Ohja ik zie hem inderdaad, die is heel klein.Geen paint dit keer...
Latch release: Pin vanaf de rechterkant eruit tikken richting de zijde waar hij op de foto uitsteekt. Ik zet er altijd een platte schoevendraaier in de lengterichting tegenaan die goed door het gat past(!) en dan sla ik met een andere schroevendraaier tegen de kop van die schroevendraaier. Dan heb je wel een mooie felle tik op de pin maar geen zware beuk op de nokjes die hem vasthouden. Een collega van mij brak door te zwaar gereedschap te gebruiken een van deze nokjes af...
Mag catch:
Dit is een hele kleine inbus stelbout. De maat is volgens mij Inbus-1, mijn kleinste Inbus-1.5 past er niet in.
Heb hem nu los gekregen door een Torx-6 er heel hard tegenaan te drukken en te draaien, officieel past dit ook niet maar het werkte.
Als @MattiB er ook down mee is kunnen we (en jullie) die het beste een keer optappen naar M3. Dan kan er een stelbout M3 in wat veel gangbaarder is. Een losse Inbus-1 stift bestellen kan ook maar dan moet je die weer los bewaren ergens want die heb ik nog nooit in een standaard Inbusset gezien.
Misschien even langs de lokale bouwmarkt gaan morgen of kijken wat ik hier nog in de gereedschapskist heb liggen. Thanks man! En de latch release was me al gelukt had hem gister uit elkaar gehaald en het enige wat ik er niet uit kreeg was de mag catch haha