Wolverine MTW

@Jeffrey van kouwen
ik loop tegen hetzelfde aan. Al gekeken bij powerair6, airsoftjunkies, etc

De website van Wolverine heeft een MTW builder, maar zij shippen alleen binnen US.

Nu vond ik laatst highpressureairsoft.co.uk die ook de MTW builder aanbied. Hier kun je je MTW samenstellen en dan via de website bestellen bij Wolverine. OF zoals zij zeggen

"Please note these are built by Wolverine in Tennessee and will be shipped over for you once it is ready. Current lead time on custom builds is 4 - 6 weeks."

Linkje: https://www.highpressureairsoft.co.uk/store/p444/MTW_Builder.html

Moet nog wat verder researchen wat ik precies wil, voordat ik de knoop ga doorhakken.

ADD: webshop zit ook op facebook: https://www.facebook.com/HighPressureAirsoftUK/

Ik had hem bij powair6 vandaan
Een en al bout service gehad
En later een tweede keer met beschadigde carbon tanks

Ik raadt highpressureairsoft aan of airsoftshop.be

• Leuk
Waarderingen: victor
Airsoftcenter heeft net een lading mtw binnen gekregen, dus je moet snel zijn

:) Net de knoop doorgehakt om een custom mtw sbr te bestellen met wraith aero stock.... nu begint alleen t wachten.

Ahwel, tijd om accessoires uit te zoeken (13ci tankjes,silencer, magazijnen etc)

Laatst bewerkt:
:) Net de knoop doorgehakt om een custom mtw sbr te bestellen met wraith aero stock.... nu begint alleen t wachten.

Ahwel, tijd om accessoires uit te zoeken (13ci tankjes,silencer, magazijnen etc)

let op dat je de 13ci tankjes van first strike haalt en niet de tipman deze heben een langere regulator en steken daarom uit achter je stock.

je kan opzig zelf de stock makelijk vervangen want hij is geheel plat aan de achterkant en afhangende van wat je fijn vind is een iets langere stock geen probleem. en mischien zelfs pretiger

• Leuk
let op dat je de 13ci tankjes van first strike haalt en niet de tipman deze heben een langere regulator en steken daarom uit achter je stock

Goeie, zie inderdaad voornamelijk de tipman in de shops. Suggestie waar ik de first strike zou kunnen vinden?

kom nu toch een beetje op onbekend terrein @Thomaskrop @Rens Ruigrok

voor een 13ci first strike tank zie ik bv
Ik kan alleen zo snel online vinden dat een hero regulator als voordeel heeft dat deze draaibaar is? Zodat je de fill niple/meter goed kunt zetten ivm de tank cover.
Van de myth lees ik bv dat het een korte regulator is wat weer ideaal is voor de wraith. Maar ja, dat zou ook opgaan voor de extra short G3...????

Zijn er nog andere verschillen waar ik rekening mee moet houden? Geen van de drie websites zegt bv iets over de uiteindelijke lengte van fles+regulator

ze zijn best lastig aan te komen helaas momenteel lijken er wel weer een paar binnen te komen. ik heb ze laatst gehaald bij gladiatorshop
ze waren zo bezorgt maar beetje dom verpakt 2 flesjes in een verder lege doos dus nu al lak schade maarja.

ik weet niet hoe het zit met de verschilende regulators maar voor zover ik weet kan je bij ze allemaal de kopeling draaien je moet aleen zorgen dat de tank HELEMAAL leeg is voor je daar aan begint verder is het een makie

@Rens Ruigrok thanks. heb een setje bij gladiatorshop besteld.
graqg gedaan! ik kan de pcp pump van ali expres ook wel aanraden voor 13ci tankjes. ik vul ongeveer 1 tankje per uur 10/15 min daarvan is pompen de rest is de tijd dat ik de pomp steeds even laat afcoolen.

ik was 20euro+20 verzend kosten kwijt en dan nog een paar euro voor wat extra reserve o ringen.
ik speel ongeveer 1 keer per maand en ik vul ook voor 2 vrienden met hpa dus 6 vlesjes per keer. dus we hebben die pomp al lang terug verdient in de kosten/tijd die we anders kwijt zouden zijn;)

• Leuk
was van plan de flesjes te vullen tijdens skirmen bij BnA of in 't NAC. Heb nog wel een hand pomp staan die ik ooit 2x gebruikt heb voor een 200bar cilinder in mijn steyr luchtgeweer.

Het zou nog een overweging zijn om hier een verloopstuk + hose voor te halen, zodat ik thuis kan vullen...

En een titan 7,4v 350mah hpa battery

hoe lang doe je eigenlijk met zo’n 350mah batterij’tje? Is dat voldoende voor een dag lang skirmen? Of loop je dan t risico met een lege accu te komen? Dan zou het namelijk wel handig zijn een 2-tal accus te nemen.

hoe lang doe je eigenlijk met zo’n 350mah batterij’tje? Is dat voldoende voor een dag lang skirmen? Of loop je dan t risico met een lege accu te komen? Dan zou het namelijk wel handig zijn een 2-tal accus te nemen.
Heb hem 1skirm gebruikt toen hele week in m'n mtw laten zitten (aangesloten) en toen er weer een skirm meegedraaid.
Heb er altijd een extra bij, just to be sure.

• Leuk
je zou er idd makelijk een week op kunnen spelen dus kwa tijd is het geen probleem.

waar je wel op moet letten dat als je hem voledig oplaad en hem vervolgens na 1 a 2 dagen spelen weg legt hij practies nog steeds 100% geladen is en als je hem voor lange tijd weg legt daardoor de lipo nog steeds kapot kan gaan en er is een kleine kans op brand gevaar. daarom word aangeraden de lipo na gebruik altijd te storage chargen als je hem voor een wat langere periode weg legt. ook zou ik ze indien mogelijk opbergen in een metale kist of pan en bijvoorkeur in de schuur of op zolder samen met een rook melder. je kan er nog zo goed mee omgaan maar je kan altijd peg hebben;)

los van dit zou ik er nog steeds 2 kopen aangezien ik al 2 keer heb gehad dat de kabels los kwammen van de lippo en dan is een reserve toch wel erg pretig. en ze alle 2 aleen maar storage chargen en nooit hellemaal vol want dat heb je toch nooit nodig

• Leuk
Een lipo gaat niet in brand vliegen als je hem op 100% weg legt.

het enige dat er kan gebeuren op die manier is dat je lipo capaciteit gaat verliezen.

Al die enge filmpjes op youtube is omdat mensen ze overchargen, kortsluiting maken, slechte laders gebruiken etc etc etc. van gewoon in de kast te liggen gaat er niets gebeuren buiten capaciteits verlies, en zo gaat die ook stuk natuurlijk, maar je huis gaat niet ineens platgebrand zijn.

Bovendien zou ik die kleine lipos niet aan de replica vast laten zitten. Wanneer je niet speelt is er nog steeds een kleine power draw. Als een lipo op 0% komt doet ie het niet goed meer. Maat van me is op die manier zo'n lipo kwijt geraakt.

Verder niet erg ofzo, maar wel vervelend.