SA-H02 of SA-H03

Hmm dat is wel apart want in principe heeft dat alleen te maken met die ring van je hop up die daar in valt en die is bij vrijwel alle replica's hetzelfde.
Hij steekt wel verder in dat gat dan alle mags die ik hier heb. D-Day mags werken wel goed.

Even een update na de eerste skirm:

Fps meting kwam ik uit op 315 fps. Dat is dus redelijk.

Amoeba midcaps zijn een NO GO voor de H03. Zie de fotos. De amoeba caps hebben bovenop een uitstekende pin waardoor hij niet goed aansluit op de replica. Als voorbeeld heb ik een ander magazijn toegevoegd als foto waarbij het wel prima werkt. Heb de hele dag flink zitten puzzelen met de mags. Uiteindelijk een workaround gevonden door een bb iets meer naar boven te laten komen zodat deze de pin meer naar achter trekt. Hierdoor valt de mag wel op zijn plek. Ga nu proberen om dit eraf te vijlen, maar ik raad dus iedereen die een H03 heeft af om voor amoeba te gaan.
Oei, ben benieuwd wat de sp90 van guarder dan voor fps gaat geven. En wat betreft de mags, ik zou dmags proberen zoals solstice zegt, die ga ik binnenkort ook bestellen. Werken ook goed in een H03.

Dan ga ik daar eens naar kijken. Wellicht passen de Amoeba wel in andere Specna, dan kan ik ze aan mijn vriend kwijt. In ieder geval raad ik ze voor de SA-H03 af :).

• Leuk
Waarderingen: Hardred
Dan ga ik daar eens naar kijken. Wellicht passen de Amoeba wel in andere Specna, dan kan ik ze aan mijn vriend kwijt. In ieder geval raad ik ze voor de SA-H03 af :).

Zonde dat ze niet passen...

In andere Specna’s zou het goed moeten gaan.... zelf gebruik ik ze in m’n A20 en A03 en dat gaat perfect!

Mensen, welke mags gebruiken jullie specifiek in de SA-H03? Heb Gunfire zelf een mailtje gestuurd en zij geven aan dat enkel Specna mags erin passen. Dit lijkt mij natuurlijk sterk, maar ben benieuwd welke sa-h03 gebruikers hebben, aangezien de reguliere mags dus vaak niet aansluiten.

Dmags zag ik langskomen. Nog andere tips?

Als je de originele stanag style wil dan passen de CYMA M4 mid caps (140 rounders) ook heel goed (en zijn ook goed qua feeden) of iig die passen goed in de HK416 en ik ga er vanuit dat dit praktisch hetzelfde zal zijn in de Specna's.

Mensen, welke mags gebruiken jullie specifiek in de SA-H03? Heb Gunfire zelf een mailtje gestuurd en zij geven aan dat enkel Specna mags erin passen. Dit lijkt mij natuurlijk sterk, maar ben benieuwd welke sa-h03 gebruikers hebben, aangezien de reguliere mags dus vaak niet aansluiten.

Dmags zag ik langskomen. Nog andere tips?
Lijkt me sterk dat er alleen specna's inpassen inderdaad. Ik zou gewoon voor dmags gaan, anderen met de SA-H03 Zoals MattiB gebruikt deze ook(en ik binnenkort ook). Dan weet je zeker dat je goed zit(correct me if im wrong ofcourse). G&G Mags schijnen het hier en daar ook wel redelijk te doen maar hoor ook verhalen dat ze later problemen kregen met feeden.

Laatst bewerkt:
Ik heb een stel Noveske mags liggen en die passen ook.

@Hardred , ik heb zelf geen H03. Ik werk alleen aan die van @MattiB momenteel. Ik gebruik de DDAY mags in mijn Specna B12 en E&C SAI GRY, Bij de B12 zitten ze wel wat losjes omdat de magwell bij de oudere modellen wat ruimer was.

• Leuk
Ik heb een stel Noveske mags liggen en die passen ook.

@Hardred , ik heb zelf geen H03. Ik werk alleen aan die van @MattiB momenteel. Ik gebruik de DDAY mags in mijn Specna B12 en E&C SAI GRY, Bij de B12 zitten ze wel wat losjes omdat de magwell bij de oudere modellen wat ruimer was.
Laat trouwens even weten hoe de dmags schoten icm met de SA-H03 :P

Laat trouwens even weten hoe de dmags schoten icm met de SA-H03 :p

Ze schoten als een malle! Gisteren een fijne skirm bij B&A en ik ben er blij mee. Met een soort van wiebel klikken ze er mooi in zonder er in te slaan. Als je dit een of twee keer hebt gedaan ken je het wel. Dit is dus wel anders dan de bijgeleverde high cap van Specna Arms, welke er direct in klikt. Voor de rest geen feeding issues, maar er is wel een en ander veranderd in mijn SA-H03 wat verschil kan geven denk ik. De bb's heb ik er handig ingedraaid met een speedloader.

Ze schoten als een malle! Gisteren een fijne skirm bij B&A en ik ben er blij mee. Met een soort van wiebel klikken ze er mooi in zonder er in te slaan. Als je dit een of twee keer hebt gedaan ken je het wel. Dit is dus wel anders dan de bijgeleverde high cap van Specna Arms, welke er direct in klikt. Voor de rest geen feeding issues, maar er is wel een en ander veranderd in mijn SA-H03 wat verschil kan geven denk ik. De bb's heb ik er handig ingedraaid met een speedloader.
Awesome! Ja ik had jou en solstice gespot op de foto's haha :P ik wil ook zsm naar B&A maar eerst maar even al mijn uitrusting goed op orde krijgen :) moeten t.z.t maar eens een keer afspreken!

Na mijn eerste skirm met de SA-H03 ben ik trouwens wel twee onderdelen verloren. Dus even dikke tip om dit in de gaten te houden.
  1. Het draaiknopje aan de onderkant van je grip. Hiermee kan je handig je motor vast zetten om hem daarna vast te schroeven. Lastig ding om nieuw te kopen ben ik bang.
  2. Een klein pinnetje van de stock die de hendel vast houdt. Hierdoor zit hij dus los en kan je de stock niet meer verschuiven of af halen. Gelukkig alleen dit pinnetje verloren wat makkelijk te vervangen of zelf te maken is.
@Solstice had al wel goeie ideeën om te voorkomen dat ik dit weer kwijt raak. Maar moeten we nog even uitvogelen.
oWzE5cb.jpg

• Leuk
Awesome! Ja ik had jou en solstice gespot op de foto's haha :p ik wil ook zsm naar B&A maar eerst maar even al mijn uitrusting goed op orde krijgen :) moeten t.z.t maar eens een keer afspreken!

Haha, geniaal! Wat heb jij nog op je verlanglijstje staan qua uitrusting? Goed idee, laat maar weten wanneer je gaat. Check ik of ik kan.

• Leuk
Na mijn eerste skirm met de SA-H03 ben ik trouwens wel twee onderdelen verloren. Dus even dikke tip om dit in de gaten te houden.
  1. Het draaiknopje aan de onderkant van je grip. Hiermee kan je handig je motor vast zetten om hem daarna vast te schroeven. Lastig ding om nieuw te kopen ben ik bang.
  2. Een klein pinnetje van de stock die de hendel vast houdt. Hierdoor zit hij dus los en kan je de stock niet meer verschuiven of af halen. Gelukkig alleen dit pinnetje verloren wat makkelijk te vervangen of zelf te maken is.
@Solstice had al wel goeie ideeën om te voorkomen dat ik dit weer kwijt raak. Maar moeten we nog even uitvogelen.
oWzE5cb.jpg
Thanks voor de heads up! zal er op letten!
Haha, geniaal! Wat heb jij nog op je verlanglijstje staan qua uitrusting? Goed idee, laat maar weten wanneer je gaat. Check ik of ik kan.
Ik heb vanochtend mijn Maritime tactical vest(OD) van GFC binnengekregen en na 1.5 uur verstellen heerlijk op maat gekregen :p(Zal straks even wat foto's plaatsen in het wat heb je binnengekregen topic)
en verder staat er nog het volgende op mijn lijst:
-4 of 5 Dmags(niet geheel onbelangrijk aangezien je met 1 hicap waarschijnlijk niet ver komt haha)
-Emerson fast pj helm(foliage of de multicam)
-Camel bag
-Invader gear combat shirt(marpat)
-Invader gear predator combat pants(marpat)
-Een paar decent handschoenen(welke nog geen idee, bijpassend iniedergeval :p)
-En de SSP1 van Novritsch(voor nu gas aangezien co2 te hard schiet en anders kan ik altijd een co2 magazijn bijkopen). dus al met al redelijk wat maar heb ook al heel wat hoor haha :p

Morgen ga ik de SSP1, predator pants en camel bag aanschaffen en dan met volgend salaris de laatste dingen dus dan ben ik begin oktober ready to go!(de ssp1 is er dan nog niet maargoed dat is niet heel erg). En zal ik doen!

• Leuk
Waarderingen: MattiB
Thanks voor de heads up! zal er op letten!

Ik heb vanochtend mijn Maritime tactical vest(OD) van GFC binnengekregen en na 1.5 uur verstellen heerlijk op maat gekregen :p(Zal straks even wat foto's plaatsen in het wat heb je binnengekregen topic)
en verder staat er nog het volgende op mijn lijst:
-4 of 5 Dmags(niet geheel onbelangrijk aangezien je met 1 hicap waarschijnlijk niet ver komt haha)
-Emerson fast pj helm(foliage of de multicam)
-Camel bag
-Invader gear combat shirt(marpat)
-Invader gear predator combat pants(marpat)
-Een paar decent handschoenen(welke nog geen idee, bijpassend iniedergeval :p)
-En de SSP1 van Novritsch(voor nu gas aangezien co2 te hard schiet en anders kan ik altijd een co2 magazijn bijkopen). dus al met al redelijk wat maar heb ook al heel wat hoor haha :p
Die Predator pants is zeker een aanrader. Heb er zelfs 2 haha
Heel fijn dat de kniestukken in de broek zitten want losse kniebeschermers is om te janken. Of die ik had waren gewoon te skeer.

Morgen ga ik de SSP1, predator pants en camel bag aanschaffen en dan met volgend salaris de laatste dingen dus dan ben ik begin oktober ready to go!(de ssp1 is er dan nog niet maargoed dat is niet heel erg). En zal ik doen!
Ja dan moet je idd nog even wachten ja...

Ik kreeg dit mailtje::cool::D
''Your SSP1 Order is in BATCH#1 - that means that I have your SSP1 in stock in my storage in Austria and I will send it soon.''

Ik sluit ook wel aan als @MattiB en jij gaan :D

• Leuk
Waarderingen: MattiB en Hardred