SA-H02 of SA-H03

Ik denk dat je niet snel over een magazijn heen kijkt...

Die mid lijkt gewoon niet echt erin te klemmen en valt er met een beetje schudden zo uit. Gezien het retourrecht moet ik ook hier snel maar naar kijken voordat ik zodadelijk met 5 foute magazijnen zit. Kan toch niet zoiets...

Hmmm! Ik zie één “shim” achtig iets op 1 van je fotos die ik niet kan plaatsen. Bij de voorkant waar je idd ziet dat de upper ook ietsjes omhoog is gekomen.

Mags: het risico is altijd aanwezig dat een mag niet past. Al zou je bij specna op de ervaringen van anderen af kunnen gaan en dan een merk moeten kopen. Amoeba is wel een merk dat zowat bij iedereen goed past en feed. Bij je replica die niet goed in elkaar zit zou ik er nog niet te zwaar aan tillen.

Edit: In jouw geval: mags die er uit vallen worden niet goed door de mag catch gepakt. Dat is dat grotere, metalen ding wat je er aan de andere kant uit duwt wanneer je op de mag release knop duwt. Die zou het in jouw geval nog gewoon moeten doen zou je zeggen.

Zoals Solstice zegt misschien kunststof hamertje en voorzichtig wat tikken.

Edit 2: dit onderdeel kan ik niet plaatsen. Wat je ook zou kunnen doen is kijken of er langs de randen van je upper iets blokkeert met een prikker of schroevendraaier. Van onderaf onder je upper wrikken en dan van voor naar achter. Misschien kan je zelfs je upper een beetje los wrikken waardoor ie weer schuift. Kan wel krassen geven met schroevendraaier.

Bijlagen

• 8ABCB28C-FED3-4AF8-9065-36055BDB2557.jpeg
    8ABCB28C-FED3-4AF8-9065-36055BDB2557.jpeg
    153,4 KB · Weergaven: 231
Ik heb het gevoel alsof je stocktube een beetje schuin zit? Kan je die erafdraaien en dan eens kijken of je de upper en lower van elkaar krijgt? Kan zijn dat die stocktube het net allemaal een beetje schuin trekt en daardoor niet helemaal 100% sluit.

Ik geef het op! Die stocktube is ook iets wat ik los heb gehad bij het doorlopen van de stappen zoals eerder benoemd. Daarna dus bezig geweest met de upper die niet los komt. Kan wel goed zijn dat het terugdraaien van de stocktube ook niet goed is gegaan waardoor nu die gap is ontstaan.

Ik heb het gevoel dat ik bij elke handeling die ik mogelijk doe om het op te lossen misschien alleen maar erger maak. Ik hoop binnenkort een skirm te plannen en zal proberen het event hier te delen. Hopelijk is dan iemand van de techneuten van jullie aanwezig om mij te kunnen helpen hiermee. Anders kom ik daar met een huurkit aant schieten :(

Ik geef het op! Die stocktube is ook iets wat ik los heb gehad bij het doorlopen van de stappen zoals eerder benoemd. Daarna dus bezig geweest met de upper die niet los komt. Kan wel goed zijn dat het terugdraaien van de stocktube ook niet goed is gegaan waardoor nu die gap is ontstaan.

Ik heb het gevoel dat ik bij elke handeling die ik mogelijk doe om het op te lossen misschien alleen maar erger maak. Ik hoop binnenkort een skirm te plannen en zal proberen het event hier te delen. Hopelijk is dan iemand van de techneuten van jullie aanwezig om mij te kunnen helpen hiermee. Anders kom ik daar met een huurkit aant schieten :(

Regio Roermond kom je vandaan? Als je wilt, kan je ermee rijden naar Amsterdam. Mogelijk is er wel iemand van het forum echter dichterbij die er daar even wil naar kijken of op het NAC?

Bedankt voor de optie! Ik zal even kijken. Amsterdam is inderdaad ver maar wie weet treffen we ons ergens op een skirm er tussenin. Ik zie dat het NAC in Geldermalsen zit. Dat is ook al iets dichterbij.

In ieder geval allemaal heel hartelijk bedankt voor het meedenken. Om 1 of andere reden heb ik altijd "geluk" met technische apparaten. Hopelijk kunnen we het oplossen binnenkort en heb ik rust :)

Heb je niet toevallig heel dicht in de buurt een shop zitten? Airsoft gerelateerd? Met een beetje mazzel kunnen degene die daar achter de balie staan je ook wel uit de brand helpen.

Unit13 doet geen Specna en de wapenhandel in Roermond is gestopt met airsoft.

Bedenk me net dat ik in Helenaveen ook een winkeltje zag bij mijn skirm. Misschien kan ik daar eens naar schrijven

Ik ben autotechnicus en algemeen kom ik met techniek goed uit de voeten. Met specna arms heb ik echter ook nul ervaring, toch zou ik graag eens een blik willen werpen. Afstand Geleen-Roermond is nog wel te overzien lijkt me.

Ik heb net de H03 die ik hier heb liggen nog eens gedaan en hij gaat hier ook best zwaar eraf. Moet redelijk wat kracht zetten.

Er kan behalve wat ik al genoemd heb eigenlijk niets zitten wat het zo in de weg zit.

26 augustus ga ik naar Balls and Arrows. Wil daar best ff voor je prutsen om die nieuwe veer erin te zetten.

Bedankt beide!
Dan kan ik denk ik het beste eens proberen bij @THR33KlNGZ . Afstand van ongeveer 20km is prima te doen :). Ik hou jullie op de hoogte!

Super! Die heb ik nog niet voorbij zien komen of op de grond zien liggen, dus denk dat hij nog op zijn plek zit of ergens in de replica ligt.

Als zo'n veertje (clip) zich verdraaid kan die inderdaad ook al voor problemen zorgen, draai anders eens een paar keer met de pin waar die aanzit. Even draaien terwijl je wat druk uitoefent op de upper en lower zodat de kans groter is dat het veertje meedraait.

Zover ik weet zit dit veertje niet in de weg. Hij valt net iets onder de rand van de lower namelijk.
Op mijn foto zit hij nu gedraaid en ligt hij horizontaal om het maar zo te noemen. Er zit een soort oogje (op de foto aan de rechterkant van het veertje) bovenop waaraan je hem er af kunt trekken, die staat nu opzij.
Toen ik hem voor het eerst los haalde stond verticaal met het oogje omhoog zelfs dan kon hij de upper niet raken.

Ok, @Solstice en als het veertje met de open kant naar boven zit ook niet? Ik kom zulke clips (veertjes) ook wel eens op het werk tegen, handig is anders :). @Sir MadJack komt in ieder geval even bij me langs zodat ik het even van dichtbij kan beoordelen.

Nope, het oogje is langer dan het andere uiteinde.

Ben benieuwd waar het op 'vast zit'. *Ba dumm tsssss*