The Chambers - Area 57 - 26 september: Introductiedag

Michiel

Lima Charlie lid
27 jun 2014
626
251
Trophies
26
Een mazzeltje!

We zijn samen met Area 57 een extra Introductiedag aan het regelen.

En deze keer in België bij The Chambers op zaterdag 26 september.

Zoals bekend is een Introductiedag voor mensen die geen of heel weinig ervaring hebben met Airsoft en graag een keer een keer kennis met de sport willen maken.

Let op: Airsoft in Nederland is alleen toegestaan voor mensen die 18 jaar of ouder zijn.

The Chambers in België, een locatie met gebouwen, een bos en als Area 57 er organiseert voertuigen!:

http://www.airsoftclubnederland.nl/airsoften-belgie-bij-chambers/ 

En deze video is ook gemaakt toen wij er waren dat weekend:

https://www.youtube.com/watch?v=-fISXC52kuI 

Het adres is:

The Chambers - Area 57

Chemin de Saint-Loup 1

4500 Huy, België

Area 57 is ook zo aardig om korting te geven op de toegang tot het event en de huurkits. Toegang kost nu 25 euro per persoon en een huurkit kost 35 euro.

Als je wilt deelnemen geef dat dan in ieder geval aan in onze agenda:

http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/chambers-area-57-26-september-introductiedag/

Informatie over het uiteindelijke inschrijven en betalen bij Area 57 volgt later. Maar dat moet dan nog wel gebeuren, dat is je definitieve inschrijving.

In dit forum topic kun je allerlei vragen stellen (en kun je bijvoorbeeld regelen dat je met iemand mee kan rijden. Geef dan wel duidelijk aan waar je opgepikt kan worden en maak het degene die je matst zo makkelijk mogelijk om je mee te nemen ;-) )

Let op: je reist dus naar Belgie en daar is (ook) een identificatiebewijs verplicht.

En we raden je aan om goeie schoenen met profiel mee te nemen, liefst met een hoge schacht zodat je enkels goed ondersteunt worden. En neem reserve kleding mee, denk in meerdere lagen. Er is daar eten en drinken te krijgen maar je kunt ook zelf eten en drinken meenemen. Neem in ieder geval voldoende contact geld mee. Dus neem mee:

- Identiteitsbewijs

- Goeie schoenen met profiel en een hoge schacht

- Reserve kleding

- Voldoende eten en drinken

- Contant geld

Wij hebben er in ieder geval ontzettend veel zin in en hopen jullie daar een mooie dag te kunnen bezorgen en jullie op een leuke manier kennis te laten maken met onze prachtige Airsoft sport.

Met vriendelijke groet,

Airsoft Club Nederland (ACN)

Vergeet je niet aan te melden in onze agenda en zodadelijk bij Area 57

Toppie Arjan! Vet Redrum!! :D En Michiel, ontzettend bedankt voor al het geregel <3 

Tot wanneer kan er ingeschreven worden? Het is nog steeds niet duidelijk wanneer we terug zijn, kan dus best nog een last minute beslissing worden ;).

Ff een mss onbeschofte vraag tussendoor maar zou ik met iemand mee kunnen rijden ik woon in Nijmegen en benzine kosten betaal ik mee  hoop dat het kan.   Kan ik me al aanmelden  

een maat en ik zijn erg geinteresseerd naar de sport en zouden graag deel uitmaken van deze intro. We hebben ons net aangemeld en kijken er nu al naar uit!! zijn er verder nog tips voor dingen die handig zijn om mee te nemen?

@Sidthereaper, dingen die in de eerste post zijn opgenoemd. + genoeg drinken en een goed humeur. Dan kom je de dag wel door :)

Tot wanneer kan er ingeschreven worden? Het is nog steeds niet duidelijk wanneer we terug zijn, kan dus best nog een last minute beslissing worden ;).

@John Doe totdat het vol zit. en als het de avond van te voren nog niet vol is, dan kun je je nog steeds aanmelden.

hoe kan ik me inschrijven ik heb wel zojuist een mail ontvangen daarin staat:

Je kunt je officieel aanmelden voor The Chambers – Area 57 – 26 september: Introductiedag, via de volgende link: 

Wanneer er geen link staat, hoef je je niet aan te melden bij de organisator. In dat geval, is deze e-mail je bewijs van inschrijving. 

wat moet ik nou doen? deze mail gwn uitprinten of is dat ook nog nieteens nodig?

Die zaterdag op BH ivm teamgenoot die tijdig weg moet. Had er anders wel graag bij willen zijn. Chambers is erg leuk terrein.

Let op, er staat ook: "Informatie over het uiteindelijke inschrijven en betalen bij Area 57 volgt later. Maar dat moet dan nog wel gebeuren, dat is je definitieve inschrijving."

In de agenda staan tot nu toe 10 aanmeldingen, dus er is nog plek. Let wel op, er zijn 27 plaatsen maar maar 19 huurkits over.

Geef anders hier alvast aan of je wel of geen huurkit nodig hebt. Dat betekend niet dat de kit dan voor jou gereserveerd maar dan weten we hoe het ongeveer zal gaan met de huurkits

Ik heb zowiezo een huurkit nodig    Heb me hier aangemeld voor de 26ste. Straks ook nog officieel aanmelden      Hoe zit het met carpoolen?? Is nog niet zeker of ik zelf vervoer heb 

Hi Nino, 

Excuses! Dat is gewoon een standaard bevesitigings mail, die in dit geval niet op gaat. Daar komt nog wel een mail over zodra we eenmaal de link hebben van Area 57. 

Tof dat er zoveel interesse is in deze skirm! :D 

Ik ben waarschijnlijk van de partij met wat teammaten. Moeten wij ons gewoon bij de organisatie zelf inschrijven? Of ook hier? Want ik ben de enige die op dit forum zit, en lijkt me onhandig voor hun om helemaal aan te melden hier.

Wij hebben samen ook twee huurkits nodig.

Krijgen we een waarschuwing mail wanneer we ons bij Area 57 kunnen aanmelden of moeten we regelmatig de website in de gaten houden?