Mogelijke komende wijziging door de NABV.

Ach het valt op zich mee. Is alleen maar 0.28 en 0.32 waarvan 0.32 sinds kort in gebruik is.
 
Snap zoiezo niet zo goed hoe ze dit allemaal gaan controleren. Als je ergens een hicap magazijn wegstopt met 200 0,5 non bio bbs, komen ze daar toch nooit achter.
Heb ook wel eens een filmpje gezien van kickingmustang .over een skirm met een gelimiteerd aantal bbs per persoon. 30 voor snipers en 100 voor aegs ongeveer. Kan je toch nooit controleren.
Als mensen willen cheaten of andere express teveel pijn willen doen dan gebeurt dat toch wel
 
Snap zoiezo niet zo goed hoe ze dit allemaal gaan controleren. Als je ergens een hicap magazijn wegstopt met 200 0,5 non bio bbs, komen ze daar toch nooit achter.
Heb ook wel eens een filmpje gezien van kickingmustang .over een skirm met een gelimiteerd aantal bbs per persoon. 30 voor snipers en 100 voor aegs ongeveer. Kan je toch nooit controleren.
Als mensen willen cheaten of andere express teveel pijn willen doen dan gebeurt dat toch wel

Er bij een willekeurige fps check op het veld achter komen dat iemand met mega zware bb's speelt die dan ook nog eens non bio blijken te zijn is wel een reden om je aan te geven bij de nabv, met alle gevolgen van dien. Ik weet niet of je dat moet willen, de kans dat er iemand achter komt is alsnog klein natuurlijk.
 
Oke. Maar hoe gaan ze hier achterkomen?
Denk dat er maar weinig velden een weegschaal hebben die zo accuraat is.
En een fps test werkt ook niet als je gum enorme joulecreep heeft. Want dan is je fps maar een klein beetje lager als met lichtere bb
 
Snap zoiezo niet zo goed hoe ze dit allemaal gaan controleren. Als je ergens een hicap magazijn wegstopt met 200 0,5 non bio bbs, komen ze daar toch nooit achter.
Heb ook wel eens een filmpje gezien van kickingmustang .over een skirm met een gelimiteerd aantal bbs per persoon. 30 voor snipers en 100 voor aegs ongeveer. Kan je toch nooit controleren.
Als mensen willen cheaten of andere express teveel pijn willen doen dan gebeurt dat toch wel

Dit soort van cheaten hou je altijd, zeker met aantal BB's meenemen.

Oke. Maar hoe gaan ze hier achterkomen?
Denk dat er maar weinig velden een weegschaal hebben die zo accuraat is.
En een fps test werkt ook niet als je gum enorme joulecreep heeft. Want dan is je fps maar een klein beetje lager als met lichtere bb

Je doet van te voren nog steeds een FPS/Joule test. Aan de hand daarvan krijg je wel of geen toegang met die replica tot het speelveld. Deze FPS/Joule wordt gedaan met 0.3 ipv 0.2 zoals het nu is.
Mocht jij ingame met je verstopte 0.5 hicap voor een ingame test ga je bepaalde FPS/Joule waardes geven die niet akkoord zijn. Dan heb je dus gewoon een levensgroot probleem.
1. Bedonder je de orga (bedenk zelf maar wat voor consequenties dat heeft)
2. Bedonder je ook je tegenstanders

Orga's zouden gewoon concertbandjes om de pols moeten doen en daarop de FPS/Joules waardes neerpennen. Ik weet dat Critical Hit dat voorheen deed in Ulicoten.
Wordt je ingame getest en je wijkt daar flink vanaf in het nadeel van de regels heb je flink wat uit te leggen. Er kan wel iets verschillen maar het is niet dat jij door een iets betere (duurdere BB) ineens 0.2 Joule meer gaat knallen.

Nogmaals waarom zou je het willen. Mijn persoonlijke mening die ik heb met dit soort cheaterij en wat daar de gevolgen van mogen zijn zal ik hier maar niet neerknallen :)
 
Even een vraag vanuit mij (en wellicht andere). Welke BB's kunnen er dan wel gebruikt worden voor een sniper bij bijv. B&A?
 
Even een vraag vanuit mij (en wellicht andere). Welke BB's kunnen er dan wel gebruikt worden voor een sniper bij bijv. B&A?

De merken die hun aangeven op hun site.
Zelf altijd geschoten met .36 van Valken op hun veld. Anders gewoon hun ff mailen en krijg je ook antwoord.
 
Klopt.

Ben in ghosttown wel eens van minder dan 10 cm op mijn kont geschoten.
Bb ging door mijn airsoft broek en onderbroek heen en had bloedende kont. Was niet echt amused.
En dat was binnen de 360 fps limiet.

Kan me niet voorstellen om zoiets met een sniper te overkomen
 
Weet niet of ik het al vermeld had hier. Maar bij ghosttown hebben ze een tijd geleden een regel ingevoerd dat hpa maar 330 fps mag op 0,2. Het vreemde hiervan vind ik dat dit ook voor gbb telt. Dus neem je een hicapa mee dan mag je 360 met green gas en 330 als je een hpa setup hebt.
Dat je dat bij wolverine en polarstar ect doet snap ik, is fraudegevoelig.
Je kan bij wolverine zelfs via je telefoon je replica harder of zachter laten schieten dmv de dwell setting. Maar voor iets mechanisch als een gbb of tipman
 
Klopt. Maar als er een lucht slang aan je replica zit ipv gas verranderd er voor de rest niks
 
Klopt. Maar als er een lucht slang aan je replica zit ipv gas verranderd er voor de rest niks

Eigenlijk wel gezien green gas (propaan) niet gelijk is aan hoge druk lucht in hun eigenschappen en dus anders performed in je replica. Voor de rest heb je dan nog het feit dat het veel irritanter wordt als elke categorie een uitzondering heeft dan gewoon alles met een HPA tank te limiteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Weet niet of ik het al vermeld had hier. Maar bij ghosttown hebben ze een tijd geleden een regel ingevoerd dat hpa maar 330 fps mag op 0,2. Het vreemde hiervan vind ik dat dit ook voor gbb telt. Dus neem je een hicapa mee dan mag je 360 met green gas en 330 als je een hpa setup hebt.
Dat je dat bij wolverine en polarstar ect doet snap ik, is fraudegevoelig.
Je kan bij wolverine zelfs via je telefoon je replica harder of zachter laten schieten dmv de dwell setting. Maar voor iets mechanisch als een gbb of tipman

Een aeg is net zo fraude gevoelig.. begint met een hop up tot complete uppers wisselen of een veer vervangen na fps test..
Een aeg kan net zo goed joule creepen als een hpa replica..

Dat een hpa replica met minder inspanningen betere prestaties heeft tjah ...

Nee er komen goede regels aan en cheaters pak je alleen door te blijven controleren..

En tja je kan bij Wolverine zelfs met je telefoon... In dat zelfde appje zit een hele goede lock methode waar een organisatie deze app met een tijd functie op slot kan zetten..
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7 en Cellie
Als je wil cheaten met een aeg is het niet eens zo moeilijk koop een ics split replica, koop een extra upper gearbox douw er een te sterkere veer in, chrono met de legale, speel met de afgekeurde en in het veld kan je het in een halve minuut wisselen. Is zelfs nog goedkoper dan een hpa setup. Even ter voorbeeld dat de fps opschroeven op een aeg niet veel moeilijker is.
 
Er komt dus never een tywrap door mijn upper en lower van mijn ptw .
Als een orga me niet vertrouwd, prima dan ga ik in het vervolg wel bij een andere orga spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter en Jan