Wolverine MTW

Ik had hem bij powair6 besteld toen ie op voorraad was.
Woensdagochtend besteld zaterdag in huis.
Klein gevalletje met garantie gehad dat powair6 niet wilde vergoeden.
Van hun klantenservice moet je het ook niet hebben.

Beste ervaring gehad met airsoftstore en highpressure
 
Ik had hem bij powair6 besteld toen ie op voorraad was.
Woensdagochtend besteld zaterdag in huis.
Klein gevalletje met garantie gehad dat powair6 niet wilde vergoeden.
Van hun klantenservice moet je het ook niet hebben.

Beste ervaring gehad met airsoftstore en highpressure

ja powair6 is opzich wel een prima shop met een ruim assortiment, maar de communicatie is moeizaam.
Ik heb momenteel een mtw build order staan bij airsoftcenter, dus die moet custom bij wolverine vandaan komen... maar ik kan denk ik beter mijn geld terug vragen, want na 3 maanden kunnen ze me nog steeds niet vertellen waar mijn bestelling blijft
 
ja powair6 is opzich wel een prima shop met een ruim assortiment, maar de communicatie is moeizaam.
Ik heb momenteel een mtw build order staan bij airsoftcenter, dus die moet custom bij wolverine vandaan komen... maar ik kan denk ik beter mijn geld terug vragen, want na 3 maanden kunnen ze me nog steeds niet vertellen waar mijn bestelling blijft
Als je 6-8 weken als verwachting krijgt (wat voor de coronatijd kon) en dan na 3maanden nog niks hebt terwijl wolverine ook door werkt.
Zou ik wel mn geld terug vragen
 
Als je 6-8 weken als verwachting krijgt (wat voor de coronatijd kon) en dan na 3maanden nog niks hebt terwijl wolverine ook door werkt.
Zou ik wel mn geld terug vragen

Airsoftcenter.nl is op geen enkele manier te bereiken (zelf de mede-eigenaar reageert niet meer op mijn berichten).
Ik heb contact gehad wolverine met de vraag of deze lange wachttijd misschien hun aandeel was, maar na daar meerdere keren geen uitspraak over te willen doen, kwam toch de aap uit de mouw dat AirsoftCenter de rekening niet betaald (zelfs na herinnering niet). Ondertussen word dit ontkend door AirsoftCenter en zijn ze na zeer moeizame communicatie nu al helemaal niet meer te bereiken.
Dat geld terug vragen gaat lastig op deze manier.
 
Airsoftcenter.nl is op geen enkele manier te bereiken (zelf de mede-eigenaar reageert niet meer op mijn berichten).
Ik heb contact gehad wolverine met de vraag of deze lange wachttijd misschien hun aandeel was, maar na daar meerdere keren geen uitspraak over te willen doen, kwam toch de aap uit de mouw dat AirsoftCenter de rekening niet betaald (zelfs na herinnering niet). Ondertussen word dit ontkend door AirsoftCenter en zijn ze na zeer moeizame communicatie nu al helemaal niet meer te bereiken.
Dat geld terug vragen gaat lastig op deze manier.

Dan zul je de legale stappen in gang moeten zetten ben ik bang. Misschien via je bank/credit card?
 
Airsoftcenter.nl is op geen enkele manier te bereiken (zelf de mede-eigenaar reageert niet meer op mijn berichten).
Ik heb contact gehad wolverine met de vraag of deze lange wachttijd misschien hun aandeel was, maar na daar meerdere keren geen uitspraak over te willen doen, kwam toch de aap uit de mouw dat AirsoftCenter de rekening niet betaald (zelfs na herinnering niet). Ondertussen word dit ontkend door AirsoftCenter en zijn ze na zeer moeizame communicatie nu al helemaal niet meer te bereiken.
Dat geld terug vragen gaat lastig op deze manier.

crap!

Klinkt alsof ik d'r ook achteraan moet. @iShot zou je mij de contact persoon bij Wolverine kunnen pm' en?
 
Met een week bezorgd door High Pressure Airsoft, daar is tie dan. Mijn SBR MTW met wraith aero stock.

U2rbfglh.jpg
 
Zodra het NAC open is, flesjes vullen en maar een avondje instellen, uitproberen. Tis wel een verademing. De MTW is bijna anderhalve kilo lichter dan mijn AEG.
 
Zodra het NAC open is, flesjes vullen en maar een avondje instellen, uitproberen. Tis wel een verademing. De MTW is bijna anderhalve kilo lichter dan mijn AEG.
Als je niet kan wachten kan je langs com-bat gaan.
Die hebben een 60m baan en je kan er je fles gratis laten vullen (duikfles kost paar euro maar kleine flesjes gratis)
 
Zodra het NAC open is, flesjes vullen en maar een avondje instellen, uitproberen. Tis wel een verademing. De MTW is bijna anderhalve kilo lichter dan mijn AEG.

Zijn aardig wat velden al open vanaf komend weekend. Je kan altijd in het veld afstellen
 
@Kevinvr klopt. Zat eerder te denken aan instellen van psi, dwell met een chrono op de bench. Best kans dat dit minuten werk zal zijn, maar aangezien dit mijn eerste x met hpa gaat worden...
 
@Kevinvr klopt. Zat eerder te denken aan instellen van psi, dwell met een chrono op de bench. Best kans dat dit minuten werk zal zijn, maar aangezien dit mijn eerste x met hpa gaat worden...

Als je zelf een chrono hebt kan je het voor een groot deel thuis doen. Zet de hopup op standje 3, stel je psi en dwell af, en daarna weet je hoe het werkt en hoef je in het veld alleen nog maar kleine aanpassingen te doen als je kan zien hoe veel hop je daadwerkelijk nodig hebt.
 
Airsoftcenter.nl is op geen enkele manier te bereiken (zelf de mede-eigenaar reageert niet meer op mijn berichten).
Ik heb contact gehad wolverine met de vraag of deze lange wachttijd misschien hun aandeel was, maar na daar meerdere keren geen uitspraak over te willen doen, kwam toch de aap uit de mouw dat AirsoftCenter de rekening niet betaald (zelfs na herinnering niet). Ondertussen word dit ontkend door AirsoftCenter en zijn ze na zeer moeizame communicatie nu al helemaal niet meer te bereiken.
Dat geld terug vragen gaat lastig op deze manier.
Is hier al meer over bekend?
 
Geen idee. Ik heb na 3 maanden wachten mijn order gecancelled. Week later mtw binnen via highpressure in de uk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Terug
Bovenaan