Airsoft videos en kanalen.

Over video's gesproken. Iemand attendeerde mij op een airsoft video gedaan met een Gimbal (stabilisator). Nu heb ik ook zo'n ding thuis liggen van Mn werk en dacht ik... hè laat ik ook eens wat proberen! Het "enige" wat ik nu nog nodig heb is een action cam voor op Mn loonvoorwaarden first persoon en een scope cam. Duuuuuuur! Of ik moet gaan lenen/huren

Dit is het resultaat bij mij thuis.

Zonder "loadout"

Met "loadout"

*EDIT* ik heb vandaag een GoPro Sessions 4 gevonden op Marktplaats voor €90. Zonder accessoires. Misschien dat ik die op de weg naar @Crumble even ga bekijken en misschien wel aanschaf. Dan rest mij alleen nog maar een scopecam.

Erg vet gedaan. Ziet er leuk uit!
 
Wondered how I made my scope cam casing? Here is how:
[Novritsch approves]

 
Don't be that guy!

Seriously dont!!


Dit soort gast verzieken voor mij echt een leuke dag airsoft... uiteraard strijden we voor een overwinning, maar uiteindelijk "winnen" we er niks mee... speel het spel, pak je hit en zorg dat iedereen een leuke dag heeft :)

Groet,
Peter
 
100% heb meerdere keren mensen ook op film staan en zeggen al meten tegen me geen toestemming te geven om het online te gooien... ook niet als hun gezicht niet zichtbaar is
 
Maar ik ga youtubers ook niet toestemming geven om mij online te plempen, nu al, zonder überhaupt met ze gespeeld te hebben. Dat heb ik liever niet, dat kan toch ook gewoon of zijn het puur situaties waar mensen die zouden cheaten dit zeggen?
 
Persoonlijk denk ik wel dat er een verschil zit tussen bewust cheaten en onbewust "cheaten".

Wat je in bovenstaand filmpje ook ziet is dat hij de eerste paar keer gewoon nog een keer schiet omdat het natuurlijk ook net zo kan zijn dat je de bb, om wat voor reden dan ook, niet voelt, maar op een gegeven moment wordt het wel zo duidelijk!

Ongewtwijfeld dat we allemaal weleens een hit "niet gepakt" hebben omdat we ons er niet bewust van waren. Maar als je het keer op keer op keer op keer niet doet mag je van mij herkenbaar met naam en toenaam aan de schandpaal hoor...

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Als het consistent aanwezig is ja dan wordt het inderdaad wat anders, maar denk dat het ook meer uithaalt als je dit aan een marshall laat zien, dan kun je sterkere maatregelen treffen dan een online schandpaal. Deze kunnen nog wel eens fout uitpakken.
 
Het ging ook niet om de hit niet voelen....
Het ging gewoon van:
Hij ja ik weet dat je op me geschoten heb maar wil niet naar de respawn...
Dus speelt gewoon verder.

Nou sorry!
En ik ben zo makkelijk... dat als je er niet op wil geen probleem.
NO BIG DEAL
 
Het ging ook niet om de hit niet voelen....
Het ging gewoon van:
Hij ja ik weet dat je op me geschoten heb maar wil niet naar de respawn...
Dus speelt gewoon verder.

Nou sorry!
En ik ben zo makkelijk... dat als je er niet op wil geen probleem.
NO BIG DEAL

Ja die zijn ontzettend zuur, zeker met Snipers zie je ook vaak de schrik reactie, zoals ook hier.
Je kan altijd nog ondanks dat het niet op youtube kan er mee langs de marshall gaan.
 
klopt heb ik ook gedaan en heeft meteen 3 kruizen gekregen... want zei... ne hoor... ik zei ja hoor kijk maar en luister hahahahahahah
 
Ga het toch eens even vragen: Heb weleens na afloop in de skirmsectie een video geplaatst maar iemand attendeerde mij erop dat het niet de bedoeling was het forum te bevuilen voor commerciele doeleindes en mijn kanaal lekker te promoten. Kreegf flink op mijn kop... Vrij logisch opzich maar dacht daar eigenlijk niet bij na. Volgens mij is mijn bericht toen ook verwijderd. Nu zit ik hier te kijken 'videos en kanalen' en zie ik behoorlijk wat eigen materiaal voorbij komen waar ik opzich geen problemen mee heb want vind het alleen maar leuk om te zien waar iedereen mee bezig is hier.

VRAAG: is het onder de forum sectie (videos/kanalen) nu wel toegestaan om je eigen videos te delen? Want ik ben wel zo eerlijk dat als je twee weken zit te knutselen aan je filmpje het toch ook graag met trots wilt laten zien aan de mede airsofters.
 
Het verschil zit hem denk ik in de manier waarop.

Jij was nieuw op het forum en hebt in je intro post je kanaal gepromoot, in een part topic je kanaal gepromoot en vervolgens nog in het video kanaal topic. En dat alles in 2 dagen.

En dan komt het meer neer op spammen.
Als jij hier elke week je skirm video post, is er geen enkel probleem. Mits het niet te commercieel word en te veel reclame in je video komt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Het verschil zit hem denk ik in de manier waarop.

Jij was nieuw op het forum en hebt in je intro post je kanaal gepromoot, in een part topic je kanaal gepromoot en vervolgens nog in het video kanaal topic. En dat alles in 2 dagen.

En dan komt het meer neer op spammen.
Als jij hier elke week je skirm video post, is er geen enkel probleem. Mits het niet te commercieel word en te veel reclame in je video komt.

Top thanks voor je uitleg! Ben het overigens helemaal met je eens,
begon dan ook net beetje met airsoft en videos maken en was niet bekend met het forum.. haha iets te enthousiast.
Maar inderdaad één topic waar je eens een video kan plaatsen is voor iedereen duidelijk anders krijg je inderdaad het
geen wat ik deed. Nogmaals excuses maar het is zeker duidelijk zo.
 
Beste mensen van ACN


Ik zou graag wat feedback willen ontvangen op mijn Youtube filmpje. Heb besloten om een nieuw Youtube kanaal te maken alleen voor Airsoft. Het filmpje is al bijna van een half jaartje terug. Dit komt omdat ik in de tussentijd veel met mijn sniper heb gespeeld en dan vind ik een action cam niet nodig omdat je de kills ver weg toch niet ziet.


Ik gebruik de NVG Mount van BrainExploder, voordeel hier van is dat de lens erg dicht bij je ogen zitten en dus een beter beeld krijg. Nadeel is dat ik erg vaak met mijn ACOG tegen de action cam aan zit en dat hoor je. Ik heb hier nog geen oplossing gevonden, maar ik kan misschien wat schuim rubber er tussen doen om het te verminderen.


Ook wil ik nog voor de komende nieuwe filmpjes een commantry en een intro toevoegen. Hoor graag jullie reacties.

 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Beste mensen van ACN


Ik zou graag wat feedback willen ontvangen op mijn Youtube filmpje. Heb besloten om een nieuw Youtube kanaal te maken alleen voor Airsoft. Het filmpje is al bijna van een half jaartje terug. Dit komt omdat ik in de tussentijd veel met mijn sniper heb gespeeld en dan vind ik een action cam niet nodig omdat je de kills ver weg toch niet ziet.


Ik gebruik de NVG Mount van BrainExploder, voordeel hier van is dat de lens erg dicht bij je ogen zitten en dus een beter beeld krijg. Nadeel is dat ik erg vaak met mijn ACOG tegen de action cam aan zit en dat hoor je. Ik heb hier nog geen oplossing gevonden, maar ik kan misschien wat schuim rubber er tussen doen om het te verminderen.


Ook wil ik nog voor de komende nieuwe filmpjes een commantry en een intro toevoegen. Hoor graag jullie reacties.


Welkom op het ACN forum!

Wellicht ook leuk als je je eerst ff voorstelt in het daarvoor bestemde topic? :) Zo weten we ook een beetje wie je bent!

Mijn mening over je video :

Pluspunten : Goede kwaliteit, beeldverhouding, codecs etc, netjes op orde.
Minpunten : Toegevoegde audio. Zeker het vaker gebruiken van hetzelfde stukje audio 'Three, Two , one..' etc, haalt voor mij persoonlijk de inleving juist weg. Maak het niet veel mooier als het is. Je muziek is prima, maar ik vind dat soort ''Spielberg'' effecten niet veel toevoegen. Roep het dan zelf :p

De muziek is wel wat meer geschikter voor een wat rappere montage in mijn optiek. Harde lassen doen het in Airsoft video's beter als gradient transitions, maar dat is allemaal mijn eigen mening.

Keep it up!
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Welkom,
Als plus zie ik de beeldkwaliteit.

Een verbeterpunt zou zijn dat je zou kunnen proberen een verhaal te vertellen.
Ik heb werkelijk geen idee waar ik net naar gekeken heb. Wat probeer je te laten zien?
Wat was je missie/doel etc.
 
Welkom op het ACN forum!

Wellicht ook leuk als je je eerst ff voorstelt in het daarvoor bestemde topic? :) Zo weten we ook een beetje wie je bent!

Mijn mening over je video :

Pluspunten : Goede kwaliteit, beeldverhouding, codecs etc, netjes op orde.
Minpunten : Toegevoegde audio. Zeker het vaker gebruiken van hetzelfde stukje audio 'Three, Two , one..' etc, haalt voor mij persoonlijk de inleving juist weg. Maak het niet veel mooier als het is. Je muziek is prima, maar ik vind dat soort ''Spielberg'' effecten niet veel toevoegen. Roep het dan zelf :p

De muziek is wel wat meer geschikter voor een wat rappere montage in mijn optiek. Harde lassen doen het in Airsoft video's beter als gradient transitions, maar dat is allemaal mijn eigen mening.

Keep it up!
Bedankt voor je mening, daar heb ik wat aan! :)