Maarja, het is normaal dat ze gewoon de regels volgen van nabv toch?
Straks bepalen sommige sites dat ze met 0,3 chronoen andere weer dat ze met 0,5 chronoen.
En weer een andere een lagere fps met bepaalde platformen. Ene met hop up open en andere met ingestelde hopup.
Ik speel alleen binnen dus voor mij maakt het allemaal niet zoveel uit maar kan me voorstellen dat je door al deze nieuwe regels zo 10 meter range verliest omdat je je replica nu op 320 moet afstellen ipv 350 om overal te kunnen spelen
qua regels zit het super simpel in elkaar bij de NABV. hun regels zijn baseline, hogere FPS mag niet.
maar wil een bedrijf persee niet hoger dan 300 FPS op het veld dan is dat geheel hun eigen keus, dit laat de regelgeving toe.
Weinig bedrijven zullen dit doen gezien ze dan nauwelijks spelers krijgen. maar blijkbaar doen sommige mensen het wel.
Het is daar wel iig als wilbert (die werkt daar) meespeelt en die raak je een keer op een gevoelige plek dan moet iedereen gelijk door de chrono. Nu al 2 keer meegemaakt
Dit soort acties vind ik dan altijd weer jammer. al vind ik het een goed iets dat er extra wordt gechronod als er vermoedens zijn maar zodra ik hoor dat het komt door een medewerker of iets in de trend dan trek ik altijd twijfels. zelfde geld voor "huis teams". hoor over dat fenomeen ook vaak dat voor deze mensen een wat grotere rekbaarheid in de regels zit. Mocht ik zelf een veld runnen dan zou ik deze mensen JUIST aan strengere regels houden.