Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Afgelopen tijd heb ik ook weer het één en ander gekregen, dus hier een lijstje :D

M'n vrouw heeft een heuse airsoft kast voor ons samen gemaakt. Mét een optie voor wat meer showoff ^^ (hij heeft nu deuren met slot erop, dit was een foto toen hij nog niet helemaal af was)


Verder heb ik nog een originele WWII Duitse gasmaskerbus met masker van een WWII-airsoft maat gekocht voor m'n WWII loadout


En laatst zat ik ff wat rond te neuzen op de site van Red Army Airsoft en kwam deze originele ZSH helm tegen :O Niet dat hij nou super zeldzaam is ofzo, maar toch een favoriet stukje gear van me en erg leuk om in origineel te hebben ^^


En vandaag kwamen m'n SSO pouches binnen voor op m'n chestrig, dus nu is die ook zo goed als origineel :D
Die kast is supergaaf goos, mayor kudos! ;)
En prachtig arsenaal, allemaal moois vooral die M1 spat eruit :)
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
UBACS woodland
veldpet origineel KL
zwarte baret
camelbag molle 1,5 liter
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2017-08-03 at 11.35.06.jpeg
    WhatsApp Image 2017-08-03 at 11.35.06.jpeg
    168,9 KB · Weergaven: 264
  • Leuk
Waarderingen: Daburg
M'n vrouw heeft een heuse airsoft kast voor ons samen gemaakt. Mét een optie voor wat meer showoff ^^ (hij heeft nu deuren met slot erop, dit was een foto toen hij nog niet helemaal af was)
yRrHuyN.jpg

Allemaal heel leuk enzo.... maar de belangrijkste vraag die ik heb naar aanleiding van bovenstaande: Waar vind ik dit soort vrouwen? :D

Kan jouw vrouw niet even met de mijne babbelen? Want zo'n kast zie ik ook wel zitten. ;)

XTZ39IZ.jpg


Vandaag zijn mijn M4-MP5 adapter, bijbehorende magazijnen en cantilever Red Dot binnen gekomen. :cool:
 
Laatst bewerkt:
Allemaal heel leuk enzo.... maar de belangrijkste vraag die ik heb naar aanleiding van bovenstaande: Waar vind ik dit soort vrouwen? :D

Kan jouw vrouw niet even met de mijne babbelen? Want zo'n kast zie ik ook wel zitten. ;)

Vandaag zijn mijn M4-MP5 adapter, bijbehorende magazijnen en cantilever Red Dot binnen gekomen. :cool:
Wat een brute replica! <3
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz
Vorige week heb ik mijn Vortex Sparc AR en Vortex VMX-3T Magnifier binnen gekregen. Afgelopen zondag er mee gespeeld bij RSL Assendelft. Wat een verbetering ten opzichte van de imitatie 551 EOTech.

Zo stom als ik was had ik vrijdag de schroeven van de magnifier niet goed aangedraaid, alleen met m'n nagel. Ik wilde even zien hoe cool het er uit zag en had geen schroevendraaier bij de hand. Nooit meer aan gedacht en tijdens het laatste event zondag valt m'n magnifier op de grond. Schroeven natuurlijk niet meer te vinden...:):):)

IMG_2903[7407].jpg
 
Eindelijk mijn NABV pas binnen en daarop volgend mijn eerste replica :)

Nu nog een hele hoop andere gear aanschaffen :p
 

Bijlagen

  • IMG_20170804_112700-1248x936.jpg
    IMG_20170804_112700-1248x936.jpg
    450,9 KB · Weergaven: 278
Eindelijk mijn NABV pas binnen en daarop volgend mijn eerste replica :)

Nu nog een hele hoop andere gear aanschaffen :p

Mooi ding CM16 SRL zo te zien. Maatje van mij heeft die ook, erg leuke replica's! Alleen ff de mosfet in de gaten houden, de oudere series hebben een erg kieskeurige mosfet waardoor hij jet op een 7.4 lipo vaak niet doet. Als dat het geval is kan je hem overigens onder garantie laten vervangen.

Veel speel plezier ermee!

Groet,
Peter
 
Mooi ding CM16 SRL zo te zien. Maatje van mij heeft die ook, erg leuke replica's! Alleen ff de mosfet in de gaten houden, de oudere series hebben een erg kieskeurige mosfet waardoor hij jet op een 7.4 lipo vaak niet doet. Als dat het geval is kan je hem overigens onder garantie laten vervangen.

Veel speel plezier ermee!

Groet,
Peter

CM16 SRXL om precies te zijn :)
Heb al over de issues met de mosfet gelezen inderdaad en hier zou een v2 in moeten zitten. 11.1 Lipo ga ik er mee gebruiken dus ik hoop er geen problemen mee te hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
De mosfet van deze is niet anders dan de vorige. Er zit wel inderdaad een nieuwe Full metal V2 upgraded Gearbox in. Mosfet is van deze nog hetzelfde als de oudere modellen.
 
CM16 SRXL om precies te zijn :)
Heb al over de issues met de mosfet gelezen inderdaad en hier zou een v2 in moeten zitten. 11.1 Lipo ga ik er mee gebruiken dus ik hoop er geen problemen mee te hebben.

Dat kan natuurlijk ook :)

Neem hem dan wel ff onder handen... heb die van mijn maat open gehad en hij is echt niet slecht, maar ff het shimwerk controleren en AOE correctie is zeker wel te adviseren met een 11.1 erin...

Groet,
Peter
 
Allemaal heel leuk enzo.... maar de belangrijkste vraag die ik heb naar aanleiding van bovenstaande: Waar vind ik dit soort vrouwen? :D

Kan jouw vrouw niet even met de mijne babbelen? Want zo'n kast zie ik ook wel zitten. ;)

XTZ39IZ.jpg


Vandaag zijn mijn M4-MP5 adapter, bijbehorende magazijnen en cantilever Red Dot binnen gekomen. :cool:


Hele toffe replica! :cool::cool::cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz