Realisme en recoil gaan bijvoorbeeld wel een beetje samen , als ik full auto (rof) 13 op iemand schiet op bijvoorbeeld 50 meter afstand knipper ik met mijn ogen word gek van de herrie en heb minder focus op de tegenstander .
Single shot sorteer ik beter resultaat , op een groepje van meer dan 3 vind ik full auto wel prettig , dan jaag ik er effe een riedeltje bb,s in haha
Overigens ik ben uit gaan zoeken wat een m4 nu schiet en dat zit tussen de 11 en 15 rof in , we hebben een replica en willen zo dicht mogelijk bij het echie komen dan ga ik niet voor wat het snelst is maar zoek het gemiddelde op wat zo,n platform echt weg schiet , das toch juist de kick om alles zo echt mogelijk te laten knallen ?maar nee hoor daar gaat het ineens mank dan is het simuleren ineens geen simulatie meer maar meer een race van kijk mijn eens prrrrrrrrrrrrrrrttttttttt prrrrrrrrrrrrrtttttttttt
Alles moet echt en echter met dure plate carriers , night vision , radio set en een replica die niet van echt is te onderscheiden dan wil je toch ook je vuursnelheid een beetje laten lijken op de real steel .
Maar goed zo kijk ik er tegen aan