Dit is wat ik er van vind:
Wat een ander er van vind is prima maar hoe er op gereageerd word....
Dat de communicatie veel beter had gekund, klopt.
Dat er meer getest had moeten worden, klopt ook.
Meer inbreng van de leden had mooi geweest maar je kunt het nu eenmaal niet iedereen naar zijn zin maken.
Hieronder een kleine opsomming wat ik er van vind.
Mvg Roy
Joule meten, prima.
Elimineert als alles goed gaat de joule creep en zal ook de discussies van jij schiet veels te hard uit gaan sluiten.
FPS verschil tussen DMR en BAS groter maken ook prima.
Wat is nou 20 fps
Delay uit een DMR ook goed.
4RPS max voor de DMR??
Succes met dat halen, zal je flink kramp in de vingers gaan geven
CQB klasse, hey het is een klasse die op vrijwillige basis gevoerd kan worden.
Correct me if i am wrong
,
Dus dat je je replica helemaal moet ombouwen, ligt aan je zelf of je die klasse gaat spelen.
Max gewicht per klasse ben ik het niet helemaal mee eens.
Dit ivm dat bepaalde replica's nu eenmaal beter presteren met een zwaarder gewicht bb(zuiverder schieten) dan met lichtere bb's.
Max gewicht bb's, ook prima.
Dit ivm dat het voor een fabrikant dan makkelijker word om alles in bio aan te leveren.
En nee ik ben geen ledenraad lid, nee ik ben geen NABV medewerker, nee ik ben geen persoon die vuist diep in een winkel zit maar gewoon en airsofter die graag verschillende disciplines speelt of gespeeld heeft.
Ik kan nu met de nieuwe DMR regels ook met de in mijn bezit zijnde replica's in de DMR rol spelen.
1 ding zou ik wel dat toegevoegd zou moeten worden en dat is een tourenament lock voor alle replica's waar het mogelijk is.
Dit om ook nog eens het sleutelen om zo toch boven de limit te spelen tegen gaat.
Het is bij sommige replica's toch nog vrij makkelijk om wat te wijzigen nadat ze ge FPSed zijn en voorzien van een tyrap
This just my 2 cents.
Wat een ander er van vind moet hij weten maar laat mensen wel in hun waarde.