Waarom dan? Sorry ben nog noob op dit gebied xdno no no, buy the 25-50c one at least.
Waarom dan? Sorry ben nog noob op dit gebied xdno no no, buy the 25-50c one at least.
no no no, buy the 25-50c one at least.
Ahhh, makes sense! The 25-50c it is thanks for the heads up!de hoeveelheid ampere die de batterij constant en in een burst kan leveren is afhankelijk van je hoeveelheid mAh en Discharge (C), oftewel hoe hoger beide hoe beter, want je wil niet te meer trekken dan je motor kan leveren gezien dat slecht is voor je batterij. Voor de rest is de 25-50c misschien een euro duurder maar wel dezelfde afmeting en scheelt het 12 en 24 ampere in constant en burst.
https://hobbyking.com/en_us/turnigy-nano-tech-1200mah-2s-25-50c-lipo-airsoft-pack.htmlDerp, dacht ff uit mijn hoofd te weten dat ik die ook had. Maar heb ook de 25 - 50c
https://hobbyking.com/en_us/turnigy...-airsoft-pack-t-connector.html?___store=en_us
Meebestellen kan nooit kwaad maar verder voor tamiya is dit de juiste batterij right?Als je dan toch al daar gaat bestellen zou ik meteen stekkers mee bestellen. Als je niet perse XT60 stekkers wilt zou ik deans bestellen aangezien de lipos die je wilt kopen Al deans hebben.
Je kunt ook wachten maar als ik daar zelf toch al zou bestellen nam ik ze zeker mee. Zo'n Deans connector soldeer je in een poep en een scheet vast.
YesMeebestellen kan nooit kwaad maar verder voor tamiya is dit de juiste batterij right?
Hoor inderdaad goede verhalen over die mags, denk dat ik die ook meer eens Ga aanschaffen, thanksIk heb laatst voor mijn eigen replica's D-DAY Pmags van Taiwangun gekocht en die passen goed in de H03. As far as I know heeft @MattiB deze nu ook voor zijn H03 besteld.
Midcaps van G&G passen in ieder geval niet zonder ze aan te passen, mijn oude Pirate Arms stanag midcaps passen ook niet lekker. Een setje Noveske stanag mags die ik recentelijk op de kop getikt heb weer wel.
Nice! Zodra de geldtrein weer aankomt ook weer even een boel bestellen de batterijen hoop ik vandaag of morgen binnen te krijgen(gister besteld bij hobbyking bij het EU warehouse)Heb ze zelf net binnen!
Stuur die trein ook ff bij mij langs, ik heb ook nog wel wat wensen.Nice! Zodra de geldtrein weer aankomt ook weer even een boel bestellen de batterijen hoop ik vandaag of morgen binnen te krijgen(gister besteld bij hobbyking bij het EU warehouse)
Zal het doorgeven aan de machinistStuur die trein ook ff bij mij langs, ik heb ook nog wel wat wensen.
Goed om te horen dat het gelukt is! Welke veer heb je erin gezet? De bijgeleverde van specna of een andere?Hoi, update vanuit hier. Het is gelukt! Heb samen met een vriend de replica uit elkaar gekregen, veer vervangen en alles terug gezet. Moet wel zeggen dat het vastmaken van de upper weer extreem zwaar ging. Er is zelfs een klein randje afgebroken, maar gelukkig heeft het geen gevolgen zo ver ik kan zien. Denk dat ik het geluk heb gehad dat ik een scheef wapen heb gekregen.
Om op de andere discussie betreffende de mags terug te komen, ik heb op basis van voorgaande discussies de amoeba midcaps gekocht. Ze lijken in eerste instantie minder lekker erin te klikken dan de mag die bij de replica is gekomen, maar ook daarbij geld weer dat het gebruiken van iets meer kracht de oplossing is. Ik moet hem gewoon erin stappen en er van de onderkant nog een slag op geven om hem te laten klemmen.
Ahhh ja precies, die kabeltjes bij de motor vind ik ook maar niks haha maar als je het eenmaal een paar keer hebt gedaan is het een stuk of cakeJa ik heb gewoon de meegeleverde veer gebruikt. Ik heb nu gezien hoe lastig het is mijn replica uit elkaar te draaien dus wil het voorlopig ook lekker zo laten. Vond het soms nogal fragiel overkomen, vooral de kabeltjes bij de motor.
Is het trouwens normaal wat ik schreef in mijn vorige post dat je vaker met magazijnen ook net wat meer kracht moet gebruiken? Aangezien het eigen magazijn zo gemakkelijk erin klikt vind ik het typisch dat ik bij de amoeba een slag moet geven onder het magazijn om hem dan pas te laten klemmen.
Zover ik weet is die meegeleverde veer een M90 spring (Die er std in zat een M110) (correct me if i'm wrong). Met die M90 zit je niet perse heel hoog in je fps. Ik heb een M100 in beide replica's zitten. Als ik het me goed herinner haalde ik met de M90 veer 320 fps en met de M100 veer 349 fps. Wellicht dat een @Rebelattack het wat specifieker weet.Ja ik heb gewoon de meegeleverde veer gebruikt. Ik heb nu gezien hoe lastig het is mijn replica uit elkaar te draaien dus wil het voorlopig ook lekker zo laten. Vond het soms nogal fragiel overkomen, vooral de kabeltjes bij de motor.
Ik heb een hele bult verschillende mags en de een past net wat lekkerder dan de ander.Is het trouwens normaal wat ik schreef in mijn vorige post dat je vaker met magazijnen ook net wat meer kracht moet gebruiken? Aangezien het eigen magazijn zo gemakkelijk erin klikt vind ik het typisch dat ik bij de amoeba een slag moet geven onder het magazijn om hem dan pas te laten klemmen.