje warm maar vandaag was vrij zonnig weer. Nu ben ik aan het wachten totdat Gunfire hun 5pc Specna Arms M4 magazijnen weer heeft want door dat ben ik a.t.m nog niet skirm-ready helaas (ik heb alleen twee high-caps waarvan een heel onhandig is om te gebruiken). Ik was inderdaad zeker nog van plan om me toe te voegen aan een team wanneer ik daadwerkelijk ga beginnen met skirmen, dus dat zit wel goed. ;)
 
Ik zou de specna arms mags links laten liggen, zo goed zijn die jammer genoeg niet. Heb van @ChaoSState vernomen dat deze totaal niet feeden.

Tja dat hangt er vanaf welk type AA je hebt. Reviews zijn zover ik heb gezien/gelezen prima voor de prijs. Gunfire zelf zei ook dat deze moeten passen in mijn 416.
 
Altijd leuk als de post langskomt. Op een een of andere manier krijg je altijd het gevoel alsof je een cadeau mag uitpakken .
Je kunt tijdens een skirm meestal wel even vragen of je een magazijn van iemand mag lenen om te zien of deze het goed doet. Vervelend als je nieuwe hebt die niet werken en je ze moet ruilen in Polen. Dat is na het werk best een stukje om rijden.
Zelf heb ik ook nog SA magazijnen. Deze werken prima in mijn G&G en Army, L85, SA M4 en D Boys Pdw.
 
Welkom Jelle! Dankzij mijn vakantie even afwezig geweest. De meeste vragen zijn volgens mij al beantwoord als ik het topic zo doorneem :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle
Je kunt tijdens een skirm meestal wel even vragen of je een magazijn van iemand mag lenen om te zien of deze het goed doet.

Dat is inderdaad een goed idee ja. Gelukkig kan ik via Gunfire wel gratis via Paypal retourneren als het moet.
 
@Rebelattack de specna lowcaps deden het prima, maar een maat van me had de midcaps en die deden het niet goed. En rond diezelfde tijd was er ook een topic hier op het forum over de specna midcaps die niet goed feedden.