M90 en M120, fps is afhankelijk van setup, maar m90/m100 is meestal de goede keuze, dit is ook weer afhankelijk van het merk.
Ik had oorspronkelijk 420 dus neem aan dat ik met die andere veer netjes onder de 350 ga zitten. Anders rij ik zondag voor niks naar België
Ik had oorspronkelijk 420 dus neem aan dat ik met die andere veer netjes onder de 350 ga zitten. Anders rij ik zondag voor niks naar België
met de 2e veer die erbij zit(M90) zit je op ongeveer 310 fps, die veer die er stock inzit is een m120 dacht ik. Correct me if im wrong.Klinkt gemakkelijk maar denk dat het 8 bladzijdes tellende topic de ellende wel samenvat van een replica loshalen . Mocht ik echt te hard gaan dan huur ik me maar een replica
Ben ik met je eens. Dat zijn niet het soort reparaties die je 'in het veld' moet willen doen. Maar ik kan je met 100% garantie zeggen dat je nu niet te hard schiet. Want zover ik weet is je H03 verder nog stock.Klinkt gemakkelijk maar denk dat het 8 bladzijdes tellende topic de ellende wel samenvat van een replica loshalen . Mocht ik echt te hard gaan dan huur ik me maar een replica
hmm misschien dan toch maar die m90 erin zetten :/Volgens mij niet.
Volgens mij is de limiet met 0,28 rond de 306fps schieten.
Dus eigenlijk schiet je net te hoog.
En anders wel dusdanig op het randje dat de kans reëel is dat je een keer te hoog schiet bij een chrono.
Ja precies, better safe than sorry. dan denk ik toch dat ik die m90 van specna zelf er maar even in moet doen en de hop-up werd door degene die mij hielp bij de chrono afgesteld dus denk het welWeet niet of je je hop up al goed hebt staan, maar dat zou nog wat kunnen schelen...
Overigens zou ik de FPS altijd op ~340 afstellen... althans dat doe ik en in de praktijk zit ik altijd goed. Op Bunker Hill meet ik meestal een stukje er onder, maar op the Chamers zat hij er bijvoorbeeld weer boven. Maar in ieder geval nooit over 360.
Ja precies, better safe than sorry. dan denk ik toch dat ik die m90 van specna zelf er maar even in moet doen en de hop-up werd door degene die mij hielp bij de chrono afgesteld dus denk het wel
Haha ja, voorheen was er weinig te vinden als je SA-H03 zocht op internet kun je laten weten hoeveel FPS jij schiet zondag?Mensen dit topic gaat langzaam richting een complete masterguide Airsoft! Nice tips weer allemaal. Ik heb de m90 erin zitten (die veer wat er niet in zit maar wel bij zit) en alles verder stock. Zal wel goed komen zondag hoop ik! Qua upgrades wil ik eerst eens een aantal maanden verder zijn en kijken hoe de replica voelt. Op dat moment gewoon een fatsoenlijke upgrade doen van alles zodat ik hem daarna voorlopig niet weer open moet draaien.
Ja zeker! Maar het is serieus waar dat er bar weinig te vinden is over de SA-H03 of specna in het algemeen. Vandaar ook mijn spam hier in dit topic in het begin. Denk nu wel dat hier inmiddels een flinke basis info te vinden is waar een nieuwe specna eigenaar echt wel wat mee kan hoor. Vooral het gebrek aan info vond ik echt slecht in het begin. Je weet nog niet eens welke batterij, oplader etc je moet hebben.