Dat ik deze topic nu pas zie.. Ik ben sinds ik met airsoft ben begonnen weer helemaal in Arma 3 gedoken. En dan vooral met een soortgelijke loadout singleplayer missies/Scenarios spelen die andere spelers hebben gemaakt.

Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn en die wel eens zo'n missie samen willen doen want die AI is toch nog redelijk dom soms..

Ik heb echt sick lang Exile en Epoch gespeeld, uiteraard met RHS :p Zijn echt epische game-modes.
 
Ik heb echt sick lang Exile en Epoch gespeeld, uiteraard met RHS :p Zijn echt epische game-modes.

Meh .. ik heb het nooit zo op Exile en Epoch gehad. Ik had DayZ daarvoor.. ik vind de MILSIM missie/communities echt briljant.. tijdje bij de 7th Cavalry gezeten. En nu vooral veel Invade & Annex
 
Meh .. ik heb het nooit zo op Exile en Epoch gehad. Ik had DayZ daarvoor.. ik vind de MILSIM missie/communities echt briljant.. tijdje bij de 7th Cavalry gezeten. En nu vooral veel Invade & Annex

Ook leuk, alleen vindt ik die missies alleen echt tof als 90% spelers zijn, AI blijft gewoon hit or miss met Arma, maarja, dat is al sinds OFP:Cold War Crisis zo :p
 
Ook leuk, alleen vindt ik die missies alleen echt tof als 90% spelers zijn, AI blijft gewoon hit or miss met Arma, maarja, dat is al sinds OFP:Cold War Crisis zo :p

Ik denk dat je tegen AI best kunt spelen met de juiste mods die de AI verbeteren maar als team moet je echt wel meerdere mensen hebben. Heb drie maanden lang geprobeerd m'n eigen PMC op te zetten maar nooit van de grond gekomen helaas :(
 
Ik denk dat je tegen AI best kunt spelen met de juiste mods die de AI verbeteren maar als team moet je echt wel meerdere mensen hebben. Heb drie maanden lang geprobeerd m'n eigen PMC op te zetten maar nooit van de grond gekomen helaas :(

Inderdaad, met mods is het wellicht nog wel te doen. Dan heb je niet van die A.I die je met een Zubr op 2km headshotten.
 
Durf t bijna niet te vragen maar: iemand leuke single (offline) games voor de mac? Aangezien ik ga reizen en toch zo nu en dan een spelletje wil spelen...
 
Durf t bijna niet te vragen maar: iemand leuke single (offline) games voor de mac? Aangezien ik ga reizen en toch zo nu en dan een spelletje wil spelen...

Ik ken maar 1 game voor Mac die imho echt de moeite waard is. Factorio. Paaaaaaauper verslavend.
 
  • Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw
Durf t bijna niet te vragen maar: iemand leuke single (offline) games voor de mac? Aangezien ik ga reizen en toch zo nu en dan een spelletje wil spelen...

Poeh.. er zijn zoveel singleplayer games voor de mac. Heb zelf een iMac en m'n Steam library staat vol met vooral Indie games. Maar als je meer mainstream zoekt is zijn de Civ games een hele goede.

Je kan ook voor kiezen om Bootcamp op je mac te zetten. Dan heb je gewoon twee partities op je schijf en gebruik je 1 voor mac en 1 voor Windows, dat is wat ik ook doe op mijn iMac zodat ik Arma, dayz etc kan spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
@bvdzeeuw, hier een lijstje:
- Terraria geen optie, simpel, maar wel uitgebreid en voor een playthrough kan je makkelijk een tiental uren kwijt zijn zeker de eerste keer.
- Sunless Sea, roguelike met schepen in een fucked up victoriaans ondergronds londen, best moeilijk maar daardoor wel uitdagend en vraag niet veel van je pc.
- Space pirates and zombies, top down starship fighter game, begin met een klein kut schip maar door middel van alles te slopen kan je grotere shit krijgen en heb je nog een klein verhaal wat leuk is, ook een 2de game van, maar eerste zal niet veel vergen van je PC.
- Rimworld, start met een random kolonie op een soort van post apocalyptische aarde waar je dan een leven moet opbouwen, ook roguelike en best moeilijk als je daarvoor kiest, meerder playthroughs mogelijk en kan elke keer het moeilijker of anders maken voor jezelf. Also top down en zal ook niet veel vergen.
- Mount and blade warband, dunno kies een factie sla shit dood met zwaarden, pijl en bogen, etc. en uiteindelijk kan je shit veroveren zelfs en je eigen factie creëren, zal wel zwaar zijn bij grote battles.
- Men of War, tactische top down strategy game, allerlei conflicten, ww2, vietnam etc. mogelijk dat hij het aan kan but not sure.
- Don't starve, zoiets als terraria maar dan top down.
- Darkest Dungeon, roguelike dungeon crawler, best wel moeilijk en uitdagend maar wel heel leuk.
- Binding of Isaac, weet niet hoe ik dat moet uitleggen XD.
- Battle block theater, platformer in een rare wereld waar katten het voor het zeggen hebben XD.
- Bastion, hack and slash top down game met interessante verhaalvertelling
- The Banner Saga, Turn based strategy game in een soort scandinavie setting tijdens de vikingen.
- 10.000.000, lache game maar ook makkelijk op de telefoon te spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw
Loop een beetje achter , ik kon mijn Gtx 680 inruilen voor een Gtx 780 verwacht geen wereldschokkende veranderingen , het hele verhaal koste mijn met verkoop eigen kaart 35 euro , kon ik niet afslaan .
De tijd dat ik elk jaar de nieuwste kaart kocht is sowiezo voorbij haha
We gaan het zien zo , altijd leuk .

Robin
 
Loop een beetje achter , ik kon mijn Gtx 680 inruilen voor een Gtx 780 verwacht geen wereldschokkende veranderingen , het hele verhaal koste mijn met verkoop eigen kaart 35 euro , kon ik niet afslaan .
De tijd dat ik elk jaar de nieuwste kaart kocht is sowiezo voorbij haha
We gaan het zien zo , altijd leuk .

Robin

prima kaartje om op medium settings te spelen. Misschien sommige settings zelfs op high.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
The division gewoon makkelijk op ultra

Had ik wel verwacht, GTX780 is nog steeds een hele krachtige kaart, zal nog wel een paar jaar mee gaan voor de meeste nieuwe games op high gok ik zo afhankelijk van de ontwikkelingen in games en GPU's. Denk dat het echter daarna wel sneller achteruit zal gaan, maar voor een 35 euro upgrade is dat zeker niet verkeerd.

Zit zelf op een GTX760 en voel het al een tijdje dat hij oud begint te worden, maarja dan is er altijd de afweging, airsoft of nieuwe PC.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik heb hem wel zo,n beetje uit , samen met een vriend een beetje die stad door zwalken , wat een sfeer zeg maar steeds 2 magazijnen leeg schieten voor ze hun hit nemen haha

Ik had dan liever een rainbow six scenario gehad waar elke kogel telt maar ja je kan niet alles hebben .

Robin
 
Ik heb hem wel zo,n beetje uit , samen met een vriend een beetje die stad door zwalken , wat een sfeer zeg maar steeds 2 magazijnen leeg schieten voor ze hun hit nemen haha

Ik had dan liever een rainbow six scenario gehad waar elke kogel telt maar ja je kan niet alles hebben .

Robin

Dat is exact de reden dat ik de game links heb laten liggen. Enemies als sponzen, dat vindt ik gewoon whack. 20 headshots moeten maken omdat ze nog 'hp' over hebben. Not my cup of tea. Headshot? liggen. Doe mij dan maar Escape From Tarkov ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan, Stey en Robin2k7
Dat is exact de reden dat ik de game links heb laten liggen. Enemies als sponzen, dat vindt ik gewoon whack. 20 headshots moeten maken omdat ze nog 'hp' over hebben. Not my cup of tea. Headshot? liggen. Doe mij dan maar Escape From Tarkov ;)

I hear you...
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123