BunkerHill 23 Mei

• Onderwerp starter Onderwerp starter Arjan
  • Startdatum Startdatum
ik ga deze topic maar even volgen voor volgende maand.. dan kan ik mss wel een carpool vinden als ik niet zo last minute alles probeer te regelen :P

morgen zondag 26 april ga ik sws

en mei moet ik nog even afwachten maar hoop wel weer vaker en overal en nergens te kunnen gaan skirmen :D

Hè mish85nl als je alleen zaterdags gaat kan je met me meerijden. Kom zelf uit Veldhoven dus moet toch langs Arnhem voor naar daarle

Nice @campestijn, dan zal ik mij maar eens zsm inschrijven. :D
Meer mensen die van plan zijn het hele weekend te gaan?

Aangemeld en betaald voor hele weekend! Bunker Hill, here we come!

Voor de weekendsplelers die zelfstandig op vrijdagavond aankomen, als je graag je tent in/bij/naast het ACN caravan/tenten camp wil zetten, laat dat dan hier even weten zodat we er rekening mee kunnen houden.

@wolle19, @Peter, @Pafkoes, @Bart en @Conrex rijden met mij mee en komen dus ook op hetzelfde tijdstip aan. Mocht je ook willen carpoolen, laat dan in het topic een bericht achter om te kijken of er meer zijn die naar Bunker Hill gaan. 

En als je in een ACN squad ingedeeld wil worden, vergeet je dan niet aan te melden bij het event op deze site. http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/bunker-hill-weekend/

@Frank-Peter,

Ik zal er weer het hele weekend zijn en zoals het er naar uitziet zal ik ook vrijdagavond weer arriveren. Hoe laat arriveren jullie daar ongeveer? en moet ik nog iets meenemen?

Ik hoor het graag.

p.s. uiteraard wil ik dolgraag weer deel uit maken van een ACN squad.

Volgens mij staan wij al voor de poort als die opengaat op vrijdag Paul. Rond 18:00uur dus.
Als je je aanmeldt op onze evenementenkalender dan delen we je, indien mogelijk, in in een ACN squad. ;)

Ik heb even nagedacht over eten op zaterdagavond, we kunnen natuurlijk wederom naar onze Turkse vriend in Vriezenveen gaan maar dan kunnen we niet aan de avond missie meedoen. Ik kan ook voor ons bami met saté klaarmaken op een skeutel, dan zijn we op tijd klaar met eten en dan kan ik afwassen terwijl de jonge goden gewoon nog aan de avond Skirm mee kunnen doen. :-)

Ik kan ook voor ons bami met saté klaarmaken op een skeutel, dan zijn we op tijd klaar met eten en dan kan ik afwassen terwijl de jonge goden gewoon nog aan de avond Skirm mee kunnen doen. :-)

Gewoon plastic bordjes meenemen, kan die ouweknakker ook mee doen aan de avond skirm :) 

@Frank-Peter, ga graag weer naar vriezenveen maar ben stiekem ook wel benieuwd naar je bami :D.

@Eviltwin-NL, top idee die plastic borden. Frank Peter doet ook maar gewoon mee met die avond skirm hahaha.

en wat betreft het arriveren op vrijdag, Zal proberen er ook rond 18.00 uur te zijn. Neem wel wat overuren op die dag ;)

Heb er zin in!!! 

Ben al talloze keren op BH geweest, maar nog nooit de avondmissie gedaan, wordt mss een keer tijd. ;)

Heb hem een keer gedaan toen het nog echt een beetje donker was. Was wel grappig maar hoeft niet persee van mij. 

Edit: reservering is gedaan.

Aangemeld voor het gehele weekend.

@Frank-Peter, zou dit keer graag mijn tent bij jullie neer zetten. Vorige keer hadden ze me tussen twee SFRT tenten geplaatst.