Deze week een mini red dot en een ris railtje gekocht. Deze heb ik op mijn shotgun gezet omdat daar geen sights op zitten en mikken uit de losse pols was niet echt effectief. Het railtje iets ingekort en met industriële lijm de twee meegeleverde draadbusjes op de replica gelijmd. Het was nog even een puntje om alles uitt te meten om alles loodrecht te krijgen. Daarna de red dot er op gezet. Ik had deze gekozen omdat deze tussen de stock past als deze ingeklapt is. Ook kijkt de red dot precies over de stock heen. Het geheel moet nog een beetje afgewerkt worden en de sight moet nog afgesteld worden, maar je begrijpt het idee.

Heb gezocht naar een rail die niet recht was vanonderen maar juist een ronding had, zodat ie mooi op de ronding van de body aansluit, toen draadgaatjes getapt en em erop geschroefd. Als de stock ingeklapt is, en de dot komt gelijk te liggen met de stock dan is ie precies on target en hij is lekker low profile zodat de reddot ook niet zo snel ergens achter blijft hangen en ook minder kans dat ie geraakt wordt door een verdwaalde bb.
 Heb gezocht naar een rail die niet recht was vanonderen maar juist een ronding had, zodat ie mooi op de ronding van de body aansluit, toen draadgaatjes getapt en em erop geschroefd. Als de stock ingeklapt is, en de dot komt gelijk te liggen met de stock dan is ie precies on target en hij is lekker low profile zodat de reddot ook niet zo snel ergens achter blijft hangen en ook minder kans dat ie geraakt wordt door een verdwaalde bb. 

better safe than sorry
 better safe than sorry 

.jpg) 
	.jpg) 
	.jpg) 
	.jpg) 
	.jpg) 

.
.