Haha nee nee, zal voorzicht te werk gaan en als ie niet wil wil ie niet. anders maar eens afspreken met iemand die mij hiermee kan helpenNiet dat we er dadelijk 2 hebben die 'stuck' zitten he.
Wordt dit ook je eerste keer dat je een replica gaat demonteren?Haha nee nee, zal voorzicht te werk gaan en als ie niet wil wil ie niet. anders maar eens afspreken met iemand die mij hiermee kan helpen
Yup.. xdWordt dit ook je eerste keer dat je een replica gaat demonteren?
Ik hoop het haha maar thanks!Cool. Succes, komt vast goed!
Thanks, zal dat even proberen!Haal eerst de pistol grip en stock los, die kunnen druk zetten op die pin waardoor hij niet goed los komt, bij mij als ik die 2 onderdelen er niet op heb, valt die pin er zo uit.
Gisteren is het mij uiteindelijk toch gelukt.
Daar ben ik weer! zoals beloofd even gekeken en ja hoor, na flink wiebelen en kracht erop te hebben gezet kwam de upper van zijn plaats! maar ik moet ook wel even zeggen dat het me uitzonderlijk veel kracht kostte haha. zit nu wel met 1 pinnetje die er niet helemaal meer in wil maar dat is denk ik niet heel erg(komt tegen het frame aan), dit is te zien op de 2e en 3e foto in de buurt van de stock.
Ik ga dat even proberen, heb hem voor nu weer even in elkaar gezet en laat hem even zo want ik ga vandaag de kapotte kabel erin solderen, zodra dat klaar is ga ik verder met de replica uit elkaar halen en mogelijk de spring vervangen aangezien ik niet met zekerheid kan zeggen of, ondanks mijn verzoek tot, gunfire de spring heeft vervangen met een m100.Zoals Rebel al zei, verder wil het ook nog wel eens helpen om even goed te kijken aan welke kant de pin tegen de body aan loopt en dan de gearbox een voorzichtig in de juiste richting duwen zodat de pin weer recht voor het gat komt.
Je kunt ook de pin boven trigger er eerst ff in doen, dat komt de uitlijning ook wel ten goede. Miss heb je hem er al in maar op de foto's ontbreekt hij nog.
Yes had m er alweer in. Echter loop ik nu tegen het probleem aan dat ik niet weet hoe ik mijn magcatch eruit moet halen. ik vermoed dat het een pinnetje is maar wil het zeker weten hoe ik hem eruit moet halen voordat ik kracht zet op iets waar geen kracht op moet komen.Zoals Rebel al zei, verder wil het ook nog wel eens helpen om even goed te kijken aan welke kant de pin tegen de body aan loopt en dan de gearbox een voorzichtig in de juiste richting duwen zodat de pin weer recht voor het gat komt.
Je kunt ook de pin boven trigger er eerst ff in doen, dat komt de uitlijning ook wel ten goede. Miss heb je hem er al in maar op de foto's ontbreekt hij nog.
Hey Kingz! bedoelde inderdaad de magcatch en release, dat waren de enige 2 dingen die ik niet los kon krijgen dus heb er ook niet excessief veel kracht op gezet en het voor nu maar even zo gelaten. Heb hem net even uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet(lang leve philips hue licht). Ga er zondag een m100 veer inzetten, heb dan pas weer tijd namelijk Ik zal nog even laten weten of het gelukt is!De magcatch is verbonden met de magrelease aan de rechterkant, deze zit zoals ik begrepen heb geschroefd. Als je deze los draaid komt aan de linkerkant. Bedoel je misschien de boltcatch? Die zit rechts helemaal boven aan je reciever. Die zit met een pinnetje wat je door moet tikken, dat kan naar voren of naar achteren zijn zoals ik uit de filmpjes begreep. Een klein stukje voorzichtig proberen is hierbij het advies
Ik heb zelf een ics, maar inmiddels meer techfilmpjes gezien van SA om proberen te helpenHet is wel echt een HK hype van specna hier XD, zoveel mensen die er een halen.
Hey Kingz! bedoelde inderdaad de magcatch en release, dat waren de enige 2 dingen die ik niet los kon krijgen dus heb er ook niet excessief veel kracht op gezet en het voor nu maar even zo gelaten. Heb hem net even uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet(lang leve philips hue licht). Ga er zondag een m100 veer inzetten, heb dan pas weer tijd namelijk Ik zal nog even laten weten of het gelukt is!