Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

qh36SIe.jpg


Paar motors besteld :p.
 
van wat ik thuis kan testen feed hij perfect. Hij heeft wel wat side to side wobble, maar dat lost wat tape wel op
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Vandaag binnen gekomen: npo-sm petje, gebruikt door mvd (binnenlandse zaken rusland) in Tjetjenie. Dit type camo werd voornamelijk gedragen door omoh. Deze jongens zal ik geen mietjes noemen, in de eerste Tjetjenie oorlog moesten ze Grozny veroveren. Ze reden met bmp's/panzer colonne van het leger Grozny binnen. Resultaat, een slachting onder omoh en andere spetznas. Van verschillende eenheden kwam niemand of een paar terug....
s-l500 (1).jpg


Kleine youtube kijk tip:
commentaar is in het duits dus wat beter te begrijpen dan Russisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: markiemark
Vandaag binnen gekomen: npo-sm petje, gebruikt door mvd (binnenlandse zaken rusland) in Tjetjenie. Dit type camo werd voornamelijk gedragen door omoh. Deze jongens zal ik geen mietjes noemen, in de eerste Tjetjenie oorlog moesten ze Grozny veroveren. Ze reden met bmp's/panzer colonne van het leger Grozny binnen. Resultaat, een slachting onder omoh en andere spetznas. Van verschillende eenheden kwam niemand of een paar terug....
Bekijk bijlage 1774

Kleine youtube kijk tip:
commentaar is in het duits dus wat beter te begrijpen dan Russisch.
Vandaag binnen gekomen: npo-sm petje, gebruikt door mvd (binnenlandse zaken rusland) in Tjetjenie. Dit type camo werd voornamelijk gedragen door omoh. Deze jongens zal ik geen mietjes noemen, in de eerste Tjetjenie oorlog moesten ze Grozny veroveren. Ze reden met bmp's/panzer colonne van het leger Grozny binnen. Resultaat, een slachting onder omoh en andere spetznas. Van verschillende eenheden kwam niemand of een paar terug....
Bekijk bijlage 1774

Kleine youtube kijk tip:
commentaar is in het duits dus wat beter te begrijpen dan Russisch.

Kijk dat is iets wat je niet snel ziet....mooi ding.