PPSH hier
Word door die m4 multicams aangezien voor thompson
Hoe dan....
PPSH hier
Word door die m4 multicams aangezien voor thompson
Cyma 077A met een 9.6V NiMh + midcap + highcap + loader:
Bekijk bijlage 1512
Hij is best zwaar (polymer frontgrip + stock, rest is van metaal), 3,7 kg. Maar het is erg handig dat de stock inklapbaar is. Dat maakt het veel makkelijker voor mij om te mikken omdat ik geen optics heb: de iron sights zitten vrij laag en met een masker en goggles op krijg ik mijn gezicht gewoon niet laag genoeg als de stock in de weg zit. Ik heb hem bij het bestellen laten downgraden en hij is vanmorgen op 330 - 335 gechronoed. Alles in orde, zonder enige upgrades/veranderingen werkt hij netjes! De range is ook vrij goed, de hop-up valt goed in te stellen. Alleen de midcap is nog een beetje stug en komt snel vast te zitten. Ik heb er wat WD 40 in gestopt en na een paar keer het herladen te hebben gaat het intussen beter. Is dit iets met nieuwe midcaps in het algemeen?
WD40 in je magazijnen?
Raad ik je sterk af vanwege de zuren in de WD40 die je hop-up rubber aantasten.
WD40 in je magazijnen?
Raad ik je sterk af vanwege de zuren in de WD40 die je hop-up rubber aantasten.
Nooit magazijnen smeren met wat dan ook, bbs worden vies, barrel en bucking wordt vies van alle olie, dit trekt weer stof en andere fijne dingen aan welke er aan blijven plakken. Zorgt heel snel ervoor dat je replica minder gaat presteren, het is niet voor niets dat we een zo schoon mogelijke barrel willen.
Heb G&G 120 rd midcaps (kunststof model) waarbij de eerste serie die ik kocht nooit problemen gaf. Tweede serie was een drama. Mijn Elite Force SL14 speedloader ging er bijna aan onderdoor.
Ik hoop dat je 340-355fps met 0.20 bedoeld. Anders schiet hij een beetje te heet.Gisteren kwamen er weer een bult pakketjes binnen!
Ik heb nu zelf ook een Chrono! Een nieuwe tacticool Bipod voor op 't replica. En een stel full seal goggles aangezien de andere die ik had aangeschaft toch niet zo lekker zaten. Verder heb ik een Smersh binnen gekregen vanuit Grey-shop! Ik moet alleen nog even uitvogelen hoe ik die het beste in elkaar kan zetten.
De goggles zijn de Valken Zulu goggles
De Chrono is een AC6000!
Gelijk toch maar even de replica ge chrono'ed thuis en kwam er achter dat ik hem toch iets moet downgraden met een M110 of M100 veer. Hij schiet namelijk tussen de 340 - 355 op .25 grams. Dat gaat de Chrono met .2's niet door komen.
Ik hoop dat je 340-355fps met 0.20 bedoeld. Anders schiet hij een beetje te heet.
Klopt...Dat zegt hij toch ook? Dat hij te hard schiet.
De Arcturus Centaur B. Met de scope die ik al had liggen er op gezet, na er even mee te hebben geschoten ben ik erg blij dat ik hem ook daadwerkelijk heb aangeschaft!
Kerst is nog ver, maar je kan het maar vast binnen hebben he.Klmk suit, maat 3 dus prima voor mijn lengte. Ben er erg blij mee, deze kleur en maat zie je niet zo gek veel voorbij komen.Bekijk bijlage 1525